NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

عودا حميدا
جميله يا برنس
متطولش الغيبه
 
  • أتفق
التفاعلات: Fucker22
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوا كدا يا وديع 🤣 عاش عليك ياعم فينك من زمان + عامل اي 🖤
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
عوده حميده يانجم جزء على الرايق فى جديد في عودت الافا ولا شويه
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
عوده حميده يانجم جزء على الرايق فى جديد في عودت الافا ولا شويه
النهاردة بليل هينزل جزئين مره واحده من النهاية و علي بدايه الاسبوع الجاي عوده الالفا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mor2010, Ayed, العقرب وحسب و 2 آخرين
النهاردة بليل هينزل جزئين مره واحده من النهاية و علي بدايه الاسبوع الجاي عوده الالفا
على الرايق يانجم وانا منتظر
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
انت دماغك دي جامده فشخ و فين عوده الالفا السلسله التانيه هو انت مسحتها ولا اي انت من احسن الناس اللي قرات ليهم اتمنا متغيش علينا
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
النهاردة بليل هينزل جزئين مره واحده من النهاية و علي بدايه الاسبوع الجاي عوده الالفا
فين الجزئين يا غالى احنا مستنين مش قلت فى جزئين النهارده ولا ايه
 
فين الجديد يا برنس المجره
 
الجزئين هينزلو امتا ي برنس
 
الجزء التاسع و العاشر:

علي: خلصانه و جه علي ودني مفيش حريم معاك
انا: متأخر انت للاسف
علي: لا م انا ممكن اقعد يومين
انا: انت سافريه القاهره دي هتخلصها في اد اي
علي: يعني 4 او 5 ايام
انا: تمام خلص و تعالي
علي: وعد
انا: وعد يا خويا
( انا كنت ناوي انزل القاهره انا كمان عشان اساعد معتز بنفسي معرفش لي بس استجدعته فشخ و قررت اعرف محمد و اسيبهم في الفلا لو عايزين يفضلوا)

رجعنا الفيلا بعد ام اكلنا و الدنيا تمام
انا: بقولكم اي يا شباب انا نازل القاهره يومين و راجع
محمد: ( فاهم انا عايز اعمل اي بس مستغرب) معاك
احمد: احا يا جدع احنا لسه واصلين
انا: خليكم هنا يومين و راجع
محمد: لا انا جاي معاك عشان في حاجة لازم اخلصها في البيت و بعدين نرجع تاني
احمد: يابضاني خلاص نرجع كلنا بس ناوي ترجع امتي
انا: دلوقتي حالا
محمد: خلاص رن علي معتز نرجع مع بعض اسهل
احمد: معتز مين احا ل يكون ال في دماغي
انا: فكك محمد هيفهمك علي م اروح اجهز انا الدنيا و ارجع
محمد: طب خلاص انا هجهز الدنيا علي م تيجي
انا: ماشي هجيب معتز و افول العربيه و اجي تكونوا جاهزين و سيبوا كل حاجة هنا احنا اكيد راجعين تاني
محمد: كنت هعمل كده

انا: طب سلام انا. ( خرجت و كلمت معتز و فهمته ان انا ال هرجع معاه )
انا: معتز
معتز: اي يا بشمهندس
انا: جهزت حاجتك
معتز: اه خلصت كل حاجة و مستني الراجل يكلمني
انا: طب انا خمس دقائق و هكون قدام الفندق اخرج
معتز: هو في مشكله او حاجة
انا: ياعم لا انا جاي معاك
معتز: لي بس تتعب نفسك
انا: تعب اي و بتاع اي اخرج يلا
معتز: حاضر
وصلت الفندق و قابلت معتز و طلعنا
معتز: لي بس التعب ده حضرتك
انا: اه حضرتك لا احنا كده هتكون سفريه بضان بقولك اي فك انا اسمي مصطفي ماشي و احنا دلوقتي صحاب
معتز: ( ضحك) ماشي يا مصطفي. احنا رايحين فين دلوقتي
انا: هنفول العربيه و اطلع اجيب الشباب و نتحرك علي طول
معتز: خلصانه
انا: ايوه كده ادخل في المود ( وصلنا البنزينه و فولنا و طلعت علي الفيلا كانوا مستنين و محمد مقفل الدنيا و كله تمام)
معتز: نزل و قال ال عايز يركب قدام
محمد: بص هو من الادب ان انا اقولك لا يا عم خليك بس انا مش متربي اصلا وسعلي كده
انا: مش هتتغير
معتز: ( ميت ضحك) ماشي يا عم هركب انا ورا
احمد: ادخل ادخل احنا مضطهدين في المكان ده انا حزين
انا: انجز يا علق ورانا معاد ضروري
احمد: طب انا عايز اسوق
محمد: بلاش احسن انا مش عايز اموت
انا: طب انا هسوق نص الطريق و بعدين ال عايز يكمل يكمل
محمد: بص انا مش واثق في احمد من اخر مره و انا مش هسوق
انا: خلاص يا شباب هكمل انا الطريق كله
معتز: طب انا بعرف اسوق و عارف الطريق كويس ممكن اكمل انا لو عايزين
انا: معنديش مشكله
محمد: انا اثق في اي حد ماعدا احمد ف بيس
انا: طب شويه معتز و شويه احمد عشان الكل يكون مرضي
احمد: اخويا ال ناصفني
محمد: طبل
معتز: هو انتم بجد
انا: متستغربش احنا بنعرف نفصل كويس بين الحياه العمليه و الحياه العلوقيه
محمد: باس تسمعوا اي
انا: مش لم نتحرك الاول
محمد: فكك تسمع اي
احمد: اكيد حبيبه مصطفي
معتز: مين
محمد: فيروز يا رايق
معتز: طب لو كده هشغل انا تسمعوا ليها اي
انا: انت بتحبها بقا
معتز: للاسف
انا: خلاص شغل نحنا و القمر جيران
معتز: حصل وفعلا وصل التليفون و شغل الاغنية
انا: ( للاسف بحب الاغنيه دي فشخ) بغني
نحن والقمر جيران
بيته خلف تلالنا
بيطلع من قبالنا
يسمع الألحان
نحنا والقمر جيران
عارف مواعيدنا
وتارك بقرميدنا
أجمل الألوان
معتز: انت كمان صوتك حلو
محمد: تعرف حد في المزاريطة جوت تالنت نقدم للشاب
معتز: اعرف الكبير نفسه
احمد: خلصانه نطلع عليه ناو
انا: لا بجد ( قعدنا نهزر و نضحك لغايه ام وصلنا ل دخلة القاهره)
انا: طب يا شباب انا رايح انا و معتز مشوار
احمد:لا انا هموت و انام نزلني و انا اطلب اوبر و اروح
محمد: معاك يابروا لغايه اخر اليوم
انا: خلصانه نزلت احمد في مدينه نصر و هو ركب اوبر و طلعت انا و محمد و معتز علي بيته
معتز: ايوه هنا
انا: تمام بص انا هستناك لغايه ام تجيب اختك و في عربيه هتوصل دلوقتي تاخد باقي اخواتك و ولدتك
معتز: ملوش لزمه العربيه التانيه انا هاجي انا و امي و اختي و الباقي هيجي في تاكسي مش مشكله
انا: يلا يا معتز العربيه وصلت وراك انجز عشان نلحق الميعاد
معتز: (ضحك ) حاضر يا عمنا
محمد: ( بعد م معتز مشي ) انا هنزل اجيب حاجه للبنت و اكل ناكل احنا
انا: لا فكك من الاكل هات شويه عصاير و اكل للبنت و احنا ناكل بعدين
محمد: ماشي حاضر
انا: ( اتصلت علي الدكتور ) السلام عليكم يا دكتور اي الاخبار
صلاح: عليكم السلام يا مصطفي قولي البنت فين
انا: نص ساعه و هكون عندك انا و البنت بس كنت عايز اطلب منك طلب
صلاح: اطلب يا عم انت جيت في جمل
انا: كنت عايز احجز ثلاث اوض جانب اوضه الحاله ل اهلها عشان يكونوا مطمنين عليها
صلاح: مصطفي انا مفضي الدور كامل ليك
انا: تسلم يا دكتور طب دلوقتي انا عايز اشتري للبنت حاجة تشربها و تاكلها اجيب اي حاجة ولا
صلاح : هات حاجات صحيه ليها و ياريت بلاش طبعا البيبسي و الشيبسي
انا: تمام يا دكتور اسف علي ازعاجك
صلاح: ياراجل ازعجني كل يوم انت ابن الغالين
انا: تسلم يا دكتور يلا اشوفك كمان نص ساعه
صلاح: سلام

انا: ( قفلت السكه و كان رجع محمد) انت جيبت اي
محمد: عصير و بسكوت و تشكيله شكلاتات و راني و ملتوا
انا: جدع يا اخويا
محمد: ( شافني قلقان) متخفش هتكون بخير
انا: ( بصيت ليه ) خايف يسطا ل تحصل ليها حاجة و عشان كده رجعت معاه مش عايز اشيل ذنبها
محمد: عارف و كنت متأكد ان انت هتعمل كده و هنفضل معاها لغايه ام تعمل العمليه و تخرج بالسلامه
انا: ده ال هيحصل ( نزل مصطفي و معاه اخته الصغيره و اخواته الاتنين و امه ) نزلت من العربيه انا و محمد
انا: (فتحت الباب و معتز ركب اخته ) معتز مين هيركب معانا و مين هيركب العربيه التانيه
معتز: انا هكون معاك و ولدتي و اخواتي هيركبوا هناك
ام معتز: مكنش ليه لزوم التعب ده يابني
انا: لا تعب و لا حاجة يا امي معتز شخص جدع و يستحق كل خير
معتز: طب يا ماما لازم نتحرك دلوقتي عشان متأخرين
ام معتز: حاضر يابني ( وصف ام معتز: ست كبيره زي اي ام مصريه طيبه و الطيبه اي حد يحسها و غلبانه اوي و تحبها و تحسها انها امك من اول يوم تشوفها فيها
انا: طب اتفضلوا معايا ( روحت العربيه التانيه و كان رمزي ( السواق ال هياخدهم) واقف قدام العربيه سلمت عليه و ركبت البنات و امهم ) رمزي خد بالك و انتي ماشي في الطريق
رمزي: متقلقش يا دكتره في رقبتي
انا: انت عارف هتروح فين صح
رمزي: اه مستشفي الجلاء ال في مصر الجديده
انا: براحه يا رمزي مش مهم توصل بسرعه اهم حاجة مش يحصل حاجه
رمزي: (بيضحك) دكتره كل مره بتقولي نفس الكلام
انا: ماشي يا رمزي يلا اتحرك ورايا
رمزي: لا انا كده مش هوصل
محمد: رمزي امشي براحتك ياعم ملكش دعوه بيه ده هيوصلنا في ساعه
رمزي: عارف يا محمد
انا: خلصتوا يلا اتحرك يا رمزي ( رمزي يبقا سواق ابويا من بتاع سنتين و هو اكبر مني بسنه تقريبا بس عسل)
معتز: مصطفي انا عارف طريق مختصر ل المستشفي دي و هعرف اتحرك هنا بالعربيه اسهل ممكن اسوق انا
انا: مفيش مشكله المفتاح في العربيه ( ركبنا العربيه و انا ركبت جانب معتز و محمد ركب ورا)
محمد: اسمك اي يا قمر
سندس: اسمي سندس
محمد: سندس. و عندك كام سنه بقا يا ست سندس
سندس: 11 سنه و 4 شهور و 16 يوم
محمد: ( ضحك) اي ده انت كبيره اوي
سندس: لا وقويه كمان حتي اسأل ابيه معتز
محمد: طب يا ست القويه انا معايا هديه ليكي
سندس: بجد اي
محمد:(خد شانطه الاكل) معايا شكلاته و عصير و بسكوت و ملتوا
سندس: لا ابيه معتز قالي متاخديش اكل من حد
محمد: معتز اي يسطا خليها تاخد الحاج ياعم
معتز: خدي من عموا يا سندس
سندس: ماشي
محمد: (قعد ياكل في سندس و كان فرحان) ايوه كده كلي عشان تكوني قويه ولا انت رأيك اي يا مصطفي
انا: ( كنت مركز في الطريق و قلقان علي ال في العربيه التانيه و كل شويه اكلم رمزي) مردتش
معتز: بص عليا و خد باله ان انا قلقان
انا: بص علي الطريق يا معتز و براحه شويه معانا بنت صغيره
معتز: الطريق فاضي يا عم
انا: برضو ركز و بطأ السرعه احنا في ستين دهيه ام البنت لا ( و متعصب)
محمد: ( خد باله ان انا خايف و عايز ارجع) معتز براحه معلش

