NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الموعد | السلسلة الثانية | - عشرة أجزاء 30/6/2022

لا انا ببضن عليهم يسطا 😂😂❤️

اغلب الناس هنا شايفه غير كدا و انا برضو منزل قصه و بعد م اتثبتت كسلت اكملها و مفيش شغف اكمل بسبب الثانويه العامه بس فيه ناس كتير شايفه انك لازم تكتب جزئين تلاته كل يوم و ده بيضايق الواحد الي بيكتب صراحه
اتفق هوا الموضوع سعات بيكون صعب بالذات انك بيجى عليك وقت مبيبقاش عندك افكار خالص + الفترة دي فاقد الشغف تجاه اي حاجة اصلا 💔

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: عاشق هواها و Bastcrono
اتفق هوا الموضوع سعات بيكون صعب بالذات انك بيجى عليك وقت مبيبقاش عندك افكار خالص + الفترة دي فاقد الشغف تجاه اي حاجة اصلا 💔
مش لازم يسطا تنزل جزء أو جزءين ف اليوم لانك انت مش مطالب اصلا بيهم +++ الناس اللي بتضغط عليك وتقولك نزل نزل نزل نزل بيفكروني بالجمله بتوع البورنو وهما بيقولوا هاتهم ع وشي😂😂🤦

مش لازم تسمع كلام كل الناس لأن ف يوم من الأيام لو حصلك حاجه او قررت تتوب عن الموضوع ده
هتلاقي برضو الناس بتقولك نزل يعم انت اتاخرت اوي وانت اصلا منبه وحتي لو حصلك حاجه ده مش هيهمهم صحتك الهيهمهم بس أن الجزء ينزل حاجه ف منتهي الكسكسه 😂😂🤦💔✋

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق هواها و Lucifer.
مش لازم يسطا تنزل جزء أو جزءين ف اليوم لانك انت مش مطالب اصلا بيهم +++ الناس اللي بتضغط عليك وتقولك نزل نزل نزل نزل بيفكروني بالجمله بتوع البورنو وهما بيقولوا هاتهم ع وشي😂😂🤦

مش لازم تسمع كلام كل الناس لأن ف يوم من الأيام لو حصلك حاجه او قررت تتوب عن الموضوع ده
هتلاقي برضو الناس بتقولك نزل يعم انت اتاخرت اوي وانت اصلا منبه وحتي لو حصلك حاجه ده مش هيهمهم صحتك الهيهمهم بس أن الجزء ينزل حاجه ف منتهي الكسكسه 😂😂🤦💔✋
حصل + انا لما بكون مخنوق او متضايق بكتب الأجزاء كوسيلة انى اشغل نفسى

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها و marawan_sayed

لما بيكون مودي رايق الأجزاء بتبقا صغيرة 😂😂
فى ناس هتدعى ان مودي ميكونش رايق دلوقتى 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, marawan_sayed, القمد و شخص آخر
يسطاا هتنزل جزء النهارده ولا اناام😂

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها، marawan_sayed و Lucifer.
  • عجبني
  • عجبني
نام يسطا الجزء مش قادر اكمله فا هنزله بكره

• عجبني
اى الجزء الجديد امتا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نام يسطا الجزء مش قادر اكمله فا هنزله بكره
علي وضعك يسطا 👀 كان في جزء ليا المفروض انزلة علي الفجر كدا كتبت نصة و كسلت اكمل و لو نزلتة هيقولو الجزء و مش الجزء بس احسن حاجة ان انا معنديش ناس تتابع القصة كتير 😂 ف مش مشكلة ، حني لو عندي مش مشكلة بردو 😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق هواها, Magdy66, marawan_sayed و شخص آخر
علي وضعك يسطا 👀 كان في جزء ليا المفروض انزلة علي الفجر كدا كتبت نصة و كسلت اكمل و لو نزلتة هيقولو الجزء و مش الجزء بس احسن حاجة ان انا معنديش ناس تتابع القصة كتير 😂 ف مش مشكلة ، حني لو عندي مش مشكلة بردو
انا بتابعها يخويا عايزين انهارده جزء جامد عشان نقفلو على كدا

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, wolf0, marawan_sayed و شخص آخر
علي وضعك يسطا 👀 كان في جزء ليا المفروض انزلة علي الفجر كدا كتبت نصة و كسلت اكمل و لو نزلتة هيقولو الجزء و مش الجزء بس احسن حاجة ان انا معنديش ناس تتابع القصة كتير 😂 ف مش مشكلة ، حني لو عندي مش مشكلة بردو 😂
انا متابعهاا يسطاا ياريت تنزل جزء النهارده

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها، Lucifer. و wolf0
لى ياعم متبعين القصه متخافش والقصه جامده

• عجبني
لا يسطاا اناا متابعهاا

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق هواها, Lucifer., كامادو تانجيرو و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق هواها
طب ايه نظامك في رمضان هشان ده بكره ونتا مخلصتهاش
جزء هينزل النهاردة وهوقف فى رمضان وهبتدي على اول يوم عيد

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها