NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

اى مفيش اى اجزاء جديده ولا اى

• عجبني
التفاعلات: Crasco
طب اعمل اي عشان الناس متقولش ان هي شبه قصه قديمه طيب. انا اخر ام زهقت كتبت قصتي و نشرتها. يقوم حد يجي يقولي انها شبه قصة قديمه لا كده كفايه لو سمحت ياريت تبعت القصة ال انت قرأتها و ننشرها هنا عشان بجد كده كتير. لان انا بقالي اكتر من سنتين او تلاته بقرأ قصص من منتدي نسونجي القديم و كل المنتدايات التانيه و مفيش حاجه شبه دي اطلاقا ف لو سمحت تبعت القصة ال انت قرأتها او حتي اسمها عشان انا بجد زهقت. ومش كل واحد فاضي يطلع يقولي انا قرأت القصة دي قبل كده لا كده بجد احا في اي 😡😡😡😡😡😡

عااااااش واستمر ياصديقي وبعدين

• عجبني
طب اى مفيش جزء جديد هينزل قريب

• عجبني
يسطا من الاخر من روعة القصة انا مش عارف اقول اي بس انت ابدعت وياريت تكمل وانا ندخل كل يوم اشوفك لتكمل القصة ولا لأ
تحياتي❤️

• عجبني
ياريت تنزل بالجديد وسيبك من الناس الحقودة

• عجبني
فين باقي القصه

• عجبني
بص يصاحبي أنا حرفيا مفيش قصة ف نسوانجي القديم مقراتهاش وبصراحة قصتك شبه عودة الالفا ف الأساسيات بس متغير فيها حاجات كتير وطبعا دا شئ جامد متركزش ف الكومنتات السلبيه وكمل ف جمدانك
🖤

• عجبني
بص يصاحبي أنا حرفيا مفيش قصة ف نسوانجي القديم مقراتهاش وبصراحة قصتك شبه عودة الالفا ف الأساسيات بس متغير فيها حاجات كتير وطبعا دا شئ جامد متركزش ف الكومنتات السلبيه وكمل ف جمدانك
🖤
القصتين بتوعه

• عجبني
التفاعلات: بيكاسو
ايوه عارف انهم بتوعه أنا بتكلم أنه كان المفروض يغير الفكرة الأساسية نفسها

• عجبني
هتنزل الباقي امتي لو سمحت

• عجبني
ايوه عارف انهم بتوعه أنا بتكلم أنه كان المفروض يغير الفكرة الأساسية نفسها

يصاحبي ممكن ترشحلى قصص من النوع دا .. ولو تعرف تجيب لينك قصة "إغتصاب مرات عمي سبب فجر العائلة السلسلة التانية" تبق عملت معايا جميل كبير اويي <3

• عجبني
التفاعلات: Crasco و بيكاسو
يعنى اى مفيش جزء جديد هينزل ولا اى

• عجبني
بص أنا ف الترشيح فاكر قصة الفنجان بكل السلاسل بتاعتها وقصة الأرادة برضو وقصة عمر الجبالي دول من احسن القصص الي هتشوفهم ف حياتك 😂 بخصوص السلسة التانية من القصة اكتب ف السيرشا (غتصاب مرات عمي سبب فجر العائلة السلسلة الثانية)
هتلاقي اول موقع كدا لونه برتقالي أنا مش عايز اجيبلك لينك عشان أنا أعرف أنه ممنوع تقريبا

• عجبني
بص أنا ف الترشيح فاكر قصة الفنجان بكل السلاسل بتاعتها وقصة الأرادة برضو وقصة عمر الجبالي دول من احسن القصص الي هتشوفهم ف حياتك 😂 بخصوص السلسة التانية من القصة اكتب ف السيرشا (غتصاب مرات عمي سبب فجر العائلة السلسلة الثانية)
هتلاقي اول موقع كدا لونه برتقالي أنا مش عايز اجيبلك لينك عشان أنا أعرف أنه ممنوع تقريبا

• عجبني
يسطا الموقع البرتقالى دا فيه اول ٣ اجزاء بس انا بقالى يمكن شهر وشوية بدور ع السلسلة التانية كاملة مش لاقيها ... وقصة زلزال والفنجان و مرات عمي سبب فجر العائلة تقريبا احسن ٣ قصص بس انا قريتهم كتير ف عاوز قصص جديدة بس نفس النوع فاهم😂🚶..

• عجبني
يسطا الموقع البرتقالى دا فيه اول ٣ اجزاء بس انا بقالى يمكن شهر وشوية بدور ع السلسلة التانية كاملة مش لاقيها ... وقصة زلزال والفنجان و مرات عمي سبب فجر العائلة تقريبا احسن ٣ قصص بس انا قريتهم كتير ف عاوز قصص جديدة بس نفس النوع فاهم😂🚶..
انتظر اليوم السلسلة التانية كاملة ١٠ اجزاء بقلم عاوينت

• عجبني
طيب دور على قصة الإرادة وفيه قصة مش فاكر اسمها كان بطلها اسمه احمد صقر دي غير قصة حكاياتي اسال حد قديم ف المنتدى يكون فاكر اسمها بالظبط

• عجبني
مشكور يكبير مستني ع ناااار و**** 🌹 ... المعاد بالظبط بق لو هتعبك يباشا .
انتظر اليوم السلسلة التانية كاملة ١٠ اجزاء بقلم عاوينت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%