NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

يعنى انت سايب كل اللى بيشيدو بيك و بموهبتك و وقفت عند تعليق واحد سلبى؟
ياراجل كبر مخك

و اهم حاجة دلوقتى امتخاناتك
ماحدش من اللى بيقولك هيزعل عليك لو لا قدر **** قصرت فى الامتحانات
بالعكس هيفضلو يقولك فين الاجزاء الحديدة
ركز ياباشا فى الايجابى بس من حياتك

• عجبني
التفاعلات: Crasco و Fucker22
يسطا القصة جامدة فششششششخ يعني دي تحط ١٠٠ مرة على عودة الألفا وانت واضح انك شغال على نفسك لان الأسلوب والطريقة والحبة كل حاجة عندك بتتحين جزء بعد جزء اهنيك واستمر يا صديقي

• عجبني
  • حبيته
جزء تحفة بجد يا صديقي
استمر ولا تلتفت للصغائر الي سيب الي يقول يقول الي يقول حاجة ياريت يورينا هو قصة ليه
تسلم ايدك يا صديقي علي المجهود الرائع
تحياتي

• عجبني
طب اعمل اي عشان الناس متقولش ان هي شبه قصه قديمه طيب. انا اخر ام زهقت كتبت قصتي و نشرتها. يقوم حد يجي يقولي انها شبه قصة قديمه لا كده كفايه لو سمحت ياريت تبعت القصة ال انت قرأتها و ننشرها هنا عشان بجد كده كتير. لان انا بقالي اكتر من سنتين او تلاته بقرأ قصص من منتدي نسونجي القديم و كل المنتدايات التانيه و مفيش حاجه شبه دي اطلاقا ف لو سمحت تبعت القصة ال انت قرأتها او حتي اسمها عشان انا بجد زهقت. ومش كل واحد فاضي يطلع يقولي انا قرأت القصة دي قبل كده لا كده بجد احا في اي 😡😡😡😡😡😡
افهمنى بس مش معنى ان هى شبيهة اولا تبقا وحشة او حلوة
انا بعتذر لك انا مكملتش كلامى عشان هو شبه بسيط قصدى ممكن تكون فيها افكار من قصة تانية انا فاكر انى لمحتها وانا مقولتش قرأتها
ونصيحة مني ليك فعلا لا توقف عشان تعليق بالنسبالك سلبى و ما تعطيش موضوع اكثر من حقه ممكن تتصرف بسلاسة انت كاتب كويس على فكرة فعشان كدة كنت عاوز اوصلك انك تكمل بس تعليقى اتفهم غلط انا بعتذر لك
و على العموم فى كتاب عظماء بيقتبسوا افكار قصصهم من قصة تانية

• عجبني
التفاعلات: Crasco، محمد علي علي و Fucker22
انا بعتذر لك انا مكملتش كلامى عشان هو شبه بسيط قصدى ممكن تكون فيها افكار من قصة تانية انا فاكر انى لمحتها وانا مقولتش قرأتها
ونصيحة مني ليك فعلا لا توقف عشان تعليق بالنسبالك سلبى و ما تعطيش موضوع اكثر من حقه ممكن تتصرف بسلاسة انت كاتب كويس على فكرة فعشان كدة كنت عاوز اوصلك انك تكمل بس تعليقى اتفهم غلط انا بعتذر لك
القصة دي بالزات مفيهاش جزء حتي لو كان بسيط او حتي فكره او اي حاجه من قصة تانيه و معني ان حضرتك تقول ان انا قرأت حاجه زي كده او شوفت فكره شبيهه يبقا ده اتهام رسمي بالسرقة او بالاصح أخذ فكره الغير بدون استأذان او حتي قول و انا معملتش كده في القصة دي وده شيء نرفزني جدا لم حضرتك جيت و قولت الكلمه دي ف ارجو ان حضرتك تاخد بالك من كلامك و تتأكد منه قبل قوله لان كل كلمه حتي و لو كانت بسيطه لها تبعيات مش كويسه... شكرا 🌹

• عجبني
التفاعلات: mor2010 و Crasco
انا عارف ان انت ممكن متقصدش ال انت قولته بس حضرتك لازم تقدر ان انا اكيد تعبت في الكتابه ف لازم قبل ام تقول حاجه تكون متأكد منها. انا عايز اقولك بس ان حضرتك باين من تعليقك انك شخص كويس و بتقدر الناس و التعب، انا في الاخر عايز اشكرك علي تعليقك و متأسف اذا كنت اترفزت بس عشان حسيت ان حد بنكر مجهودي بس تمام خلاص. شكرا 🌹

• عجبني
التفاعلات: Crasco و مرحب
انا عارف ان انت ممكن متقصدش ال انت قولته بس حضرتك لازم تقدر ان انا اكيد تعبت في الكتابه ف لازم قبل ام تقول حاجه تكون متأكد منها. انا عايز اقولك بس ان حضرتك باين من تعليقك انك شخص كويس و بتقدر الناس و التعب، انا في الاخر عايز اشكرك علي تعليقك و متأسف اذا كنت اترفزت بس عشان حسيت ان حد بنكر مجهودي بس تمام خلاص. شكرا 🌹
معلش انا بس معرفتش ابين تقديرى لمجهودك بالطريقة الصحيحة او الكافية وانا مقدر جدا مجهودك وانا مكنش قصدى توصلك فكرة انك سارق قصة او كده انا كان قصدى غير كده بس على العموم عادى وعادى مافيش حاجة انا مقدر نرفزتك
تحياتي لك

• عجبني
ابداااااع بجد تسلم ايدك شوقتنا للجاي

• عجبني
التفاعلات: Crasco
جامده فاشخ يسطا و عايزين الجزء التالت بسرعه كبيره يعني النهارده بليل او بكره الصبح بكتير علشان نشوف عملت اي مع منار و مريم بنتها و جوزها و سامر و بقيت المدرسين الشرميط الي عندك

• عجبني
عاش فشخ يسطي استمر.

• عجبني
لا بصراحه القصه عظمه خاااااالص وجامده اوووووى وربنا معاك يابرنس والقصه جامده فعلا وماتركزش مع الى بيقولك شبه قصه والكلام ده ركز فى الى انت بتكتبو وو**** القصه جامده وو**** انا كمان عليا امتحانات وربنا معانا

• عجبني
حلوة يا 22 جدا كمل

• عجبني
👏👏👏 عاش يا صديقى 👏👏👏
👍👍👍 أستمر 👍👍👍

• عجبني
استمر القصه جميله جدا جدا وأعتقد أن دا اجتهاد نفسي ارجو انك تستمر بنفس الأسلوب 🖤

• عجبني
عاش يا برنس انا بصراحه استمتعت كتير من القصه استمر يا برنس

• عجبني
هتنزل الجزء الجديد من القصه دي امتا يسطا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه تكملا للقص او لا

• عجبني
التفاعلات: Crasco و فارس العنتيل المفتري 112