NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبي مولع فشخ

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ايه اسباب تحول ناس كتير انها تبقي بنوتي او سالب وكدا ايه السبب عشان مش فاهم اسبابهم ؟

• عجبني
التفاعلات: totoail، Anas868 و سالب طري
بيحصل من الصغر زي ما حصلي اني وانا صغير تم الاعتداء عليا وانا مش فاهم حاجه واستمر الموضوع لحد مفهمت بس كنت خلاص مش قادر استغنا عن كده واتحولت بمشاعري كلها لبنوتي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • محزن
التفاعلات: Anas868, qenawy xx, jjojja و 2 آخرين
كل شخص له اسبابه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868، سالب طري و زبي مولع فشخ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
  • عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
ايه اسباب تحول ناس كتير انها تبقي بنوتي او سالب وكدا ايه السبب عشان مش فاهم اسبابهم ؟
كل حاجه أصبحت تؤدي لكده من اول الي بيتعرضو ليه من وهم صغيرين من أفلام وكرتون وبرامج ***** بتكون بطريقه غير مباشره تحاول تزرع الفكره دي في دماغه وبتفضل تكبرها وطبعا بعدين بكيبر والفضول بيكون اول عامل وحاجه منسهاش اهمال الاهل الي بقا مبالغ فيه معتش حد بقا قاعد حريص على اولاده ومراقبهم غير كده القبول الي بقا موجود بشكل أو تاني ليهم في المجتمع (دي وجه نظري)

و انت احساساك جالك منين كنت عايش متين سنة بتعدد
و بعدين سالب مش ميول
الميول
مغاير
بايسشكوال
مثلي
سالب او موجب هذا دور فالعلاقة مش ميول 🙈

• ايه ده
التفاعلات: In the world
ده بيبقى خطأ فى التربيه من الأساس وبعدين مع انتشار الظاهره وكمان تقنينها فى عده دول فده بقى متاح وكمان لو ركزت هتلاقيهم كلهم اعمار صغيره اللى هو جيل اللى متربى على السوشيال مديا

• عجبني
التفاعلات: In the world
  • عجبني
التفاعلات: أحمد عمار
ده بيبقى خطأ فى التربيه من الأساس وبعدين مع انتشار الظاهره وكمان تقنينها فى عده دول فده بقى متاح وكمان لو ركزت هتلاقيهم كلهم اعمار صغيره اللى هو جيل اللى متربى على السوشيال مديا
اتفق بس حاليا مش اعمار صغيره العنده الجراة الاعمار الصغيره عشان طلعت علي دعم المثليه عكس الاعمار الكبيره الي كان منبوذ في المجتمع العربي لاكن حاليا مع تغير طريقه المجتمع الاعمار الكبيره بدات تظهر

و بعدين سالب مش ميول
الميول
مغاير
بايسشكوال
مثلي
متاخدش الكلام بشكل شخصي انا بسال من باب الفهم

و بعدين سالب مش ميول
الميول
مغاير
بايسشكوال
مثلي
انا معنديش مشكله حاليا في وجود ناس ميولها عكس المجتمع بلعكس بقي شئ طبيعي حاليا

اتفق بس حاليا مش اعمار صغيره العنده الجراة الاعمار الصغيره عشان طلعت علي دعم المثليه عكس الاعمار الكبيره الي كان منبوذ في المجتمع العربي لاكن حاليا مع تغير طريقه المجتمع الاعمار الكبيره بدات تظهر
الأعمار الكبيره كانت موجوده سابقا بس مختفيه ولو تتذكر فيلم عمارة يعقوبيان هتعرف انها كانت موجوده ولكن مكنوش يقدرو يظهرو كده غير لما لقو الاجيال اللى طالعه فيها كتير كده وبيعلنو بكده فقالو اشمعنى احنا بقى

• أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ
الأعمار الكبيره كانت موجوده سابقا بس مختفيه ولو تتذكر فيلم عمارة يعقوبيان هتعرف انها كانت موجوده ولكن مكنوش يقدرو يظهرو كده غير لما لقو الاجيال اللى طالعه فيها كتير كده وبيعلنو بكده فقالو اشمعنى احنا بقى
بظبط حاجز الخوف من المجتمع اتشال

• أتفق
التفاعلات: الرعد الشديد
الطفوله وعقدها
وكبير اللي فات دا شيطانهم لانوا عالم بيهم

• عجبني
التفاعلات: سالب طري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%