NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

good morning

• عجبني
التفاعلات: Roock و أسمر ناعم
سالب ٢٣ اول مرة من التجمع الخامس بس معنديش مكان
طيزي حلوة وبحب اهزها واشوفها ناعمة وجميلة دايما ونفسي في اللي يخليني اكمل الاحساس اللي ناقصني ❤️ابعتلى التلجرام

• حبيته
التفاعلات: سالب بنوتي ٢٠١٨
حد صاحي شات ناو ؟

• عجبني
التفاعلات: خول رجولي
لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: خول رجولي، سالب بنوتي ٢٠١٨ و Mo_o
لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة
لو من اسكندرية كلمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب تبادل ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة وبدور علي اتنين شهوانين عندهم طاقة شهوانية علطول وبيحبوا السكس مش تفريغ وخلاص

لو مش عندك الطاقة ديه ياريت متبعتش

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الملك الكنج, سالب تعبان, Meme 7lweat و شخص آخر
عايز سالب هارد دلوقتي من اليكس يكون جاهز للنيك حالا نتقابل وافشخه

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
انا سالب تبادل ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة وبدور علي اتنين شهوانين عندهم طاقة شهوانية علطول وبيحبوا السكس مش تفريغ وخلاص

لو مش عندك الطاقة ديه ياريت متبعتش
تعالي يقلبي وجد جدان

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Ali x
مافيش دكر عايزني اريحه

• عجبني
التفاعلات: اربعينى مدلع نفسه و zobrrrry
بنوتي 23 سنة من القاهرة لو فيه موجب جاهز نتقابل دلوقتي حالا يبعتلي

• عجبني
التفاعلات: f*f****y، lonely_man و جيا ادلع انا بنوتي
بنوتي 23 سنة من القاهرة لو فيه موجب جاهز نتقابل دلوقتي حالا يبعتلي
احنا بقينا نشحت الرجاله مش عارفه ننزل الشارع نشقطهم ولا نعمل ايه

عاوز اقلع اللباس دلوقتي على الشات مع حد تبادل سوفت زيي واقلعه لباسه ونلعب في ازبارنا وطيازنا لحد ما ننطر اللبن مع بعض

عايز موجب راقى نظيف المحله بمكان

• عجبني
التفاعلات: اربعينى مدلع نفسه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%