NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واخد بالي على فكرة 😅😅
بس ايه الولد دا فخم فشخ.... محدش قادر عليه ابن اللعيبة 😅🤣
تنصحني اتباع الانمي ده🥸
انا بجمع قائمه علشان اتفرج عليهم كلهم مره واحده😂😂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: Señora Abeer و CESAR
بصراحة هو كاريزما جدا
المسلسل كله تحفة لاكن يظل ساكونا هو الاجمد
الحقيقة الانمي دا بالذات ليه طابع خاص عن الانميات اللي شغالة اليومين دول.... بجد حاجة محترمة و روعة

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
فاكر انه هيقلبنا علي بعض ادي اصحابك 🤷‍♀️
محدش يقدر يقلبني عليكي🥸❤️
نزلي بوست بس ونشوف مين يكسب بس😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
  • بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony و T i to
تنصحني اتباع الانمي ده🥸
انا بجمع قائمه علشان اتفرج عليهم كلهم مره واحده😂😂
مممممم.... اتقل عليا.... هرشح ليك ع الخاص.... حوالي ١٢٠ انمي لحد ما توصل ل ١٤٠٠ انمي 👌🙏

مممممم.... اتقل عليا.... هرشح ليك ع الخاص.... حوالي ١٢٠ انمي لحد ما توصل ل ١٤٠٠ انمي 👌🙏
ليه ياعم سيزر النت يابا انا مش سارقه وربنا😂😂😂
حاليا انا حاطت في دماغي اتاك وDragon Ball Daima لما ينزل لسه بشوف الباقي عموما😂

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: T i to
ليه ياعم سيزر النت يابا انا مش سارقه وربنا😂😂😂
حاليا انا حاطت في دماغي اتاك وDragon Ball Daima لما ينزل لسه بشوف الباقي عموما😂
سرقة ليه... الباقة عندي تيرا 😅🤣

لا طبعا.... مش بقارن نفسي ب البشر لاني مهندس 😎🤣😅
يا اخي **** يحرق ابو دي كليه بنت ستين كلب علي ابو ده تخصص انا لو شفت مهندس قدامي هطير رقبته🪓

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: CESAR
يا اخي **** يحرق ابو دي كليه بنت ستين كلب علي ابو ده تخصص انا لو شفت مهندس قدامي هطير رقبته🪓

Jv4s5Mb.jpg Jv4sRou.jpg

• بيضحكني
@Ms Roony

في حد مشغل اغنيه ارقص يا عم صابر في ملاهي المعموره وانا اشتغلت رقص تلقائي😂😂😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
متقوليش راجل اللى بيحلف 24 ساعة بالطلاق دا مش راجل الشرع والدين حتى حرموا كدا وبعدين متضيقيش افق تفكيرك فى لاحاجاة مجردة انا بدى مثال على سلطة بسيطة الحقيقة المرة الىل انتو مش متقبلينها مش عارف ليه انتو مهما كانت الست عاقلة عواطفها بتغلبها فمينفعش سلطة ليها خالص وعلى فكرة الراجل اللى بيحكم بالعاطفة دا عنده خلل عشان متقوليليش ماهو فى رجالة بتحكم بالعاطفة لا هو مش المفروض انهم يعملو كدا وعشان كدا الشرع نهى بنص صريح بردو عن ان الست تتولى أمر العامة سواء زعامة او قضاء او غيره
بص حضرتك مفيش كلنا كا بشر عندنا كلنا عندنا states of mind
عندك ال emotional و ال reasonable
الemotional مسؤلة عن تفكيرك بي عاطفية و بيترتب عليها قرارات كتير مبتكونش صح و بتكون جاية نتيجة اندفاع و بسبب تركنا لي مشاعر معينة تقودنا ممكن الخوف ممكن الغضب (الي رجالة كتير بتسيطر عليهم) ممكن الحب ممكن الزعل و هكذا
فا مش بس الستات الي بتفكر بيغلبها العاطفة كلنا كا بشر لينا اوقات بتغلبنا العاطفة

نيجي لل reasonable mind ده الي البني ادم فيه بيكون بيفكر بي منطقية بي شكل كامل مفيش مشاعر عبارة عن حقايق انت بتتعامل معاها
بتكون في الحالة ديه وقت الشغل وقت الدراسة وقت انت بتحتاج لي عقلك بي شكل كامل

بص يا صحبي كلما منتنقل بين الحالات ديه بشكل يومي رجالة او ستات و فيه ناس بتكون اسوأ من ناس و ده بيرجع لي اضطرابات نفسية ( لو حصل خلل او بني ادم اتحبس في state واحدة من دول )
طبيعي ان الست في وقت معين من الشهر يكون مسيطر عليها emotional mind لاكن وجود المشاعر لا ينفي مقدرتنا علي التحكم في السلوك
ممكن ابقي غضبانة او زعلانة للكن مازلت عندي القدرة ان اكون متحكمة في سلوكي

و اخيرا انا مش بقنعك ان ستات تنفع انها تكسك مناصب لانها حاجة حقيقية و موجودة في واقعنا تقبلتها ام لم تتقبلها ،في ستات تقود دول اعظم مننا بي كتير فا صدقني مش ازمة راجل او ست لاكن ازمة كفائة

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
لا تخافوا ولكن احذروا

• بيضحكني
بص حضرتك مفيش كلنا كا بشر عندنا كلنا عندنا states of mind
عندك ال emotional و ال reasonable
الemotional مسؤلة عن تفكيرك بي عاطفية و بيترتب عليها قرارات كتير مبتكونش صح و بتكون جاية نتيجة اندفاع و بسبب تركنا لي مشاعر معينة تقودنا ممكن الخوف ممكن الغضب (الي رجالة كتير بتسيطر عليهم) ممكن الحب ممكن الزعل و هكذا
فا مش بس الستات الي بتفكر بيغلبها العاطفة كلنا كا بشر لينا اوقات بتغلبنا العاطفة

نيجي لل reasonable mind ده الي البني ادم فيه بيكون بيفكر بي منطقية بي شكل كامل مفيش مشاعر عبارة عن حقايق انت بتتعامل معاها
بتكون في الحالة ديه وقت الشغل وقت الدراسة وقت انت بتحتاج لي عقلك بي شكل كامل

بص يا صحبي كلما منتنقل بين الحالات ديه بشكل يومي رجالة او ستات و فيه ناس بتكون اسوأ من ناس و ده بيرجع لي اضطرابات نفسية ( لو حصل خلل او بني ادم اتحبس في state واحدة من دول )
طبيعي ان الست في وقت معين من الشهر يكون مسيطر عليها emotional mind لاكن وجود المشاعر لا ينفي مقدرتنا علي التحكم في السلوك
ممكن ابقي غضبانة او زعلانة للكن مازلت عندي القدرة ان اكون متحكمة في سلوكي

و اخيرا انا مش بقنعك ان ستات تنفع انها تكسك مناصب لانها حاجة حقيقية و موجودة في واقعنا تقبلتها ام لم تتقبلها ،في ستات تقود دول اعظم مننا بي كتير فا صدقني مش ازمة راجل او ست لاكن ازمة كفائة
ياااااه ياسمين انتي كل ده بتكتبي وانا فكرتك سبتي البوست وهربتي لما باظ😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%