NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على توب بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخليالسالب/البوتوم يتعلق بيك.

في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• حبيته
التفاعلات: lost cuckold
محتاج سالب يكلمنى انا موجب فقط ٢٥ سنة

عايز سالب سكس فون

انا موجب بدور علي سالب يكون نفسة يعيش حياتو و حريتة و يكون رومانسي و يكون في بينا علاقة حب مش مجرد حد للنيك بس نكون اصحاب قدام اي حد و في نفس الوقت لما نكون مع بعض يكون بنوتي و نعيش كاننا متجوزين

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
انا موجب بدور علي سالب يكون نفسة يعيش حياتو و حريتة و يكون رومانسي و يكون في بينا علاقة حب مش مجرد حد للنيك بس نكون اصحاب قدام اي حد و في نفس الوقت لما نكون مع بعض يكون بنوتي و نعيش كاننا متجوزين
كلمني

نفسي الاقي حد تبادل او موجب جاد من اكتوبر

في موجب في الاردن حاليا بعمان انا لحالي بالبيت ولابسة لانجري وبانتي وممحونة كتير

• حبيته
التفاعلات: gay 69
انا سالب ديوث محتاج موجب فحل لعلاقة شات طويلة

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: nionio، حتروش و gay 69
أنا عندى ٢٧ سنه بقالى سنين مش عارفه ابقى بنوتى
بمعنى انى اصور جسمى ده بنسبالى شئ شبه مستحيل ولو صورت جسمى مره بفضل اندم وممكن اضرب نفسى

نفسى اشترى لبس حريمى وادلع كده واصور نفسى وانزل ع صفحه هنا

بفضل اتخيل نفسى انى بنت ولابسه حريمى وماشيه فالشارع وبتعاكس وافضل اقول دى امنيه حياتى

حاسه ان فى حاجز نفسى رهيب ومش عارفه أتخطاه
وفنفس الوقت بره ببقى راجل محترم وشاب طبيعى وبسأل نفسى ازاى أنا بعمل كده

وبتعذب مش عارفه اكون كده ولا كده

حاسه ان علاجى ان بنوتى او بنت يعملولي غسيل مخ يحولنى

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير، ManEgy و Banoottaawii
انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على توب بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخليالسالب/البوتوم يتعلق بيك.

في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله.

اللي مهتم يبعتلي خاص
مش قادر ابعتلك خاص عندك لانه مسكر!
اذا تقدر انت ابعتلي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%