NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

جامد وموهوب فشخ يسطا عاش استمر وحاول متتاخرش علينا

روعة جدااياغالى جزء فاجر جدا
تسلم ايدك علي المجهود الرائع

يسطا مش ناوي تنزل ولا اي؟؟.💔💔💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد كل يوم بفتح بتمني تكون نزلت جزء جديد ان شاء **** في مرة افتح الاقي الحلم اتحقق ويارب تكون انت كمان بخير وميكونش حصلك حاجة وحشة لقدر ****

طب اعمل اي عشان الناس متقولش ان هي شبه قصه قديمه طيب. انا اخر ام زهقت كتبت قصتي و نشرتها. يقوم حد يجي يقولي انها شبه قصة قديمه لا كده كفايه لو سمحت ياريت تبعت القصة ال انت قرأتها و ننشرها هنا عشان بجد كده كتير. لان انا بقالي اكتر من سنتين او تلاته بقرأ قصص من منتدي نسونجي القديم و كل المنتدايات التانيه و مفيش حاجه شبه دي اطلاقا ف لو سمحت تبعت القصة ال انت قرأتها او حتي اسمها عشان انا بجد زهقت. ومش كل واحد فاضي يطلع يقولي انا قرأت القصة دي قبل كده لا كده بجد احا في اي 😡😡😡😡😡😡
انت كاتب موهوب جدا وبتعرف تمشى الأحداث برتم كويس جدا حتى لو الفكره قريتها إنما الأسلوب متميز جدا انت عارف بتفكرنى بمين من الكتاب دعاء عبد الرحمن نفس الاسلوب والتشويق نصيحه من حد مدمن قراءه سيبك من اى حد يعنى عودة آلافا مره اخرى جميله جدا حتى اجمل من مرات عمى سبب فجر العائلة القصه بتتكلم عن حرب الضل اللى مافيش حد يسمع عنها إنما بنعيش فيها وفى آثارها كتاب كتير جدا اتكلمو عنها إنما أنت ابدعت بجد

رووووووووووووعه

الجزء الجديد امته يا غالى

اى ياعم فين الجزء الجديد

من اجمل ما قرأت استمر

• عجبني
التفاعلات: Fucker22
تم أضافة الجزء السابع

الجزء السابع عظمه اووي يرايق+بالتوفيق في الامتحانات

تمام يخويا مش تتاخر علينا

وبالتوفيق للجميع ف الامتحانات

رائع اكثر من رائع تسلم ايدك

جميلة ورائعة جدا....

جامد نييك يسطا بجد عظمه فشخ متتاخرش ف الاجزاء الجايه زي كل مره بقا

الجزء السابع عظمة فشخ
و كويس انك بخير ولكن لا تتأخر زى المرة اللى فاتت

اوبا الجزء السابع نزل حلوة المفاجأة دي بس لسة هقراه واقول رأيي بس اكيد جامد ياعم كدة كدة🔥♥️

جمدان يسطا بس حاول تقلل السكس شوية وان شاء **** الاسبوع ده اخر الامتحانات لمعظم الناس بس تالتة ثانوي لا لسة فانت شوف هتخلص امتي وحط ميعاد ثابت 🔥♥️

• عجبني
التفاعلات: Ahmedelfeshawy
انت مركز مع اللى بيهدم فيك وناسى نفسك انت مووهب جدا وطريقة السرد جميله لو تبطل تركز مع الناس وتركز مع كتاباتك هتبقى فى حته تانيه وياريت اما تدى ميعاد تكون اده وفين باقى سلسله عودة آلافا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ramses و Fucker22

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%