NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Roock، ahmaedhamdy و Yara binuti
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
انا موجود

ياريت نركز في الكلام موجب سوفت ٢٦ سنة رفيع أملس من القاهرة وسط البلد .. عاوز بنوتي سوفت يكون قريب مني وقادر نتقابل مقابلات تعارف يكون اصغر من ٢٥ سنة املس رفيع بيعشق المص
تلجرام @TeKo0o2

Screenshot-Gallery
هاى أنا ميدو ابن صفاء

موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مين صاحي يجي ندردش شويه

تعالى خاص
عاوز موجب بمكان انهارده انا تاني مره اتناك انا سالب ٢٠ سنه بس يكون قريب من المعادي او التجمع او المقطم او مدينه نص

عايز سالب جاد من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: Hamouda0
عايز موجب من مدينة نصر يكون اصغر من 23سنه ويكون عندوا مكان الحبب يبعت

• عجبني
التفاعلات: في الدنيا
موجب هارد وماستر بدور علي حد متحرر علي أهله أو خطيبته او مراته شات وصور وفيديوهات أو في الحقيقه اللي جاهز يبعتلي خاص

موجب هارد وماستر بدور علي حد متحرر علي أهله أو خطيبته او مراته شات وصور وفيديوهات أو في الحقيقه اللي جاهز يبعتلي خاص

حد من قاهره ٢٤ او اصغر يبعت خاص

مطلوب بنوتي من المنيا يكون خاضع لزوجين

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب 21 من القاهرة

انا بدور علي ولد بنوتي انا 23 سنه توب اسمر عايز بنوتي يبقي حرفيا مراتي ويدلع عليا و يطلع انوثته كلها معايا وقدام الناس هيبقي صاحبي و كل حاجه
انا بدور بقالي فتره ومش لاقي فا لو انت بنوتي عايز خش عندي في المعلومات و ابعتلي يبقي اصغر مني بس و نضيف

any-femboy-wanna-be-bred-like-this

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سالب تعبان و Meme 7lweat
نفسي القي حد سالب راقي بمكان نتقابل بجد انهارده

• عجبني
التفاعلات: أسمر ناعم
بدور علي حد من اليكس يكون محترم و زبه كبير يكون موجب او مبادل واهم حاجه يكون نضيف

• عجبني
التفاعلات: mzs
بدور على + سوفت مطلق وحيد جرب حظه فى زواج بيدور على ارتباط جاد وحياه كامله مش شهوه وقرف حد عاوز حب بجد واخلاص حب وحيد ليه لوحده يعيش معاه باقى العمر يتولد بينهم قصه حب حقيقه مع فتره عشره الاول بينهم تكمل بارتباط حقيقى عن حب بيتولد بينهم الفتره الاولى ويكمل بارتباط طول العمر واعيش معاه فى بيته طول العمر سنى ٣٨سنه لو مناسب ليك كلمنى مليش اى تجارب ولا بجرى ورا شهوه

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
سالب بحب العنف شويه نفسي اجرب طعم الزب في طيزي واتناك جامد وفي الاخر اخد اللبن في طيزي
ابعتلى

عايز سالب من القاهره لموجب ٣٠ سنه

• عجبني
التفاعلات: Meme 7lweat

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%