NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

اي محدش راضي يبعتلي نعرف علي بعض
ولا سالب افشخ طيزو ولا اي حاجه خالص كدا

• عجبني
التفاعلات: Toommc و dalia0banoty
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Savoy، 3anteel_Alex و Mohamed elkhshpy
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
موجود يا قلبي 🤍

دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه المنصوره

بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
او مستريس جاده اكون خدمها وكلب تحت رجليها تنكني بصناعي وتبعبصني والبس اندر فتله وبرا من عندها والحس رجليها وتتف عليا والحس كسها
وتركبني وابقي لبوه معاها
ابعتلي

انا موجب 20 سنه من القاهره بدور علي سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره

انا هايج اوي وزبري واقف في لباسي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس وننطر اللبن مع بعض على الشات بعد مانهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان ياللا انا لبني بينقط من زبري في لباسي وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض

سالب ومرتب وحيلو تعال اريحك واسيبك تنام في حضني بعد ما شبعت طيزك وجسمك نيك

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Volkanoo
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس

عايز موجب جاد وعنده مكان من اكتوبر أو الجيزة اللي جاد يبعتلي خاص

• حبيته
التفاعلات: mestar memo
دودي بنوتي ٢٣ المنصوره بحب الشتيمه عايزه فحل معاه عربيه يجيلي يفشخني واقعد علي زبره واخده كله في طيزي ويملأها لبن

محتاج بنوتى كيوت لعلاقه حب ورومانسيه مش نيك وبس

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
محتاج اتعرف على دكر نكون صحاب وبينا حب واهتمام و اكون في نفس الوقت لبوته و هو دكري العربجي اللي يعمل فيا و في جسمي اللي يمتعه ويحسسه اني لبوته
انا من كايرو ٢٥ سنة
حازم 44 من المعادى

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
او مستريس جاده اكون خدمها وكلب تحت رجليها تنكني بصناعي وتبعبصني والبس اندر فتله وبرا من عندها والحس رجليها وتتف عليا والحس كسها
وتركبني وابقي لبوه معاها

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Tarek Tito, Savoy و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب عاوز سالب صاحي ندردش سوا

• حبيته
التفاعلات: Ali x
انا من الأسكندريه زبى موزه طالع لفوق هيفشخك

دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
وتركبني وابقي لبوه معاها

انت منين ياعسل

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
سالب مربرب ٢١ القاهره

• نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Ali x و Savoy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%