NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب سوفت 30 سنة مشعر عايز اتعرف على موجب يكون بيحب السالب الرجولى مش مهم السن حتى لو أصغر منى نتكلم تليجرام ونتعرف
تعالي

عاوز حد اسكندراني جاد مش شات وخلاص لا مقابله انهارده

عاوز حد مبادل او سالب او حتي موجب نتكلم شوية ونبسط بعض؟

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Savoy
انا هايج اوي وزبري واقف في لباسي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس وننطر اللبن مع بعض على الشات بعد مانهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان ياللا انا لبني بينقط من زبري في لباسي وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض في نفس الوقت

عايز حد يفشخني بعنف صوت تليجرام
@Harrlt

• عجبني
التفاعلات: fares_100 و aymanelmasry1992
عايزين نسافر كام يوم كدا قدام البحر و نقضي كام يوم حلوين مين جاي منه

دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
او مستريس جاده اكون خدمها وكلب تحت رجليها تنكني بصناعي وتبعبصني والبس اندر فتله وبرا من عندها والحس رجليها وتتف عليا والحس كسها
وتركبني وابقي لبوه معاها

لو جاد ابعت خاص كل موجود

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dodybanouty204 و Ali x
محتاج اتعرف على دكر نكون صحاب وبينا حب واهتمام و اكون في نفس الوقت لبوته و هو دكري العربجي اللي يعمل فيا و في جسمي اللي يمتعه ويحسسه اني لبوته
انا من كايرو ٢٥ سنة
تعالي يا قلبي

• عجبني
التفاعلات: Savoy
نازل بكره القاهره و عايز موجب اربعينى بمكان قريب م المنيل انا سالب

كريم 27 سنه من المقطم مووجب الي حابب نتعرف ونتقابل يبعت خاص بس جماعه لو سمحت يكون جاد لمقابله
تعالب خاص انا من المقطم

• عجبني
التفاعلات: جوووووو٢٢ و jexx
هو مفيش حد جاد خالص علي نسوانجي لو في حد جاد من القاهره مصر الجديده او مدينه نصر ممكن نتقابل اناهردا

• عجبني
التفاعلات: aldn
نفسي في كام دكر يعملوا حفله عليا واتغرق لبن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب اربعيني عاوز سالب اربعيني يمصلي ونبقي أصحاب او اللي بيحب المص يكلمني خااااص

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Dodybanouty204, Toommc و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%