وصلنا المستشفي و كان رمزي هناك و كان واقف برا العربيه و البنات و امه قاعدين في العربيه
رمزي: بقالي ربع ساعه مستني اي يا جدع ماشي علي قشر بيض
انا: مش مهم يا رمزي اهم حاجه ال معاك كويسين
رمزي: ياعم احا مفيش حد هيحصل ليه حاجة
انا طب رمزي امشي انت بس معلش سيب العربيه اليومين دول و اطلع علي البيت خد واحده تانيه اليومين دول
رمزي: يا عم فكك انا اصلا مبطلها و منضفها كويس عشان كنت متوقع تقول كده و ادي المفتاح اتكل انا و لك تخلص دنيتك رن عليا
انا: تسلم يا رمزي
رمزي: احنا اخوات ياض
انا: حبيبي

انا: طب يلا يا جماعه ندخل ( دخلت المستشفي و كان في عندهم علم ال انا جاي)
انا: اول ام دخلت لقيت سميره مرات دكتور صلاح و هي دكتوره برضوا بس تخدير جريت عليا و حضنتني جامد ( طبعا كلهم استغربوا)
سميره: بقا يا واطي بقالك شهرين و نص مترنيش عليا من ساعه .... وسكتت. مصطفي انا اسفه
انا: لا مفيش مشكله المهم دكتور صلاح فين
سميره: مستنيك من بدري في العياده
انا: طب انا داخل ليه
سميره: مينفعش كلكم تدخلوا
انا: معلش المره دي يا دكتور
سميره: 3 اشخاص مع الحاله بس و انت عارف ان انا كده بكون بخالف القوانين
انا: طيب هدخل انا و معتز و ولدته و البنت بس
سميره: ماشي و انا هاخد الباقي للاوض فوق
انا: شكرا يا دكتور . ( دخلت ل صلاح العياده)
انا: ممكن ادخل
صلاح: اخيرا وصلت و قام حضني ليك وحشه يا بني.
انا: انت اكتر يا دكتور
صلاح: هي دي البنت
انا: اه يا دكتور
صلاح: اي القمر ده يا جدعان اسمك اي يا عسوله
سندس: اسمي سندس
صلاح: في سنه كام يا سندس
سندس: في سنه خمسه
صلاح: اي ده انتي كبيره اوي و قويه صح
سندس: صح
صلاح: سلم علي معتز و شرح ليه ال هيحصل في العمليه و ان هي هتفصل في المستشفي بعد العمليه 15 يوم لغايه ام يطمن عليه و بعد كده هيسمح ليها بالرجوع للبيت تاني
معتز: شكرا جدا لحضرتك يا دكتور بس هي العمليه هتكون امتي
صلاح: كان نفسي اقولك النهارده بس مش هينفع عشان لازم اعمل شويه تحاليل و اشعه تاني ليها . يعني بكره هتكون العمليه
انا: ( بعد ام ام معتز خرجت علي و البنت بره) دكتور هي نسبه نجاح العمليه كام في الميه
صلاح: 99% يامصطفي متقلقش كل طاقم العمليه محترفين و حرفيا مستحيل كانوا يتجمعوا مع بعض بس لم عرفوا ان ده طلب منك الكل وافق. اطمن
انا: طب الدكاتره هتوصل امتي
صلاح: دقائق و هتلاقيهم كلهم هنا
انا: هم مش عندهم شغل ولا اي
صلاح: لا عندهم بس ام عرفوا اجلوا مواعدهم يجوا يسلموا عليك و يشوفوا الحاله و يرجعوا تاني بكره
انا: مش عارف اشكرك ازاي
صلاح: تتعشي معايا النهارده
انا: مش هقدر
صلاح: في المستشفي يا رخم
انا: حاضر

معتز: ( بعد م خرجنا من الاوضه) شكرا جدا يا مصطفي
انا: مفيش شكر بين الصحاب و فر كلامك لغايه ام اختك تبقا كويسه ويلا عشان نطلع ليهم
معتز: حاضر ( طلعنا ليهم و انا فهمت معتز ان كل الاوض ال في الدور بتاعتهم يقدروا يباتوا كلهم هنا)
معتز: لي كده انا هفضل معاها في الاوضه و الباقي يروح
انا: محدش فيهم هيوافق يا معتز و بعدين دي هديتي ل اختي انت مالك
معتز: ساكت
انا: فك كده و بطل رخامه
معتز: حاضر
دخلنا الاوضه ليهم انا: اتمني المكان يكون مريح
ام معتز: يابني انا مش عارفه اشكرك ازاي
انا: تشكريني علي اي يا امي انا معملتش حاجة
اخت معتز الكبيره ( سلوي): ازاي بس حضرتك عملت كتير مش قليل
انا: بجد انا معملتش حاجة و بعدين انا اشمي مصطفي و مش كبير في السن للدرجة عشان تقولي ليا حضرتك انا عندي 19 سنه بس يعني ممكن تعتبريني اخوكي الصغير و مفيش شكر بين الاخ و اخته
سلوي:(ضحكت) انت بتهزر 19 سنه مين
معتز: باس احنا في مستشفي. هو بيقول كده ولقي الباب حد بيخبط عليه مع انه مفتوح

انا: بصيت ورايا. بصوا براحه و بلاش ضرب عشان الضرب ممنوع في المدارس
دكتوره ساره: ( دكتوره عظام و من اشهر دكاتره العظام في مصر. وصفها: مطلقه بس اي الجسم الكيرف علي حق كانت الكراش بتاعتي و انا صغير و كنت بحب العب معاها جدا) احنا مش في مدرسه احنا في مستشفي و الضرب مسموح بيه تعالي يا واطي و بتضربني بس بهزار
دكتوره سما: ( دكتوره جراحه و اشهر طبيبه في مصر و من احسن 50 دكتور في العالم ال اتكلمت عنهم منظمه الصحه العالميه. وصفها: متزوجه و اي ميلف و بتهتم بشكلها و جسمها فشخ ) لا سبيه ليا كده عشان ده ده هيتربي النهارده و نزلت فيا ضرب هي كمان. بقا يا واطي متسألش و لا اشوف من ساعه وفاة امك و...... كتمت بقها دكتوره منار بسرعه
دكتوره منار: ( دكتوره اشعه و شاطره جدا في مجالها. هي في اول الاربعينات و طيزها متوسطه و عامله زي الجيلي و بزازها صغيرين ) معلش يا مصطفي انت عارف الزفته دي لسنها واقع. بس ثانيه واحده انت ياض ارن عليك كل يوم متردش عليا ياواطي ده انت هتموت النهارده يلا و بتضرب هيا كمان
انا: خلاص خلاص هموت احنا قدام الناس

هم: خدوا بلهم و طبعا الكل كان بيضحك من ال بيحصل
سلوي: دكتوره سما ازيك
سما: سلوي بتعملي هنا اي
سلوي: م اختي ال هتعمل العمليه
سما: طب كنت تقولي ليا كنت اقدم طلب بدخولك غرفه العمليات
سلوي: ملوش لزمه شكرا جدا لحضرتك
سما: اي ده و جهاد كمان هنا. ثانيه انتوا اخوات
جهاد: اه
سما: و انت متقليش ليا لي يا دكتوره سلوي ولا دي اسرار كونيه

دكتوره ساره: انتم بقا جهاد و سلوي ال سما طالعه بيكم السما و تقولي دول هيبقا خلفتي. امم سلوي انت عارفه مين دكتور العظام ال هيديكي السنادي
سلوي: لا محدش لسه يعرف
سما: احم ده انتوا هتنشوا للاسف الشديد ساره ال هتديكم
سلوي: هو حضرتك دكتوره ساره المهدي
سما: اه هي
سلوي: انا اسفه جدا يا دكتور مش هقول حاجة تاني
ساره: ( بتضحك) هو في اي بتعتزري لي يا بنتي
سما: خايفه من الشيطان
سارة: مين دي ال شطان ده انا غلبانه
سما: حصل عشان كده 90% من الدفعه مش بتعدي من تحت ايدك
ساره: لا هتساهل معها.
سلوي: شكرا لحضرتك

انا: ( واقف مش فاهم حاجة هم اخواته الاتنين في طب احا) احم احم م براحه علي العيال يا مفتريه 90% ساقطين لي
ساره: كان نفسي تيجي تحت درسي و تدخل طب
انا: احم م انا هدخل طب
ساره: غلط وانا كنت مستنياه يغلط
انا: بس مش في مصر
ساره: لو روحت الصومال هاجي الجامعه بتاعتك
انا: (بكلمها روسي) مش هتعرفي تروحي روسيا
ساره: ( صدمتني و ردت عليا) لا هعرف انت بس روح
انا: احم احم هو انت مبتتكلميش لغه اي
ساره: مفيش لغه انت تعرفها و انا معرفهاش. ياض انا ال مربياك
انا: طيب انتم مش وراكم شغل
منار: انت بتطردنا يلا
انا: انا اقدر

