NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبي مولع فشخ

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بحاول افهم حوار الناس الي تبقي عاوزه تخيل بس يجي ديوث يقولك هنتخيل انك بتنيك امي او واحده تقولك تخيل انك بتنيكني او سالب مش فاهم الفكره بجد اصل لو تخيل وبتاع يغالي انت بتضيع وقت وخلاص حتي مفيش متعه ولا انا غلطان كله يقول رايه

• عجبني
التفاعلات: elgazaar, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋, نار زبري و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحاول افهم حوار الناس الي تبقي عاوزه تخيل بس يجي ديوث يقولك هنتخيل انك بتنيك امي او واحده تقولك تخيل انك بتنيكني او سالب مش فاهم الفكره بجد اصل لو تخيل وبتاع يغالي انت بتضيع وقت وخلاص حتي مفيش متعه ولا انا غلطان كله يقول رايه
دول نظام نفسي فيه بس بقول اخيه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و الصياد 1 0 1
  • بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصياد 1 0 1 و ناقد بناء
عادي كل شيء ممكن

اكتر حاجه. اكرها الخيال

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ و drsniper666
  • عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
  • أتفق
بيبقي كبت لرغبة جنسية و مينفعش أنفزها في الواقع عشان هيبقي وراها خراب بيوت فبلجأ للتخيل أهو تصبيرة

• أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: shoh، Karim g و زبي مولع فشخ
بيبقي كبت لرغبة جنسية و مينفعش أنفزها في الواقع عشان هيبقي وراها خراب بيوت فبلجأ للتخيل أهو تصبيرة
بنسبه ليك انتا انما التاني مستفاد ايه ولا حاجه و خراب البيوت دي لو بغشوميه مش بتيجي كدا

بنسبه ليك انتا انما التاني مستفاد ايه ولا حاجه و خراب البيوت دي لو بغشوميه مش بتيجي كدا
ساعات ممكن بتبقي عايز تفضفض و ده بيخليك تعيش الخيال أكتر بس بالنسبة للشخص التاني بيبقي حسب فيه شخص بيعرف يعيش معاك الخيال و حد تاني بيبقي عايز يطبق فدة أكيد وقته هيضيع لأن الاتنين عايزين حاجة مختلفة و كل واحد و متعته متقدرش تحصرها علي زوق حد معين

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: shoh و زبي مولع فشخ
هو بيبقا اتعود يحصل على قمة اللذة بالخيال.. وبالذات الديوثين وبتوع المحارم.. مش قادر ينيك امه او اخته ونفسه يتمتع بلحمهم.. ومستحيل يتحقق في الواقع عشان كده بيلجأ انه يتخيلهم بيتركبوا من حد تاني وبالتالي كده هو حقق غرضه بطريقة غير مباشرة

• عجبني
  • أتفق
ولنا فى الخيال حياه

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ، متحرش تويتر و Alaa69
دي نوعيه بتخاف علي نفسها وعلي القريبين منهم عشان سوء الاستغلال بس لو اتحطو ف الموقف بجد هيتنازلو عن التخيل ويعيشو المغامره
تقضيه وقت شهوه وبس وانا عن نفسي بحترمهم لانهم مبيتدعوش الفحوله وكل واحد بيعبر عن ميوله او متعتو بالشكل ال بيحبو

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
ساعات ممكن بتبقي عايز تفضفض و ده بيخليك تعيش الخيال أكتر بس بالنسبة للشخص التاني بيبقي حسب فيه شخص بيعرف يعيش معاك الخيال و حد تاني بيبقي عايز يطبق فدة أكيد وقته هيضيع لأن الاتنين عايزين حاجة مختلفة و كل واحد و متعته متقدرش تحصرها علي زوق حد معين
اتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%