NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

كائن هو بنت ومش بنت وهو ولد ومش ولد
يبقى ايه

• عجبني
التفاعلات: hani1، fares_100 و مبادل زبه صغير
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
تبادل سوفت تخين كبير في السن لتبادل سوفت تخين ياريت لو كبير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hani1 و مبادل زبه صغير
مين في برج العرب نتقابل يمصلي و يتفرش في العربيه (😉بحب السالب الصغنون😘)

بدور علي بنوتي برضو يبقي حبيبي و صاحبي قبل اي حاجه انا 31من ميدان لبنان والمهندسين في بنوتي سنه صغير

• عجبني
التفاعلات: ms1234، ananas و عماد👰🏻
هو ليه مفيش دكر من القاهرة

• عجبني
التفاعلات: secret mekky
الواحد نفسه يلاقي راجل زبه حلو ونضيف لعلاقى نيك

• عجبني
التفاعلات: hani1 و sexawym
بدور علي بنوتي برضو يبقي حبيبي و صاحبي قبل اي حاجه انا 31من ميدان لبنان والمهندسين في بنوتي سنه صغير

انا سالب و تبادل عندي ١٧ سنة نفسي في دكر يكون رومانسي فعلاقة مش مجرد نيكة.و خلاص او
مدام تكون شخصيتها قويه
او كابلز اخدمهم والحسهم وهما بيتمتعو مع بعض و امصله و اتناك عادي من غير ما انيك بكل سرية
انا من العجمي بس ممكن اسافر القاهرة لو الموضوع جدي اللي عايز يبعتلي او يرد عليا هنا

مين بدبي ؟
تبادل ؟؟؟؟؟؟؟؟

انا محمود ٢١ من الإسكندرية سالب( مش ديوث) و ممكن تبادل لسا فيرجن عايز موجب جاد عنده مكان عشان يفتحني

انا سالب و تبادل عندي ١٧ سنة نفسي في دكر يكون رومانسي فعلاقة مش مجرد نيكة.و خلاص او
مدام تكون شخصيتها قويه
او كابلز اخدمهم والحسهم وهما بيتمتعو مع بعض و امصله و اتناك عادي من غير ما انيك بكل سرية
انا من العجمي بس ممكن اسافر القاهرة لو الموضوع جدي اللي عايز يبعتلي او يرد عليا هنا
كلمنى

انا سامر عاوز حد امصله مليش في اي حاجه تانية غير المص و انا من القاهره

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: lord22، Genteell و secret mekky
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب هارد من البحيرة بدور علي موجب من اسكندريه بتاعه طخين جاااد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%