NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة
كلمنى

• عجبني
التفاعلات: Roock و Joo104767
سالب 18 سنه عايز حد شات

• عجبني
التفاعلات: Joo104767 و Samo10
اربعينى وحدانى عايش بين اسكندريه و القاهره و بدور على طيز تفتح النفس

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير، ms1234 و Joo104767
اي سالب او مبادل يبعتولي دلوقتي ضروري

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
انا موجب هارد ، عاوز بنوتي شات

محتاج سالب او مبادل شات ندلع بعض كلام وصور اللي جاهز يبعت خاص

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و Roock
في سالب ناعم في العشرينات نتكلم

انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة
انا 16 لو حابب تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: Femboy Sissy Dody Albnoty، Roock و Samhsad
٣٨ سنه من كايرو
بدور على سالب من كايرو لعلاقة طويلة و من غير حوارات ياريت

• عجبني
التفاعلات: ms1234
عايز اتعشر جماعي

• عجبني
التفاعلات: Samhsad
انا فحل مصري محتاج اتعرف على حد سالب او مبادل الي عاوز يدخل خاص وهبعتله تلجرام 🙋🙋

• عجبني
التفاعلات: الممتع و Roock
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي

تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: Femboy Sissy Dody Albnoty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز سالب محترم و ابن ناس و نضيف و يكون مليان تخين يعني لعلاقه دايمه
انا موجب ٣٠ سنه من المقطم القاهره
نا ٢٣

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fox9090, walo, Ali x و 2 آخرين
شاب عشريني بدور علي سالب او بنوتي في مصر

عاوز بنوتى دلوووع نتكلم صوووووت

• عجبني
التفاعلات: Meme meme
عاوز حد تبادل سوفت هايج زيي نقلع بعض اللباس ونهيج وننطر اللبن مع بعض على الشات بعد مانهيج ازبارنا وطيازنا

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
عاوز سالب بيض ناعم مطيع دلوقتي اريحو زبي تعبني

• عجبني
التفاعلات: Toommc
محتاج سالب في مرسي مطروح علاقه مستمره جاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%