منار: ثانيه كده بس اطلع ياحيوان يالي مستخبي فاكر نفسك مش هتنضرب انت كمان
سما و سارة: بصوا اي ده هو انت هنا اطلع ل اخرتك يا حيوان
انا: البس انت بقا
محمد: مصطفي الحقني
انا: ولا اعرفك انت عايزني اتضرب
محمد: احلف ب اي ان انا اسف. انا حيوان و مش متربي و فيا كل العبر الزباله بس بلاش ضرب
منار: (مسكته من ودنه) انا ارن عليك تقولي مش فاضي عندي مذاكره و بتديه علي دماغه
محمد: اه براحه طب. اعمل اي مصطفي ال مفتري و مكنش بيدينا التليفونات و كان نافخنا في المذاكره انا مالي
ساره: وانا يا حيوان تقولي اقفلي الوقت خلص و تقفل في وشي و بتضربه هي كمان
محمد: ياستي كلمي مصطفي هو ال مش كان بيدينا غير 10 دقائق بريك و كان مش بيسمح نعدي الوقت
سما: طب و بليل اي بتذاكر الساعه 1 الاربع
محمد: هو انا ببقا شايف قدامي و بعدين انت رانيتي عليا امتي
سما: ساعت ام كنت بتقولي اقفلي يا ماما عايز انام. نمت يا روح امك
محمد: و ده كان انت و بعدين حد يكلم حد في المعاد ده

انا: ( شايف الكل بيضحك و محمد و دانه الاتنين بقوا ده ) خلاص يا ستي انت و هي و يلا روحوا شغلكم
سارة: ماشي نتقابل بليل
انا: اي ياوليه انت مشبعتيش ضرب فينا حرام عليكي
ساره: لا انا هنفخك
محمد: ( بعد م سابوا ودنه حاول يحسن منظره) انا ال سايبكم علي فكره قاموا راجعين يضربوا فيه تاني.
محمد: خلاص خلاص انا اسف
منار: عيال تخاف متختشيش
انا: احنا اسفين يا صلاح
صلاح: ( دخل الاوضه هو و سميره) طب و وانا مال دلوقتي
انا: خلاص ياعم
صلاح: هو انتم وشكم احمر كده لي و انت يا محمد اي ال حصل في ودانك
محمد: ر*** علي الظالم و المفتري
سميره: احسن تستاهل
محمد: وانا مالي يا لمبي
سميره: لمبي تاني ده انت مش بتحرم وراحت مسكت ودانه تاني
انا: غبي هقول اي حد قالك تقول امثال اديك لبست
محمد: خلاص نسيت نسيت انا اسف

صلاح: خلاص انت و هو يلا كلكم بره. معتز ممكن تيجي انت كمان
معتز: حاضر
صلاح: ( بعد م الكل خرج ) معتز في ممرضه هتيجي تاخد سندس عشان تعمل ليها التحاليل و الاشعر الازمه عشان عمليه بكره
سما: صحيح نسينا نشوف الحاله
دخلت سما و ساره و منار و سميره لسندس.
سما: انت بقا سندس
سندس: هزت راسها ب اه
ساره: طب يا امر انت ممكن بس نشوف ضهرك
سلوي: ( راحت قلعت سندس هدومها ال في الجزء العلوي (طبعا كلنا برا) )
منار: تمام
سارة و سما: بصوا ل بعض ( في نفس الوقت) سلوي تعالي ثانيه
سلوي: نعم
سارة: هي من امتي و هي لم تحرك تماغها تحس ب وجع و راعشه رقبتها بتحصل من امتي
سلوي: دماغها من 12 يوم و راعشه الرقبه دي لسه اول مره تحصل امبارح
سما: هي بتشيل اي حاجة تقيله اخر فتره
سلوي: مستحيل
منار: انا محتاجة انها تعمل اشعه مقطعيه للمخ و و اشعه مقطعيه ل شرايين و اوردة الرقبه و المخ. و محتاجين نطلب دكتوره نورهان كمان
سلوي: ( خافت) دكتوره نورهان مخ و اعصاب و عنيها بتدمع لي كل ده هو في اي
سما: سلوي اهدي عشان محدش ياخد باله احنا عايزين نطمن بس
سلوي: ( بتعيط جامد)
سارة: ( بعصبيه) اي يا دكتوره في اي امسكي نفسك. انت عارفه ان كده ممكن يأثر علي الحاله النفسيه للمريض اي
سلوي: ( بتمسح دموعها) انا اسفه
خرجت منار و سارة و سما ل بره و شرحوا ل صلاح ال حصل و هو قلق و قال اتصلوا بدكتوره نورهان تحضر حالا

انا: ( خوفت) هو في اي انا مش فاهم حاجة
صلاح: استني لم نتأكد بعد كده هشرح ليك
انا: ( بعصبيه) لا اشرح دلوقتي
صلاح: شاكين في ان يكون عندها ورم في المخ
معتز: سرطان و بيعيط
انا: (عيني دمعت) طب و الحل
صلام: استني نتأكد الاول
محمد: (بهدي معتز) امسك نفسك يا معتز عشان اخواتك
معتز: بيعيط جامد و عمال يقول انا السبب
محمد: لا مش هينفع الكلام ده تعالي معايا ننزل تحت شويه. بيكلمني تعالي انت كمان
معتز: طب طب ممكن تنادي ل سلوي
انا: لا بلاش حريم
معتز: ( و هو بيعيط) معلش هي دكتوره و اكيد فاهمه اي السبب
انا: حاضر هنادي عليها
محمد: لا خليك هنا عشان محدش ياخد باله هروح انا
محمد: ( دخل ونادي علي سلوي تيجي ) سلوي خرجت معاه
معتز: (بيعيط) و سلوي اول ام شافته فتحت في العياط هي كمان و حضنته و قعدوا يعيطوا
انا: طب تعالوا ندخل اوضه تانيه عشان نعرف نتكلم ( دخلنا واضه و اول ام الباب اتقفل)
معتز: اختك عندها سرطان يا سلوي
سلوي: بتعيط و اغمي عليها

انا: ( مكنتش عارف اعمل اي و واقف مصدوم و مش بتحرك) محمد شافني متسمر و خرج بسرعه ينادي علي اي حد
محمد: (لقي سميره و ساره واقفين قدام الباب) الحقوني سلوي اغمي عليها و مصطفي متسمر مكانه
ساره: ينهار اسود ل يدخل في صدمه تاني وجريت علي الاوضه بسرعه و وراها محمد و سلوي..
سارة: مصطفي مصطفي (و لقتني مره واحدي وقعت من طولي) بتعيط مصطفي يا مصطفي فوق يابني فوق محمد انقل مصطفي بسرعه علي السرير
انا: ( مش حاسس بنفسي و مش قادر اتكلم حاسس ان جسمي كله اتشل) محمد فوق يا اخويا وشالني علي السرير و مكنش عارف يعمل اي و ساره عماله تفوق فيا و كانت سميره فوقت سلوي و هي و معتز مش فاهمين حاجة و واقفين جانبي. و شايفين محمد و سارة بيعيطوا
محمد: ( مكنش عارف يتصرف و لقي نفسه بيطلع التليفون و بيرن علي ابوه) الو يا بابا الحقني
جمال: ( مخضوض ) في اي اي ال حصل و هو بيزعق و خايف
محمد: مصطفي اغمي عليه و مش رادي يفوق
جمال: انتم فين دلوقتي
محمد: في مستشفي الجلاء في مصر الجديده
جمال: انا جاي حالا ( كان في البيت ولابس ترنج بيتي طلع يجري و خد مفتاح العربيه و نزل)
سما: (جت جري بعد ما عرفت ) اي ال حصل يا ساره وعنيها بتدمع
سارة: دخل في صدمه تاني يا سما و مش عارفه عمل اي
سما: وسعي كده و حاولت تفوقني و سميره جابت حقنه مهدئ و ادتهالي
سارة: انت ادتيه اي
سميرة: مهدئ يا ساره مفيش حل تاني

جمال: ( عشر دقائق وكان في الاوضه ) دخل الاوضه جري لقي صلاح و سارة و سما و سميره جانبي. بص عليا و راح مسك صلاح من ياقه القميص اي ال حصل للواد يا صلاح عملتوا في اي انا هقفل ليكم المستشفي دي و بيعيط جامد فشخ
صلاح: اهدي يا جمال اهدي
جمال: (بيزعق بصوت عالي و دي مش طبيعته) مش هادي الواد حصل ليه اي
محمد: اهدي يا بابا مصطفي هيكون كويس
جمال: اسكت انت وضربه بالقلم حرفيا صوته جاب اخر المستشفي. انا معرفتش اربيك. مش عارف تحمي اخوك يابن الكلب يازباله و اداه قلم تاني
سما : حضنت محمد وحاشت جمال عنه و صلاح مسك جمال. انت حيوان ازاي تمد ايدك كده علي الواد اهدي كده ل اما تخرج من المستشفي ( جيهاد و ام معتز كانوا واقفين علي باب الاوضه و مش فاهمين حاجة)
سارة: جمال ( بتبص ليه بنظره بنت حرام ترعب اي حد) اي هتعمل زي العيال الصغيره مصطفي كويس و هيكون كويس بس اهدئ عشان نعرف نفكر صح
جمال: هدي و كان بيعيط
صلاح: (حضنه) جمال انا بخاف علي مصطفي زيك ف اهدئ عشان نفكر ازاي نخرج مصطفي من الصدمه تاني
جمال: اي الحل يا صلاح
محمد: قاعد يعيط في حضن سما و هو بيعيط بهستيريه
جمال: ( شاف محمد وخاف يحصل ليه حاجة ) قام حضنه و اعتزر ليه و هداه
محمد: مكنتش عارف ان ممكن يحصل كده و**** عملت كل ال اقدر عليه عشان احميه بس
جمال: (قاطع كلامه) بس خلاص انا عارف اهدي بقا عشان نعرف نفوق اخوك

سارة: ممكن كلكم تطلعوا بره و تسيبوني مع مصطفي لوحدانا
محمد: انا مش خارج و مش هتحرك من جانب اخويا مهما حصل لو علي موتي
صلاح: معلش اخرج بس شويه و سيب سارة
محمد: قولت مش متحرك
سارة: خلاص الباقي يخرج بره ( بالفعل الكل خرج بره و فضل سارة و محمد بس) اقفل الباب بالمفتاح يا محمد
محمد: حاضر
سارة: اقعد و متتحركش من مكانك مهما حصل سامع
محمد: سامع
سارة: (طلعت جانب مصطفي علي السرير و مسكت ايده و حضنته جامد ) مصطفي انا عارفه انك سامعني كويس. انا عايزه اقولك ان انا بحبك جدا و في ناس كتير بتحبك و انت الكبير بالنسبه ليهم طول عمري كنت بحاول احميك و اخد بالي منك بس كنت دايما انت ال بتحمين فاكر فاكر لم ساعدتي لم طليقي كان بيهددني ب انه ينشر الصور بتاعتي و انت ساعدتي فاكر لم كنت بتساعدني في الابحاث بتاعتي فاكر لم كنت بتاخدني في حضنك لم كنت بعيط بعد الطلاق و وعدتي ان انت هتحميني و تاخد بالك مني طول العمر اي هترجع في كلامك مصطفي انت لو حصل ليك حاجة انا هموت نفسي عشان مش هيكون في سبب تاني ليا عشان اعيش مصطفي فوق لوسمحت انا بموت دلوقتي ***** بموت
انا: كنت سامع و كان نفسي اقوم بس مش قادر
محمد: اي يا خويا عايز تسبني. ده وعدك ليا طب مين هيحل لينا المشاكل ال بنقع فيها مين هيخاف علينا. اي عايز تسيبنا و تمشي كده. طب مش عايز تحقق حل اختك اي نسيته بالسهوله دي

