NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

جماعة انا بنوتي شهوانية لدرجة غبية اوي ومش قادرة اسيطر علي شهوتي مهما طفيتها
ونفسي فيه حد يكون عنده الخبرة علي انه يتعامل مع البنوتات زي ف الاجانب كده بيبقي عندهم مدارس وواحد بيتعامل معاك انك انثي ومراته تماما ويعمل معاك حاجات كده تبرمج دماغك وسلوكك وتحطك في الشخصية اللي جواك وبتحبها
انا اصلا كده بس نفسي في حد يساعدني اكتر ويعلمني اكتر
كأنهم بيدربوا فيك قبل الممارسة وكمان اثناء الممارسة علي حاجات تختم عليك ختم البنوتي للابد
ونسيت اقولكم انا ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة

• حبيته
التفاعلات: moaskilad
انا موجب 20 سنه من القاهره بدور علي سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره

هاي انا بنوتي شات وصوت
عاوزه دكر بجد يعرف يخليني مره ابقي مراته وعشيقته اريح رجولته واشبعه ويكون جوزى ودكري وعشيقي بس يعرف يحنني ويطلع المره اللي جوه 💋🫦

هاي انا بنوتي شات وصوت
عاوزه دكر بجد يعرف يخليني مره ابقي مراته وعشيقته اريح رجولته واشبعه ويكون جوزى ودكري وعشيقي بس يعرف يحنني ويطلع المره اللي جوه 💋🫦
تعالي يا قلبي

سالب هارد من القاهرة عايز اتناك من موجب 35 او 40 زيه كبير خاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

انا bi موجب من القاهرة ، عندي ٢١ سنة

انا موجب 22 سنة من الزقازيق كنت محتاج سالب هارد أو سوفت

• عجبني
التفاعلات: Roock و سالب تعبان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة
تعالي ي حبيبيتي خاص

جماعة انا بنوتي شهوانية لدرجة غبية اوي ومش قادرة اسيطر علي شهوتي مهما طفيتها
ونفسي فيه حد يكون عنده الخبرة علي انه يتعامل مع البنوتات زي ف الاجانب كده بيبقي عندهم مدارس وواحد بيتعامل معاك انك انثي ومراته تماما ويعمل معاك حاجات كده تبرمج دماغك وسلوكك وتحطك في الشخصية اللي جواك وبتحبها
انا اصلا كده بس نفسي في حد يساعدني اكتر ويعلمني اكتر
كأنهم بيدربوا فيك قبل الممارسة وكمان اثناء الممارسة علي حاجات تختم عليك ختم البنوتي للابد
ونسيت اقولكم انا ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة
تحت امرك تعالى خاص عندى 56 سنة ومحترم وكتوم جدا

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: ms1234 و سالب بنوتي ٢٠١٨
لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة

• عجبني
التفاعلات: اربعينى مدلع نفسه
عايز سالب في القاهرة نقضى العيد مع بعض

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Roock و Yhya1
انا ميادة بنوتي ٢٧سنه تعبانه وروحت كشفت يااوختشي منك ليها قالولي دواكي دكر جامد عربجي يعرف يطلع العلوقيه والمياصه اللي جوايا ويشرمطني زي النسوان وانا هدلعه وهروق عليه علي الاخر يلا ااااااااه🔥🔥🔥🔥

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Femboy Sissy Dody Albnoty و سالب بنوتي ٢٠١٨
وحشتوني يا رجاله ❤️

انا السالب هارد الهرم ده ايميل جديد

مستنيكم يا حبايب قلبي💋

سالب هارد حتة بيضاء وكريفي💋

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%