NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عاوز سالب بنوتي جاد
من اسكندريه
اقل من 21
يتواصل معايا

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
انا سالب و ديوث من كس امي بدي حد يديثني

• عجبني
التفاعلات: nader.maha، zobrrrry و secret mekky
ياللا انا هايج اوي زبري حيخرم لباسي
عايز حد تبادل سوفت زيي نهيج دلوقتي شات ونقلع بعض اللباس وننزل اللبن على بعض
تعال انا سالب ديوث

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry
موجب هااارد ٢٥ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..النهاردة ..لمقابلة ..اللي جاهز يبعتلي خاص

انا احمد موجب ٢٤ سنه زبري ١٦ سنتي قاعد في اسكندرية عايز لبوه سرير يكون مربرب ويكون مستعد يجي اسكندرية لو بعيد ولو قريب ينور الدنيا ف اي وقت

انا احمد موجب ٢٤ سنه زبري ١٦ سنتي قاعد في اسكندرية عايز لبوه سرير يكون مربرب ويكون مستعد يجي اسكندرية لو بعيد ولو قريب ينور الدنيا ف اي وقت
ياريت تبعتلى خاص

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry و سالب جديد للفتح
  • عجبني
التفاعلات: Samo10، ayadelgohary و الوحش 👑🖤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب انا مليش في السوالب بس عندي رغبه انيك سالب لأول مره واجرب الاحساس ده عايز سالب يكون مربرب ابيض ناعم املس يكون عنده نفس احساس شرمطه النسوان ويكون عنده لبس حريمى أندر وبراه المكان عندي ومحدش يقول تليجرام وشغل نيك النت مليش فيه اللي عايز ويكون فيه طلباتي يبعت رقم فونه انا من حلوان موجب هارد 52 سنه

طيب انا مليش في السوالب بس عندي رغبه انيك سالب لأول مره واجرب الاحساس ده عايز سالب يكون مربرب ابيض ناعم املس يكون عنده نفس احساس شرمطه النسوان ويكون عنده لبس حريمى أندر وبراه المكان عندي ومحدش يقول تليجرام وشغل نيك النت مليش فيه اللي عايز ويكون فيه طلباتي يبعت رقم فونه انا من حلوان موجب هارد 52 سنه

ممكن اتعرف علي صديق فوق 40سنة

موجب سوفت ٢٠ سنه المنصوره وعندي مكان
عايز س سوفت

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
متاح زواج عرفي ؟

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry و الوحش 👑🖤
موجب هااارد ٢٥ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..النهاردة ..لمقابلة ..اللي جاهز يبعتلي خاص
مفيش حد جاي ولا ايه ؟!!

محتاج سالب
لعلاقه جاده مش شات
يكون متواجد في شرم الشيخ
او حابب يجي يصيف في شرم وانا هستضيفه عندي
ولو عايز يجي يشتغل ويستقر في شرم ممكن اساعده
انتت عند ايه في شرم الشيخ

عاوز سالب او مبادل شات ادلعه ويدلعني ونجيبهم سوا

• عجبني
التفاعلات: f*f****y، النار جامده و ddh

المواضيع المشابهة

عودة