انا: سمعت الكلمه دي ومش عارف لقيت نسي نفي مكان تاني وقدامي اختي.هدي
هدي: اي عايز تسيب الناس دي كلها
انا: مش قادر يا هدي
هدي: يعني اي انا عمري م شوفتك ضعيف قوم عشانهم و عشاني
انا: لا انا عايز افضل معاكي
هدي: انا معاك علي طول يا مصطفي في كل لحظة بكون معاك احنا واحد قوم انت بس عشانهم يلا قوم
انا: مره واحده لقيت في نور جامد جه في وشي و لقيت نفسي قادر افتك عيني و اتحرك
سارة: مصطفي مصطفي شايفني يابني
محمد: جري وقف جانبي و مسك ايدي قوم يا اخويا قوم
انا: حاضر يا محمد
محمد: حضني و فضل يعيط
انا: اي ياض في اي استرجل كده
محمد: انا ارجل منك يلا احا
سارة: بتضحك بعياط **** يخليكم ليا
انا: لا وسعي كده عشان انا ممكن اعمل حاجات حرام و انتي قمر كده
سارة: ياخويا اعمل و باست راسي (و راحت فتحت الباب و كان الكل قدام الباب و جمال بيعيط) اي ياعم بتعيط لي مهو زي الجموسه جوه

جمال: فاق ومستناش الرد و جري عليا. مصطفي اي يابني ال حصل
انا: في اي ياعم هو انا بموت ولا اي
جمال: ضحك ياعم روح بعد الشر
سما: تصدق انت علق يلا و انا ال كنت عايز اجوزك البت رحمه
انا: رحمه دي ال عندها 6 سنين
سما: اهي تكون كبرت لغايه ام تخلص جامعه و ضحكت
صلاح: ولا مفيش وحده كده ولا كده
سميره: انت فاكره زيك عيه زايغه ده تربيتي
انا: انتم هتقسموا عليا. يلا ياعم كل واحد يروح يشوف شغله
سميره: ماشي يا اور
انا: ببص ل جمال. اي يا عم المنظر ده مش عيب رجل اعمال يخرج بالمنظر ده.
جمال: (بص لنفسه ) ينهار اسود وضحك
محمد: الا صحيح يا بابا انت لحقت تيجي ازاي
جمال: مش عارف
محمد: انت مكملتش 10 دقائق ياجدع
انا: بجد من التجمع ل هنا في 10 دقائق يا مفتري
جمال: احم
انا: *** يخليك ليا يا عمي
جمال: حضني و يخليك ليا يا حبيبي

انا: هي نورهان وصلت
صلاح: دقيقه و هتلاقيها هنا
نورهان: (دخلت جري ) مصطفي اي ال عنده سرطان يا صلاح فين الاشعه و ازاي متقولوش ليا من زمان اي ملكمش كبير
جمال: سرطان اي يا بنت المهبوشه بعد الشر
صلاح: اهدي بس كده . انا قولت ليكي كده بس عشان تيجي بسرعه
نورهان: امال اي ال حصل و البيه قاعد كده ليه ولا قوم اقف ليا خليني اشوفك عدل
انا: يامره اهدي
نورها: قوم يا حيوان ل اجيبك من شعرك زي زمان
انا: علي اي يا كبير هقوم اهو سندني يا عم
محمد: ناس متجيش غير بالعين الحمره لازم تيجي يعني
نورهان: بس انت خالص اشوف العلق ده بعدين افوق ل امك
محمد: لا انا اسف
نورهان: ( بعد ما وقفت ) سيبه يا محمد اقف عدل يلا
انا: ياستي انا تمام بص واحد صحبي هو ال احنا شاكين ان اخته عندها
نورهان: اممم ( قامت رزعاني علي ضهري ) لا لسه فيك الصحه. قولي بقا فين التحاليل و الاشعه الخاصه بيها
صلاح: منار بتعملها ليها دلوقتي
نورهان: ماشي حلو كده سيبوني بقا مع البهوات دول و اخرجوا برا خليني اربيهم
محمد: طب عايزين حاجة اتكل انا
انا: خدني معاك خلينا نسيبها مع البهوات لوحدها
نورهان: لا بجد مكانك انت و هو
صلاح: طب نسيبكم احنا. يلا يا جمال روح بيتك
جمال: طب امشي انا
نورهان: ( بعد م الكل خرج راحت قفلت الباب بالمفتاح) ياولاد الكلب يا زباله انا هولع فيكم النهاردة متسألوش عليا طول الفتره دي
انا: اسف جدا عليا اخطائى اسف علي
نورهان: انت هتغني بروح امك
محمد: بصي يا ست الكل احنا عيال ولاد كلب زباله متربناش ف بليز سامحيني و بصراحه الواد ده هو السبب
انا: انت هتبعني من اولها يسطا
محمد: يعني اضرب معاك مش كفايه سما و ساره و منار و ابويا
نورهان: في اي يلا انت و هو انتم هتنضربوا يعني هتضربوا
انا: طب انا مريض علي فكره
نورهان: هتضرب برضوا
محمد: طب وشي وارم
نورهان: اه صح و قامت قالعه الجزمة و جريت ورانا
انا ومحمد: بنجري ورا بعض في الاوضة
انا: احميني يلا افتح الباب
محمد: طب متحميني انا الجزمه بتلسع اوي
انا: انجز يا علق
محمد: طب بسرعه
انا: فتحت الباب و طلعنا نجري في الطرقه و سما و سارة و منار و صلاح و سميره ومعتز و سلوي وقفين ميتين ضحك علينا و هي بتجري ورانا في المستشفي
نورهان: اقف ياحيوان انت و هو
انا: خلاص بقا يامره ياجدعان حد يلحقنا
ساره: خلاص كفياه يابنتي
نورهان: بس انت انتم ليكم حساب تاني معايا بس اخلص مع البهايم دول
انا: (تعبت و مش كنت قادر اجري ) خلاص هسأل عليكي كل يوم بس كفايه بليز
نورهان: ماشي تعالي انت و هو
محمد: مش هتضربي يعني
نورهان: لا خلاص
محمد: طب احلفي
نورهان: قولت مش هضرب ( روحنا ليها قامت حضنانه احنا الاتنين و باستنا ) ليكم وحشه يا بهايم
انا: انتي اكتر يا امر ( نورهان تبقي احلي و اجمل واحده شوفتها في حياتي مهتما ب نفسها و بجمالها بطريقه خياليه يعني جسم متناسق علي الشعره و حاجة اي مع انها عندها 35 سنه بس احا مديهاش 20 سنه اصلا )
محمد: حرام عليكي يا وليه هموت
نورهان: انت وشك ورام كده لي ياض
محمد: ابويا ياستي
نورهان: عمل اي المنيل
محمد: ضربني قلمين حكومه المستشفي كلها سمعتهم حتي اسأليهم
سما: مفتري اوي جمال الصراحه
انا: معلش ياخويا انا اسف
محمد: عادي يا عم
نورهان: طب روح حط عليه تلج
محمد: مش دلوقتي
نورهان: روح يا علق
انا: ياعم روح ام صدقنا هديت

نورهان: اه فين الاشعه يا منار
منار: خدي يا مفتريه
نورهان: ( ضحكت) فتحت الاشعه و بصت عليها . طب فين المشكله
صلاح: هي لم تحرك تماغها تحس ب وجع و راعشه في رقبتها رقبتها
نورها: الحاجات دي ممكن تحصل عادي عشان عندها التهاب في العضلات مش مشكله يعني اسبوع و كل حاجة هترجع طبيعي تاني
صلاح: طب ممكن تبصي علي الاشعه دي كلها
نورهان: (بصت عليها) طب يا دكتور السبب واضح اعوجاج العمود الفقري ضاغط علي الاعصاب و ده ال عمل الالتهاب
صلاح: يعني مفيش اي حاجة تدل ان في ورم او
نورهان: ولا في اي حاجة يا صلاح البنت كويسه جدا
معتز: (فرح) و حضن سلوي ال كانت بتتنطط من الفرحه
انا:(بفرح) متأكده يا نورهان ولا اي
نورهان: انتم شاربين حاجة صح
انا: حضنتها جامد شكرا يا قمر
نورهان: طب في حاجة تاني ولا اروح اشوف العمليه ال اتنيلت اجلتها عشانكم
انا: احنا اسفين يا معلم روح
صلاح: نتقابل بليل نتعشي مع بعض و هاتي المنيل جوزك معاكي
انا: احا لا متجيبهوش ده ايده تقيله يا ستي
نورهان: ده مستحلف ليك ام يشوفك هيولع فيك
انا: انا اي ال رجعني من الساحل
صلاح: يلا اروح انا اجهز للعمليه بتاعت بكره
انا: هتكون امتي يا دكتره يا حلو
صلاح: الساعه 11 الصبح
انا: العمليه كام ساعه
صلاح: مش ازيد من 10 ساعات علي حسب ام افتح هشوف اي
انا: بمعني
صلاح: انت مش معاك دكتوره و بص ل سلوي اشرحي ليهم يا دكتوره
سلوي: الاشعه مش بتحدد بالضبط الوقت لان بعد الفتح بيكون في اخلاف شاسع يعني بشكل مبسط لو فتح و شاف الدنيا سالكه العمليه هتخلص بسرعه و العكس صحيح
صلاح: بالضبط كده . اه جهزي نفسك يا دكتوره عشان هتدخلي اوضه العمليات
سلوي: انا
صلاح: اي يا دكتوره خايفه ولا اي
سلوي: شكرا جدا لحضرتك ده شرف ليا ان ادخل عمليه فيها الطقم الطبي ده
صلاح: طيب تعالي معايا عشان اشرح ليكي ال هيحصل في العمليه و اديكي ورق تراجعيه ل بكره
سلوي: فرحت حاضر و راحت مع صلاح
معتز: انا اسف يا مصطفي
انا: علي اي
معتز: علي كل حاجة. اخرها اختي ال كان حلمها تدخل تشوف عمليه ل دكتور من الدكاتره دول و اهي هتدخل معاهم كلهم
انا: ياعم فكك ( محمد كان راح مع نورهان تحط ليه تلج) كبر دماغك. ممكن ادخل اطمن علي سندس

