NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

أنا سالب خول خاضع 22 سنه من الجيزه معنديش مكان جسمي ابيض…عايز موجب يروضني و زبه كبير وعنده مكان
تعالي انا عايزك وقريب منك

انا سالب بنوتي خاضع من اسكندريه بدور علي موجب محترم اربعيني او اكبر او سالب زيي عنده مكان و انا منفتح لاي حاجه و جاد جدا للمقابلات

• عجبني
التفاعلات: مبشبعش
انا سالب و تبادل عندي ١٧ سنة نفسي في دكر يكون رومانسي فعلاقة مش مجرد نيكة.و خلاص او
مدام تكون شخصيتها قويه
او كابلز اخدمهم والحسهم وهما بيتمتعو مع بعض و امصله و اتناك عادي من غير ما انيك بكل سرية
انا من العجمي بس ممكن اسافر القاهرة لو الموضوع جدي اللي عايز يبعتلي او يرد عليا هنا
موجود لو حابب نتكلم

فين االسالب الصاحي دلوقتي

توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انا سالب و تبادل عندي ١٧ سنة نفسي في دكر يكون رومانسي فعلاقة مش مجرد نيكة.و خلاص او
مدام تكون شخصيتها قويه
او كابلز اخدمهم والحسهم وهما بيتمتعو مع بعض و امصله و اتناك عادي من غير ما انيك بكل سرية
انا من العجمي بس ممكن اسافر القاهرة لو الموضوع جدي اللي عايز يبعتلي او يرد عليا هنا
حبيبي الصغنووون انا راجلك حبيبيك من اليكس عايز اتكلم معااااك

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
سالب من القاهرة ٢١

• عجبني
التفاعلات: secret mekky
انا طارق سالب معنديش مكان وعاوز شخص محترم مش متزوج علشان اكون ليه بس 53 سنه من القاهره أعزب لست ديوث اريد علاقه يسودها التفاهم شكل رجولى مشعر لموجب من سنى
انا 30 سنه وحابب اتعرف عليك

• عجبني
التفاعلات: ananas
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز موجب او مبادل من اسكندريه سنو صغير وجسمو رفيع يكون جاد نتقابل انهارده نعمل علاقه سوا ف سريه وامان

عايز بنوتي لعلاقة حب ي جماعه لو في حد فاهم حتت حب دي يبعتلي لو سمحتو انا عايز ارتباااط

• عجبني
التفاعلات: عماد👰🏻
توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

عاوز موجب اسكندراني فحل جسمو رفيع وزوبرو كبير كدا وسنو صغير
انا سالب 24 سنه بس فيرجن نفسي اتفتح انا طولي 163سم ووزني 67 ك طيزي كيرفي وزوبري نونو وحلماتي طويله جسمي املس مفهوش شعر نفسي ف دكر يفتحني ويفشخ رجولتي

• عجبني
التفاعلات: sexawym و البرنس اليكس
كائن هو بنت ومش بنت وهو ولد ومش ولد
يبقى ايه

• عجبني
التفاعلات: hani1، fares_100 و مبادل زبه صغير
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
تبادل سوفت تخين كبير في السن لتبادل سوفت تخين ياريت لو كبير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hani1 و مبادل زبه صغير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%