NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بليز يا شباب انا بدور على موجب نضيف وراقي جدا او سالب نضيف لعلاقه جاده، انا سالب سوفت ٢٤ سنه من الجيزه وحابب اتمتع مع شخص راقي او نتبادل سوفت سوا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، AhmedPopl و يوسف 20
ايه مفيش حد من أسوان ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
امال السوالب كلهم ماتو ولا ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و HUNTER A
حد جاي نتكلم ونسهر شويه سوا ابعت لي

• عجبني
التفاعلات: Mero69o و ناقد بناء
انس ٢١ سنه من أكتوبر سالب حابب اتعرف على شخص كويس ويكون جاد وسنه كبير فوق الثلاثين

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و فحل اكتوبر زبير
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، بنوتي محتاجة للحب و nio
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ابعتلي خاص

• عجبني
بدور علي قصة حب حقيقية متبقاش مبينه علي شهوة انا بنوتي واسمي فريدة وعندي 24 سنه عاوز حياه مع حد محترم ويكون فاهم يعني اية بنوتي

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Jordn, MrA7medxXx, secret mekky و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد يجي نضرب عشره دلوقتي سوا

• عجبني
مفيش حد يجي خاص

• عجبني
التفاعلات: عايز بس و ناقد بناء
حابب اتعرف على صديق يكون من طنطا ويكون أكبر من ٣٣ وحابب يجرب تبادل واهم حاجه في صراحه واحترام وياريت بلاش حوار التحرار و الدياثة عايز اتعرف على صديق لشخصه ويتعرف عليه لشخصي بدون التدخل في الخصوصية

• عجبني
انا سالب مشعر عندي ٢٤ سنة عايز حد يعشرني شات

• عجبني
التفاعلات: Shadow-man, ناقد بناء, Mero69o و شخص آخر
موجب ٢٤ سنة من مدينة نصر محتاج سالب بنوتي في سرية نريح بعض

• عجبني
التفاعلات: Mero69o، ناقد بناء و Seko80
سالب بنوتي من القاهرة بدور علي علاقة ارتباط متبقاش مبينه علي شهوة عندي 26 سنه عاوز حياه مع حد محترم ويكون فاهم يعني اية بنوتي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، jack21 و الجامد اوووى
في حد صاحي يجي يريح زبي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Meme meme
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%