معتز: يلا بينا
انا: ( دخلن الاوضه ) العسل عامل اي
سندس: كويسه
انا: اي زعلانه
سندس: لا بس كان في صوت زعيق و انا كنت خايفه
انا: لا ده هزار كانوا بيضربوني يا ستي ينفع كده
سندس: ضربوك تاني
انا: اي الاحراج ده احم
سندس: قعدت تضحك
انا: اضحكي يا قمر اضحكي. انت كان لازم اسمك يكون قمر مش سندس
سندس: هو سندس اسم وحش
انا: مين الحيوان ال قال كده ده القمر اسمه سندس تعرفي ان مفيش حد يستحق اسم سندس غيرك عارفه لي
سندس: لي
انا: عشان سندس ده يعني نسيج الحرير يمعني ان صاحب الاسم ده يتميز بالقلب الطيب وعندها ثقة عالية في نفسها ومرحه و كل الصفات دي فيكي ف انت اجمل حاجة في الكون. مش انت مش بتخافي
سندس: اه مش بخاف بس انا خايفه من العمليه
انا: عمليه اي ال تخوفك يا قمر ده لعب عيال حاجة ملهاش لزمه تعرفي اي ال هيحصل في العمليه
سندس: اي
انا: هيقعدوا يزغزغوكي و يلعبوا معاكي
سندس: بجد
انا: بجد مش احنا صحاب
سندس: هفكر
انا: السنما بتعمل عمايل يا جدع
معتز: حاجات غيربه يا جدع
انا: ها فكرتي
سندس: اه صحاب
انا: طيب تيجي نتفق اتفاق
سندس: ماشي
انا: لم تخرجي بكره من العمليه هجيب ليكي هدايا كتير اوي
سندس: هتجيب ليا شكلاته
انا: هجيبلك شكلاته و دلوقتي كمان
سندس: بجد
انا: اه بجد عايزه اي تاني
سندس: اممم اقول و بتبص ل معتز
انا: ملكيش دعوه بيه
معتز: قولي يا سندس
سندس: عايزه لب و سوداني
انا: احلي لب من كل الانواع و سوداني بكل انواعه هيكون عندك بكره و نقعد ناكل مع بعض و نتفرج علي فيلم كمان
سندس: بجد
انا: بجد
سندس: بس انا ال هختار الفيلم
انا: ضحكت موافق. هروح اجيب ليكي شوكلاته و اجي
معتز: طب خدني معاك
انا: لا خليك
معتز: انا كده كده كنت عايز اشتري حاجة

انا: طيب يلا ( خرجت انا و معتز و روحت مول جانب المستشفي و اشتريت كل انواع الشكلاتات ال هناك)
معتز: اي كل ده كفايه واحده او اتنين يا عم
انا: ملكش دعوه انت
معتز: قعد يضحك
طلعت علي محمصه لب
انا: السلام عليكم
البائع: عليكم السلام اأمرني
انا: عايز كيلو لب عباد و كيلو سوبر و كيلو ابيض و نص من باقي الانواع
البائع: (بستغراب) لمحل حضرتك عشان لو كده اعمل لحضرتك خصم
انا: لا استخدام شخصي اه صحيح عندك سوداني
البائع: اه كل الانواع مملح و عادي و اسواني و شكلاته كله
انا: جميل هات كيلوا من كل واحد
البائع: بس كده
انا: عندك اي تاني
البائع: ملبس و شيكوبون و حاجات تانيه ممكن تيجي تشوف و تختار
انا: لا منغير هات نص من اي حاجة تانيه
البائع: 10 دقائق و هيكون كل حاجة جاهزه حضرتك
معتز: لي كل ده ياعم انا مانعه عن البيت عشان الديدان انت فاهم
انا: ياعم مش مشكله اليومين دول. بص يا مصطفي بعد م تخرج من العمليه هيكون في الم شديد حتي الادويه مش هتسكن كل الوجع ف انت لازم تلهيها ب اي حاجة بتحبها و عشان كده انا سألتها و هسألك انت كمان اي تاني اختك بتحبه
معتز: انت طبيعي
انا: لا لي
معتز: اصل واحد كان من شويه بيموت و بدل م يرتاح بيفكر في الكلام ده
انا: هي موته ولا اكتر قول بس اي تاني اختك بتحبه
معتز: مصاصات و اي حلويات و بيبسي
انا: هجيب ليها كل حاجة بس البيبسي ممنوع ليها الفتره دي
انا: بقولك يا غالي
البائع: قول يا معلم
انا: خد دول 1500 هروح اجيب حاجة من المحل ال جانبك لغايه ام تخلص
البائع: لم اخلص هقول لحضرتك السعر خلي بس دلوقتي
انا: ياعم امسك 5 دقائق و هنكون هنا
البائع : ماشي يا غالي
انا: دخلت محل جانبه جيبت شويه راني علي عصير علي بسكوت علي مصاصات علي شويه حلويات متنوعه و خرجت لقيت محل فاكهه في الوش روحت جيبت تفاح و موز و عنب و برتقال و رمان و خمس اناناسات ورجعت للراجل تاني
انا: ها يا معلم خلصت
الراجل: اه ياكبير و كده باقي 200 جنيه بس
انا: طب خد وقمت مديه 1000 جنيه
الراجل: اي كل ده هي 200 بس
انا: **** يباركلك تعبناك معانا يا غالي بس لو ينفع تيجي بس تشيل معانا ل العربيه انت شايه
الراجل: ( اتبسط ) و جه شال معانا الحاجة للعربيه و مشي

في الوقت ال احنا فيه بنشتري الحاجة في المستشفي عند محمد:
محمد: راحل ل الاوضة علي اساس ان احنا هناك و سمع الحوار الاتي من علي الباب
سلوي: بس يا ماما مصطفي ده غريب
ام معتز: لي كده يابنتي
سلوي: جدع اوي يا ماما مع اننا اول مره نشوفه بس تحسي ان هو بيحس بالناس بشكل غريب و المستشفي دي غاليه اوي
ام معتز: ** بعت ل اخوك ولد ابن حلال مصفي بيحب الخير *** يخليه و يزيده و يكره و يشفيه من كل مرض
جهاد: ولا معامله الدكاتره معاه مش طبيعيه ده بيقول ل دكتوره سارة الشيطان يا مره و بيهزر معاها عادي
سلوي: و لا دكتوره سما و دكتور صلاح عملاق جراحه الفقرات في مصر و احسن دكتور فقرات في الشرق الاوسط و لا دكتوره نورهان
جهاد: اهي دكتوره نورهان دي ال مصيبه دي الدفعات كلها بتخاف منها و محدش يقدر يقول ليها كلمه
سلوي: ده لم اغمي عليه في الاوضه التانيه كانوا بيعيكوا كلهم خايفين عليه اكنه ابنهم
جهاد: اغمي عليه ازاي
سلوي: و انتم تحت دخل في صدمه و وقع من طوله و محدش كان عارف يفوقه و دكتوره ساره طردتهم كلهم و قعدت معاها لغايه ام فوقته و مش عارفه ازاي
جهاد: انت مخدتش بالك ان كلهم بيقولوا انهم مشفهوش من شهرين و نص و لم حد جاب سيره موت امه كانوا بيخافوا و يقفلوا بقوا و يتأسفه
سلوي: غريبه انا حاسه ان فيه حاجة غلط
محمد: ( دخل الاوضه) انا اسف ان انا سمعت كلامكم بس انتم مش عارفين مصطفي او عارفين هو حصل ليه اي او لي الدكاتره الواو دول بتحبه
سلوي: احنا اسفين
محمد: لا مش مشكله بس انا هحكلكم مصطفي فقد عائلته كلها في يوم واحد و مش بس كده ده اقرب ناس ليهم هم السبب
جهاد: مش فاهمه
محمد: مصطفي امه و ابوه و اخته عمه و خاله قتلوهم في يوم واحد وكانوا عايزين يقتلوه هو كمان ( عينه بتدمع) عارفه يعني اي . لا مش عارفه ولا هتعرفي يعني اي تخصر اقرب شخص ليك في الدنيا ال كانت بتشتري ليه الهدوم و بتلعب معاه و بتحبه ال هي اخته . ( دموعه بتنزل بسرعه اكبر) متعرفيش يعني اي حياتك تدمر في ساعات لا في دقائق و تدخلي في صدمه لمده اسبوع و متلحقش تودع اهلك قبل (بيعيط) قبل ميتدفنوا فاهمه
سلوي: انا اسفه **** مكنشل متخيله كل ده
محمد: ولا هتتخيلي اه مصطفي غني و غني جدا بس مع كل الفلوس دي مش بينام. انا عايش معاه في نفس البيت من يوم الحادثه . عارفه بيعمل اي كل يوم . اقولك بيتكلم و هو بيعيط بشحتفه بيروح كل يوم اوضه اخته و يقعد يعيط فيها لغايه الفجر و بعدين ينام لغايه الساعه 7 الصبح و يقعد يذاكر لغايه الساعه 12 بليل بدول توقف. اخويا بقاله شهرين 22 يوم مش بينام و بيعيط كل يوم .
ام معتز: ياحبيبي يابني ازاي مستحمل كل ده . اي حد مكانه ممكن يموت او يقع من طوله في اي لحظه
محمد: وده ال حصل يا امي. مصطفي ام شاف معتز في الشغل استجدعه و حاول يساعه. كان ممكن يخلي معتز يجي لوحده هنا وكان هيكون معاه رمزي او اي حد تاني. بس اليوم ال قال ل معتز الكلام ده منمش طول الليل من الخوف و قرر يرجع هو عشان خاف يشيل ذنب ان حاجة تحصل ليها بعد الشر و لم سمع ان هي ممكن يكون عندها المرض الوحش و شاف سلوي اغمي عليها اتسمر في مكانه و حصلت ليه صدمه لانه حس انها اختك و ان هي بتروح منه تاني و ده ال خلاه وقع من طوله و مش عارف ازاي فاق الصلا. فهمتي مين مصطفي و بالنسبه للدكاتره ف دول صحاب ام مصطفي زي اخواتها و هم ال ربوني انا و مصطفي عشان كده تلاقي ان احنا بنهزر مع بعض عادي فهمتي
سلوي و جهاد: (عيطوا من الكلام) احنا اسفين بحد مكناش بنتخيل ان ده ممكن يحصل ل حد
ام معتز: الاصيل و ابن الحلال مستحيل يقع يابني و مصطفي ابن حلال و محترم
محمد:***** يكرمك يا امي بس اتمني ان الكلام ده يتنسي و محدش يغير معاملته مع مصطفي عشان مش ياخد باله ممكن
كلهم: حاضر
محمد: شكرا و ياريت تبطلوا عياط و كل واحد يمسح دموعه عشان مش ياخد باله. و سابهم و خرج يعيط بره لغايه ام شاف مصطفي جاي هدي و مسح دموعه

انا: ( كنت راجع و جايب اكل كتير ليهم و عصير للكل و بسكوت و الفاكهه ال جيبتها و شوكلاته للعسل ) اي يابني مالك
محمد: الراجل ابويا ده ايده تقيله اوي يا جدع انا هخلي امي تتطلق منه ياعم ل يضربه ولا حاجة
انا: ياض انت ال خرع و بعدين انت قد الكلام ال انت بتقوله ده
محمد: اي ده انت هتبعني ولا اي
انا: ممكن
محمد: لا ياعم انا عيل وبتاع كلام وخلاص
انا: ايوه كده اعدل. يلا ندخل
دخلت عليهم انا و محمد و معتز ب الاكل و الحاجة
انا: يلا يا جماعه الاكل اكيد من الخوف مكلتوش حاجة من الصبح. و خدت شوكولاته ل سندس. ادي يا ستي الشوكولاته
سندس: اي ده انت جيبتها بجد
انا: مش انا اتفقت معاكي و كمان في هدايا كتير جيبها ليكي بس هدهالك بكره اتفقنا
سندس: اتفقنا
ام معتز: كان اي لزمته الكلام ده يابني
انا: ولا تعب ولا حاجة يا امي و بعدين مش انا ال شاري ده معتز ( و فعلا معتز هو ال حلف ان هو يدفع فلوس الاكل)
سلوي: معتز مش بيعرف يشتري الاكل ده
انا: طب و*** معتز ال حاسب علي الاكل متقول حاجة يابني
معتز: بصراحه هو ال اختار الاكل و انا ال حاسبت ( طبعا كان معاه فلوس عشان خد مكافئه شهرين ده غير بقيه حسابه )
ام معتز: ماشي يبقا تاكل معانا انت و محمد و اهو يبقا عيش و ملح
انا: تسلم يا امي بالهنه و الشفه سبقتكم
ام معتز: يرضيك تكسف ست كبيره
انا: حاضر يا امي هاكل معاكم . ( وفعلا قعدنا ناكل كلنا)
ام معتز: خد يابني كل الحته دي انت مش راضي تاكل خالص
انا: ( محدش عمل معايا الحركه دي من يوم موت امي و اختي و كانت طالعه ب طيبه منغير م احس عيني دمعت) حاضر
محمد: حس بيا و فهم انا لو الحركة دي اتكررت انا هعيط. ف بص ل ام معتز و شاور ليها انها متعملش كده تاني و هي فهمت لم شافتني اصلا
معتز: بس حلو المكان ده الاكل طعمه حلو اوي ( كان كل الاكل مشاوي )
جهاد: اه بصراحه
سندس: حلو اوي يا مصطفي
سلوي: اسمه ابيه مصطفي
انا: لي بس كده انا اسمي مصطفي بس ملكيش دعوه انت احنا صحاب
سلوي: بصت ليا و ضحكت ماشي يا مصطفي
انا: (كلت شويه عشان ارضيهم و قمت من علي الاكل و محمد قام ورايا ) الحمد*** هقوم اغسل ايدي و ازل تحت شويه بالهنه
معتز: طب استني انا جاي معاك
انا: ياعم اقعد كمل اكلك انت من الشغل علي هنا ملحقتش تفطر هو حد قالك ان انا يهودي ولا حاجة
معتز: ماشي يا عم
ام معتز: يابني انت مكلتش حاجة
انا: كلت يا امي تسلمي

نزلت انا و محمد بعد ما روحنا نغسل ادينا. عندهم فوق
سلوي: هو مصطفي بيشرب سجائر
معتز: لا و لا هو و لا محمد
جهاد: عرفت ازاي
معتز: انا جاي معاهم في طريق سفر و محدش فيهم طلع سجارة ولا واحد فيهم شوفته سكران او بشرب اي حاجة من اول ام شوفتهم و بعدين مصطفي ده لسه عايش في ايام الزمن الجميل مش زي شباب اليومين دول
سلوي: ازاي مش فاهمه
معتز: تعرفي مين مغنيه المفضل
سلوي: مين
معتز: فيروز و بيحب يسمع ليها نحنا و القمر جيران زي صاحبنا ( المقصود جيهاد)
سلوي: فعل شخص محترم

عندي انا و محمد:
محمد: انت رايح فين
انا: مش عارف
محمد: امال نزلت لي
انا: عشان انا جايب الاكل علي قدهم بالعافيه و عشان كده خلعت و سيبتهم عشان ياخدوا راحتهم.
محمد: طب هنروح فين دلوقتي
انا: تعالي نلف بالعربيه بجيب حاجة ناكلها و نرجع
محمد: يلا انا جعان فشخ بقولك تعالي نروح نفس المكان ال انت جيبت منه الاكل ليهم
انا: يلا . روحنا كلنا و ملينا معدتنا و كانت الساعه 7 ونص بليل. لقيت صلاح بيرن عليا
انا: الو
صلاح: فينك يابني

انا: قدام المستشفي بجيب حاجة
صلاح: طب تعالي بسرعه
انا: في مشكله ولا اي
صلاح: انت ال هتكون في مشكله و بيضحك ولقيت كمال واخد منه التليفون ( كمال جوز نورهان جسمه عادي طبيعي و دكتور ناجح بس بيحب يتناك)
كمال: انت فين يا حيوان
انا: (عرفت مين من صوته) الو الصوت بيقطع الو الو ينها انا نسيت حاجة ضروري لازم ارجع اجيبها
كمال: بطل تحور و يلا تعالي 5 دقائق و تكون قدامي
انا: مش سامعك من الديجي
كمال: يلا يا جزمه و هات العلق معاك ميهربش
محمد: (سامع) انا مروح يا عم
كمال: سامعك يا جزمه انجز يلا
انا: ماشي يا نجم. ( نورهان و كمال بيبان انهم بيحبوا بعض جدا بس الحقيقه ان نورهان زلاه و ممشيها علي العجين ميلغبطوش ده غير انها بتنيكوا و محدش يعرف الكلام ده غيري انا و سارة و ده هناخده فلاش باك بعدين)
محمد: يلا اهي خربانه خربانه
انا: ياعم ده خول بيتناك
محمد: مين
انا: انت متعرفش
محمد: معرفش اي
انا: كمال خول
محمد: بجد
انا: ام نرجع الاوضه هفرجك علي احلي فيديوا ليه ولا اقولك طلع الاب من الشنطة
محمد: اشطا
انا: ( ركنت علي جانب و فتحت فولدر عليه 26 فيديوا ل كمال و هو بيتناك ) خد اتفرج
محمد: احا كل دول. ده طلع احا خالص. بس انت عرفت ازاي
انا: هتفهم بعدين
محمد: انجز عرفت ازاي
انا: حوار كبير هفهمه ليك بعدين
محمد: ماشي ( وصلنا المستشفي و دخلنا لقناهم واقفين بيتكلموا مع بعض في الريسبشن )
انا: متجمعين دايما
نورهان: كنت فين ياض
انا: يامره اتهدي بقا انت اي مش بتتعبي
نورهان: هفرج عليك المستشفي نفر نفر
محمد: شايفه يا ابله نورهان انا مؤدب ازاي
نورهان: انت هتعملهم عليا يلا
انا: متلم مراتك يا كيمو
كريم: كيمو; اه ده انا هولع فيك دلوقتي خد يلا هنا
انا: باس احنا في الرسيبشن الناس تقول اي
كريم : يقولوا ال يقوله عندك اعتراض يا صلاح
صلاح: لا اهدي كده خده اي اوضه و اتعاملوا مع بعض
انا: لا ياعم الطيب احسن. عامل اي يا دكتره ليك وحشه يا جدع
كريم: انت اكتر ياحبيبي انت عامل اي و اخبار حريمك اي مفيش حاجة علنا
انا: ياعم اتنيل ده انت معاك واحده الكل بيحسدك عليها
كريم: الكيف بيحب التجديد يادرش
انا: الكيف اه طب بص جانبك كده
كريم: بيبص جانبه لقي نورهان بتبص ليه. انا بساعد الواد يرتبط مش اكتر
نورهان : لا خلي مساعدتك لنفسك
كريم: حاضر
انا: رجاله اخر زمن
كريم: ام تتجوز هتعرف
انا: لا ياعم انسي
رضوان: ( جوز سما دكتور ***** ) هنشوفك هنشوفك
سما: لي كده بعقدوا الولد وجت حضنتني
ساره: (بغيره) خليكي في جوزك يا وليه ده حبيبي انا و باستني من خدي ابني. انا ال هختار ليك عروستك يا ولا
محمد:ابقي قابليني
سارة: تقصد اي ياض انت كمان
محمد: تختاري لمين يما ده يخلفيك انت متعرفيش قيمه ال قدامك ده
ساره: لا عارفه اسد طالع ليا
سميره: خلصتي محن ياختي
ساره: لا مالك انت
منار: بس انت وهي رامي جاي و انت عرفاه كشري
انا: لا كده القاعده هتبضن. انت اي ال جوزك الراجل ده يا منمن ده انت حتي قمر
منار: احسن من غيره يا خويا
انا: طلقيه و انا اجيبلك سيد سيده
ساره: انت قلبت خطبه من ورايا
انا: هو الكلام بفلوس يا وليه
سارة: لا ب حاجات تانيه
انا: ال هي

سارة : ( كان رامي وصل) بس اي ياض يا مصطفي ده كبرت يا واد
انا: (فهمت) هنعمل اي بقا يا دكترة
رامي: (بجفاف) مصطفي عامل اي
انا: تمام
صلاح: ( عارف ان انا مش بطيقه اصلا) لا فككم من جو التعارف ويلا نروح ناكل
انا: هتأكلنا اي يا دكتره
صلاح: طالب مشاوي يا سيدي
انا: متقولش ان انت جايب من المحل ال علي اول الشارع
صلاح: اي ده انت عارفه
محمد: معرفه سطحيه وضحك ( روحنا وقعدنا ناكل و طبعا انا وسارة عمالين نرمي كلام من تحت ل تحت و نبضن عليهم و محدش فاهم حاجة و كان كل شويه رامي يبضن بس سارة كانت هي و نورهان بيدوا علي عينه )
رامي: (بعد م خلصنا اكل وهم ماشين بس منار قالت ليه ان هي لسه عندها شيفت مسائي) (بكل بضان) انا عايزك تذاكر كويس عشان تبقا دكتور ناجح زي خالك مش امك
انا: (سارة كانت لسه هتشتم) و انت مال كسمك بتدخل لي انت مين اصلا عشان تتكلم
محمد: سحب شخره بنت حرام انت عايز فين يا كسمك
رامي: كسم مين و لسه هيتكلم لقي قلم ابن حرام نزل عليه من صلاح
صلاح: انت اهبل صح روح يا رامي عشان ميكونش ده اخر يوم ليك في المجال
منار: (خدت رامي و مشيت) انت عبيط ياكسمك اي
رامي: انت مش شايفه عمل اي
منار: و انت بكسمك بتتكلم معاه لي روح وحسابي معاك ام ارجع البيت يا متناك امشي
سارة: (عندي انا) انا هشطب اسم كسمه من النقابه ابن المره الاحبه
منار: انا اسفه يا مصطفي
انا: انت ملكيش ذنب انا هاخد حقي منه
منار: وانا هساعدك بس مش دلوقتي بعدين

صلاح: خلاص يا جدعان الساعه 12 و في بكره عمليه الساعه 11 و هطول ف كله يروح ينام
ساره: انا هبات في المستشفي مش عايزه اروح هقعد مع العلق ده النهارده
منار: و انا مشش راجعه ل امه البيت النهارده
صلاح: طب الباقي يلا الكل يروح
سما : طب ماشي نتقابل بكره
الباقي: طيب عايزين حاجة نتقابل تاني و ابقا رن علينا يا حيوان انت و هو
انا و محمد: حاضر
صلاح: طب انا همشي انا و سميره نتقابل بكره
انا: ماشي سلام
هما: سلام
سارة: ولا انت هتبات معايا في الاوضه بتاعتي النهاردة
انا: لا ياعم ل تقومي تضربيني
سارة: هتسمع الكلام و تنضرب بجد
انا: لا هسمع الكلام
محمد: طب انا هطلع ابات في اوضه من الاوض ال فوق
انا: خلصانه يا شبح و انت يا منمن
منار: في الاوضه بتاعتي انا مقيمه هنا اصلا يابني انا كل شغلي ليلي
انا: خلصانه طب يلا بينا عشان عايز انام
محمد: انا طالع عايزين حاجة
انا: سلام يا كبير ( رنيت علي معتز بعد م روحت الاوضه مع سارة و هي دخلت تاخد دش )
انا: معتز اي الاخبار
معتز: تمام فينك كده
انا: بايت في اوضه تحت غصب و اقتدار
معتز: (ضحك) طب و محمد
انا: هتلاقيه طلع عندي هينام في اوضه من الاوض ال عندكم
معتز: طب انا هكلمه و اشوفه لو لسه فايق نسهر شويه
انا: كان نفسي اقولك اطلع اقعد معاكم بس هتضرب
معتز: لا انت خليك مكانك
انا: خلصانه( لقيت امر خارج من الحمام لافف فوطه عليه ) طب يلا سلام
معتز: سلام

انا: (قفلت السكه ) اي القمر ده
سارة: بجد يا حبيبي
انا: روحت و بوستها حد يقدر يقول غير كده
ساره: انا بحبك اوي يا مصطفي اوعي تسيبني و تمشي في يوم من الايام
انا: خدت شفايفها في بوسه و غيبنا فيها و قمت شايلها و طلع بيهاعلي السرير و قلعت القميص و التيشرت ونزلت مص في بزازها و ايدي بتلعب في كسها و بقيت ببوس في كل حته في جسمها و بعدين نزلت علي كسها ال مفهوش شعرايه و حرفيا جميل بغبار لونه بمبي اكنها متنكتش قبل كده و محمر من كتر الهيجان بمجرد ما لساني جه عليه حرفيا جابت ميتها نزلت فضلت الحس فيه و اعض بظرها لغايه ام هي جابت تاني و انا ايد بتلعب في طيزها و هي في عالم تاني سارة: دخله بقا هموت مش قادره
انا: قومت و قلعت البنطلون و البوكسر و بلين زبي من مايه كسها و دخلت راس زبي و هي رازعت اه لولا ان انا لحقت كتمت بقا كان زمنا اتفضحنا وحطيت الاندر بتاعها في بقها عشان يكتموا شويه و قمت مدخل زبي كله مره واحده سارة: اخخخخخخخخخخخهههههخحخههخهخهخهخهخ براحه اه اهاهاا و انا مش سائل فيها و كملت نيك فيها بتاع 10 دقائق علي نفس الوضع وقمت مقومها .انا: مصي يا شرموطه
سارة: حاجة ياحبيبي و قعدت تمص و انا كل شويه اخنق فيها بزبه . اخخخخخخ هموت مش قادره.
انا: شيلتها و قعدتها علي زبي و وشها ليا و بقيت انيك ز ابوس فيها قدت بتاع دقيقتين و قمت قالبها وضع الدورجي و نزلت نيك فيها تاني و هي كانت جابت بتع اربع مرات حتي الان و قمت مدخل راس زبي في طيزها بعد م كنت عمال اوسع فيها ب ايدي و قدرت ادخل نصه
ساره: لا مش هقدر اخر مره فضلت اسبوع بمشي بالعافيه براحه مش زي المره ال فاتت في عمليه الصبح وانا كنت في قمه هيجاني و مش سامع حاجة و فضلت انيك فيها راحه لغايه ام زبي كله دخل فيها و قعدت انيك فيها بتاع 15 دقيقه كمان و حسيت اني هجيب انا: عايزاهم فين يا شرموطه . سارة: هاتهم في كسي نفسي في لبنك من زمان . انا: قمت مطلع زبي من طيزها و دخلته في كسها و فضلت انيك فيها بسرعه لغايه ام جيبت فيها. وروحت نايم جانبها
سارة: انا بحبك اوي
انا: وانا كمان يا قلبي و بوستها
سارة: (بتبص علي زبي ال وقف تاني ) لا مش هقدر تاني لازم اصحي بدري عشان اكون فايقه للعمليه.
انا: بوستها وانا عايزك تنامي عشان تكوني مركزه يا روحي و مكملناش دقيقه ولقينا الباب بيخبط

انا: مين
منار: انا يا مصطفي افتح
سارة: افتحلها الشرموطه هتلقيها واقفه من بدري و سامعه و عايزه تتناك
انا: فتحت وانا ملط حرفيا
منار: يخربيتك طب البس حاجة اقفل الباب بسرعه
انا: قفلت الباب و قمت رازعها علي طيزها
منار: (بشرمطه) اه براحه
ساره: تعالي يا شرموطه انت جايه عشان تتناكي متحوريش
منار: انت عارفه المنيل خول مش بيعرف و انا مش بتكيف غير من ده و بتمسك زبي
سارة: طب البسي انت اخر مره قعدتي 5 ايام في البيت مش بتتحركي
انا: ياه انت لسه فاكره الحوار ده من بتاع 5 شهور ولا حاجة
منار: ملكيش دعوه و قامت سحباني في بوسه طويله و انا بقلعها هدومها وقمت شديتها من شعرها و رميتها علي السرير و نمت فوقها و قلعتها كل هدومها و نزلت مص و عض في بزازها الصغيرين و بعدين بقيت ابوس في كل حته في جسمها لغايه ام نزلت ل كسها ال كان تخين و باين عليه الهيجان اكنها متنكتش من فتره و قعدت الحس فيه و العب ب ايدي في بظرها و هي في عالم تاني منار: دخلو مش قادره و عماله تجيب في ميتها و انا مش معها و ساره عماله تقولي افلقها الشرموطه دي و قمت مقومها تمص زبي شويه و هي ام صدقت بقت بتبلعه حرفيا و قمت مقعدها علي ضهرها و دخلت زبري في كسها و نمت فوقها و انا باقطعها و اشتمها بأوسخ الالفاظ و ابهدلها و ارزع فيها و هي نيك كمان يا دكري انا خدمتك نيك الشرموطه بيتاعتك فضلنا علي كده بتاع 20 دقيقه و انا عمال اغير في الاوضاع وبعدين قمت قلبها وضع الدرجي و مدخل زبي في طيزها براحه و هي طيزها كانت مستوعبه نصه و قضلت انيك فيها شويه براحه و مره واحده بخلته كله. منار: اهخحهخهخهخهخهخههخهخه طلعوا مش قادره هموت اهخخخخخخخخخخخخخخخخ و انا بدأت ازود في السرعه شويه و قعدت ارزع فيها دقيقتين لغاية ام حسيت ان انا قربت اجيب قمت مطلع زبي من طيزها و دخلته تاني في كسها و فضلت ارزع بكل قوتي للغاية ما جبناهم مع بعض. منار: انا بحبك قوي تعرف انت لو كبير شويه كنت فضلت وراك لغايه ام اتجوزك

سارة: مهو بينيكك اهو ياشرموطه مش كفايه عليكي. منار: انت مالك جوزي و حبيبي و دكري كمان ملكيش فيه.سارة: طب يلا ننام عشان بكره. انا: قمت لبست. سارة: رايح فين
انا: هخرج عشان محدش يحس بحاجة الصبح . منار: كسم اي حد . انا: لا انا هخرج بعدين اطلع انام فوق.
اول ام خرجت لقيت محمد بيرن عليا. محمد: خلصت
انا: اه انت فين
محمد: في العربيه تعالي
انا: طب انا جاي. ( وصلت العربيه و دخلت ) انت مش هتبطل العاده دي
محمد: عاده اي
انا: كان ممكن تسألني و انا هقولك
محمد: طب و اسأل علي حاجة انا متأكد منها. مش عيب
انا: و مش عيب تخترق تليفون سارة
محمد: كنت متأكد انك هتعرف
انا: عشان انا حفظك يا محمد و لم وريتك فيديوهات كمان كنت قاصد. عشان كنت متأكد ان سارة هتعمل كده و انت مش هتعرف تنام و هتحاول تعرف انا بنيكها فعلا و لا دي عفويه منها
محمد: (بيضحك) بس انت مخيبتش ظني و طلعت بتنكها هي و منار و من اكتر من 5 شهور
انا: انت سمعت الكلام كله انت مركز بقا
محمد: الفراغ وحش و بعدين الاتنين لوحدك يا مفتري
انا: انبر فيها بقا
محمد: طب ازاي
انا: مش مهم ازاي المهم لي. و كل الكلام ده هتفهموا بعدين مش دلوقتي
محمد: هو كل حاجة بعدين اشرح يسطا
انا: بص الحوار ده بدأ من بتاع سنه و نص او اكتر ف هشرح ليك سنه و نص دلوقتي لم نكون في سينا هشرح ليك عشان في جزء كبير هتفهمه هناك
محمد: سيناء؟؟؟؟؟ انت طلعت بتتكلم بجد
انا: ال هو ازاي مش فاهم
محمد: هتروح فعلا
انا: هو انا عمري قولت كلمه و مكنتش قدها
محمد: ابدا يسطا بس عايز افهم حاجة صغيره
انا: اي
محمد: رامي بيكرهك لي
انا: ده حوار قديم من قبل م انا اتولد يسطا
محمد: مش فاهم و اي علاقته بيك
انا: بص رامي صاحب الشرموط خالي و كان بيحب امي جدا بس امي شافت فيه ان هو كلب فلوس و مش بيحب غير نفسه و لو جت الفرصه انه يبعها ولو ب الف جنيه هيبعها و هم كانوا دفعه واحده ولم امي كانت في سنه ثالثه في الجامعه ابويا نقل من جامعه اسكندريه ل عين شمس و بقا مع ولدتي بس الدفعه الاكبر منها وعشان هو كان شاطر و معروف ب مشاريعه و افكاره قبل م يجي الجامعه اصلا كان مسئول عن مشروح بيتهمل بين كل الجامعات و امي كانت معاه في المشروع و انتعرفوا علي بعض و حبوا بعض و ابويا راح يطلبها من اهلها و طبعا خالي مكنش عاجبه عشان كان عايز رامي ال يتجوزها بس امي كانت رافضه و مصصمه علي ابويا و بالفعل اتخطبوا وو ابويا في اخر سنه ليه و رامي كان علي اخره و ملقاش غير انه يدايق امي في الراحه و الجايه ولم ملقاش فايده طلع علي امي انها بتنام مع طلبه هندسه ف ابويا راح علقه ملط علي باب الجامعه و الكل كان بيتفرج عليه و طبعا محدش يقدر يتكلم عشان ابويا كان رأيس اتحاد الطلبه و ابوه كان عضو في البرلمان و نزل في رامي ضرب لغايه ام طلع ددمم من طيزه و بالفعل اتجوز امي و ابويا و من ساعتها و رامي مش بيطيقني ل انا و لا ابويا.
محمد: اه انا سمعت حاجة زي كده من ابويا بس انت عرفت ازاي
انا: من شات كان بين سارة و سما من زمان و لم سألت سما حكت ليا معظم الكلام ده بس ال كمل ليا الحكايه و ب صور كانت سارة فهمت
محمد: لسه في حته
انا: ال هي
محمد: ان رامي كان عايز يتقتلك
انا: ( ضحكت) و دي عرفتها ازاي
محمد: من ابويا لم سألته نفس السؤال ده
انا:الحوار ده قديم اوي يسطا و ابويا اخد ليا حقي ف انا سقطه اصلا
محمد: و لغايه امتي هيفضل الكلام ده
انا: انهي كلام
محمد: الاسرار الكتيره ال انا معرفهاش

انا: ده اريح ليك صدقني تعرف ان انا بسبب الكلام ال اعرفه فضلت فتره مش حاسس بالحياه بلاش انت كمان و اه حاجة كمان خد بالك معايا منها
محمد: اي
انا: ( بتردد) نور
محمد: اختي
انا: اه
محمد: مين ال يقدر يقرب منها
انا:احكي و هتفكر ولا هتتناك
محمد: احكي
انا: خلاص بلاش دلوقتي واحنا في سينا عشان اقدر اسيطر عليك
محمد: ( بعصبيه و علي صوته) احكي يا مصطفي دي اختي
انا: يعني انت متخيل ان انا مش هخاف عليها ادك او يمكن اكتر
محمد: مش هعمل حاجة بجد
انا: خالي و عمي بيحولوا يوقعوا ابوك عن طريق اختك
محمد: ( اتعصب و وشه احمر) ازاي
انا: في اتنين نقلوا المدرسه عندنا جداد و بيحاولوا يقربوا منها من فتره و عن طريق الدروس و غيره و بتاع و انهم جداد و الناس دلتهم عليها و بتاع و في واحده منهم جات البيت عندكم اول يوم سافرنا فيه و ادت اختك بيبسي و عصائر فيها كوك
محمد: وانت مش قولت ليا لي
انا: عشان كنت هتغلط و انا عرفت الحوار وفهمت ابوك و ابوك اتصرف و رمي الحاجة وقال ل اختك مش تاخد حاجة من حد تاني
محمد: دي اختي يا مصطفي اختي
انا: عارف و اهدي امسك نفسك كده عشان لو عملت حركه غلط هي ال هتنضر فاهم قصدي اي
محمد: و انت و ابويا بتفكروا في اي
انا: هنخليهم ياخدوا راحتهم علي الاخر
محمد: مش فاهم
انا: خالي و هيشال من النقابه قريب اوي و عمي و هيتناك اقرب مما تتخيل
محمد: مش فاهم
انا: الساعه كام
محمد: 5 وتلت

انا: طب اسمع و اتعلم رنيت علي علي
علي: مواعيدك مضبوطه
انا: عيب يا ملك
علي: ال انت عايزه حصل
انا: في الوقت الصح يا علي
علي: بالمقاس
انا: ابوك فين
علي: دقيقه و هيكون وراك هو و صالح
انا: و انت
علي: واقف مستني في المكان ال اتفقنا عليه. و اه في نص مليون دولار يوصلوا حسابي في سويسرا ناو
انا: اي ال انت قولته حصل
علي: بالحرف بس
انا: اي
علي: بصراحه في جزء من كلامك حصل
انا: ان البنات طلعوا ولاد شريف صح
علي: شريف طلع معاهم بس استل مراته لا زي م انا قولت
انا: انت بتتكلم علي انهم واحده يسطا
علي: اسراء
انا: طب و جميله
علي: اي ده تصدق ان جميله مراته بردوا
انا: طب ابعت انت النص مليون بسرعه
علي: نتقابل في حدنا في البيت و نشوف الحوار ده
انا: ابعت انا مستني الرساله
علي: خدهم من ابويا
انا: مليش فيه
علي: ياعم ابويا قال ان انا هخسر و هو ال هيدفع
انا: ماشي ام نشوف. خليك بس مكانك و خلي بالك من الهدف كويس اوعي يتحرك و انت متشفوش
علي: انا مأمن ب اربعه غيري يا كبير
انا: طيب اقفل عشان اشوف ابوك فينه
علي: ماشي

محمد: مش فاهم
انا: اممممم بطئ انت لسه طب اتقل ام سالم الداوي يحضر
محمد: هو جاي بنفسه
انا: اه
محمد: احااااااااااا
انا: ( لسه هرن عليه لقيت شباك العربيه بيخبط) صالح... فتحت الباب و نزلت حضنته
صالح: اخيرا شوفتك علي الحقيقه يا زلمه
انا: ياعم اتنيل. عملت اي
صالح: لا ابويا ال هيحكيلك
انا: هو فين
صالح: ال داخل بالعربيه ده
انا: ابوك بيضرب يلا
صالح: علي حسب بس اعتقد ان انت هتنضرب
انا: طب اخلع انا عشان ده مستحلف ليا
صالح: حد قالك مش تحضر فرح ولد عمي
انا: ياعم كنت في المستشفي. انت عارف و بعدين ابوك جه شافني
صالح: لو في القبر هتنضرب برضوا
انا: شكلها ليله سوده. انا رايح ليه يا عم
صالح: الا مين ال معاك في العربيه ده
انا: محمد يسطا
صالح: محمد بجد لا ده ينزلي بقا
انا: اتعامل انت
صالح: روح انت ل ابوي و سيبه ليا
انا: طب نصيحه بلاش دخلت دي عشان هتزعل
صالح: هشوف
انا: ماشي

دخل صالح ركب جانب محمد: صالح: انت محمد
محمد: هتفرق معاك في حاجة
صالح: كتير
محمد: ضحك. بلاش احسن
صالح: انت طلعت بجد بقا مش سهل
محمد: تحب احكي ليك قصه حياتك من يوم ام اتولدت لغايه دلوقتي ولا احكيلك علي موضوع زهره الجيبالي
صالح: هههههههههه كده انت محمد بجد
محمد: اي بتفكر هتقول اي صح
صالح: مش مستهله انا كده كده كنت متأكد ان مصطفي اخوه هيكون زيه
محمد: عامل اي يا صالح و اي ال بيحصل
صالح: بخير يا اخوي. هو انت متعرفش ال بيحصل
محمد: لا معرفش
صالح: لا ده انت محتاج يوم في الجبل عشان تشوف بعينك اسرع من الحكي
محمد: جبل اي و اشوف اي
صالح: انت متعرفش اي حاجة خالص حتي مين يبقا هتلر
محمد: عرفت ان هو مصطفي بس مش عارف اي هتلر ده
صالح: نهار اسود. انت بتحكي جد
محمد: احاا هو في اي
صالح: انت لازمك اسبوع تفهم ده حكاوي سنين
محمد: طب هفهم امتي
صالح: نا عرفت انك جاي مع مصطفي الجبل السبوع الجاي هشرح ليك كل حاجة انا اول ام توصل بالسلامه

عندي انا و سالم الداوي.
انا: ( اول ام ركن العربيه نزل منها و انا كنت واقف قدام الباب) حمد*** علي السلامه و حضنته و بوست راسه
سالم: و انت ب الف سلامه يا ولدي. عامل اي دلوقت
انا: بخير يا عم طول م انت بخير
سالم: تعرف يا ولدي انا مش قابلتك غير مرتين و دي التالته. الاوله كانت في سينا و التانيه في المستشفي و دي التالته . و مفيش مره فيهم بتبوس فيها يدي. انا رجال بقالي 59 سنه مافي راجل ما باس يدي انت الوحيد ال عمله و كان بيبوس راسي و ده خلاني اشوفك بنظره تانيه. خلاني اعرف ان ال قدامي راجل عنده عزه نفس و بيفكر قبل م يعمل حاجة مع ان سنك صغير كتير
انا:ممكن اسألك سؤال يا عمي
سالم: اسأل يا ولدي
انا: هو مين الاهم العقل ولا الايد
سالم: التنين بس العقل اهم
انا: صح و عشان كده انا ببوس الاهم الايد منغير عقل جاحده. بس ب العقل عادله و صالحه
سالم: صح يا ولدي. استني انت كسبت الرهان صح
انا: ضحكت
سالم: فلوسك اتحولوا لحسابك في سويسرا
انا: ماشي يا عمي. طب بالنسبه للخطه ماشي صح
سالم: ده وعدي ليك يابني لو اخر يوم في عمري هجيب ليك حقق
انا: شكرا ياعمي انا بجد مش عارف اقول اي
سالم: ولا اي اشي. يكفيني انك حميت عيل من عيالي و لحقته من الموت في اخر لحظه و طلعت ليه حاجته و زياده عليه الفلوس
انا: ده واجبي علي اخوي
سالم: هو فعلا اخوك. ( وصله رساله مكتوب فيها تم).. البقيه في حياتك يا ولدي
انا عارف ان انا قولت ان انا هنزلها امبارح بس للاسف رجعت متأخر و نمت و اول ام صحيت نزلتها اتمني تعجبكم
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
يا عم حرام عليك ايه الحمدان ده وايه القفله ديه
امتى الجزء الجديد عاوزين نعرف هيحصل ايه
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Fucker22
انا عارف ان انا قولت ان انا هنزلها امبارح بس للاسف رجعت متأخر و نمت و اول ام صحيت نزلتها اتمني تعجبكم
جزء فاجر
مستنين الجديد على نار
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
جزء فاجر
مستنين الجديد على نار
قريبا. انا نزلت جزئين لان الفتره الجايه هكون مشغول في المستشفي و مش هعرف اكتب لفتره يعني ممكن انزل جزء من عوده الالفا علي اخر الاسبوع الجاي ف سامحون علي التاخير بس بجد مش هكون فاضي
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010 و M o u s a
تسلم ايدك يا نجم وربنا يعينك ويقويك وابقى طمنا عليك
 
  • حبيته
التفاعلات: Fucker22
جميلة جدا يا طيب ..
اخر مرة كنت وصلت ل الجزء السابع ..
لكن الجزء الثامن حكاية 👌 ..
لكن فى ملحوظة بسيطة تكرار تفاصيل الجنس مع امل وكريمة ..
ياريت بلاش التكرار يكون افضل ..
واتمنى لك كل النجاح والتوفيق ..
فى انتظار كل جديد
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER و Fucker22
جميل يا طيب ..
التاسع والعاشر اصلى ..
مين مات الخال ولا العم ..
يلا ما علينا فى داهية الاثنين ..
فى انتظار السلسلة الجديدة ..
وكذلك عودة الالفا
 
  • عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER
تم أضافة الجزء العاشر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%