NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز سالب من المنصوره النهارده وعندي المكان

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
موجب من الجيزة٢٣سنة تخين

• عجبني
عاوز بوتوم من اسكندرية

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و italianoraw
مساء الفل عليكم بصوا يا جماعه انا ليا طلب معين واللي يلاقي نفسه في المواصفات دي يكلمني غير كدة ارجوكم بلاش
الاسم ماندو
النوع. بنوتي سيلف شوفت فقط غير مفتوح
لوني قمحاوي
طولي 185
وزني 105
جسمي متناسق كيرفي زي ما بيقولوا
سني 40سنه متزوج اوغير متزوج محدش يسالني السؤال دا
انا كلامي دا للمتعه محدش يقول دياثه والكلام العبيط دا
انا محتاج حد يكون فوق سن ال38 بس يكون تخين ولو تخين اوي يبقي جميل بيعرف يتعامل مع بنوتي سوفت وشويه سيلف انا بعمل كل حاجه وبكون مطيع جدا جدا لابعد الحدود والخيال وفيا ميزة تقريبا مش موجودة في أي بن تي سيلف أنا بخليك تتمتع متعه جامدة وتمتعني طبعا وقبل ما تيجي تنزل لبنك هنا ميزتي بنام علي بطني وبحط مخدة تحت بطني علشان ترفع طيزي وتركب علي فخادي وانا افتحلك طيزي وتفضل تحك زوبرك في خرمي وفلقت طيزي ولما تيجي تجيبهم تزنق ظوبرك في خرم طيزي وتنزلهم جوه خرمي وبعدين تنام علي دهرك وانا اقوم انضف زوبرك بشفايفي ولساني وافضل انضف فيه هو وبضانك لحد اخر نقطه وبعدين تقوم تاخدني من شعري وتدخل بيا الحمام وتنيمني بنفس الوضع علي بطني وافتحلك فلقت طيزي وتعمل حمام بول علي طيزي وخرمي وبعدين اقوم انضف زوبرك تاني من البول وبعدين تزنقني في الحيطه وتفضل تحك زبك في فاقت طيزي لحد ما اجيبهم وناخد شاور وتاخدني في حضنك وتنام
يا جماعه من فضلكم اللي مش هتلاقي نفسه في الكلام دا ارجوكم محدش يبعتلي وي
ضيع وقته
انا موجب تخين ٢٣ سنة بس مش عارف ابعتلك ممكن تبعتلى

• عجبني
هو ليه السوالب او البنوتي اللي هنا معظهم اشتغلت لما تتواصل مع حد فيهم بعد الاتفاق علي كل حاجة والرضا بين الطرفين يخلع
عموما انا ياسر من الهرم اللي قريب مني وجاد هارد يكلمني

• عجبني
هاي يا نسوانجيه
انا سالب بحب اتناك من الفحول الاصغر مني ياريت اكبر من ٢٠ سنه ميكلمنيش انا طيزي بيضاء وكبيره اوي وخرمي بينك ومدمن تعشير ومش مفتوح بتناك سوفت ولسه مروق علي طيزي وحالقها وناقص بس حد يروق عليها بزبه ✨✨
كلمني خاص

• عجبني
هاي يا فحول سالب طيازي كبيره اوي و مليانه في صورة البروفايل محتاج فحل يفشخني خاص اويييي شتيمه و فشخ طيازي اوي اوي يكون عربجي يلم لحمي المولع🥵🥵🥵🥵
يلا بينا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و سالب مطيز مربرب
هاي يا نسوانجيه
انا سالب بحب اتناك من الفحول الاصغر مني ياريت اكبر من ٢٠ سنه ميكلمنيش انا طيزي بيضاء وكبيره اوي وخرمي بينك ومدمن تعشير ومش مفتوح بتناك سوفت ولسه مروق علي طيزي وحالقها وناقص بس حد يروق عليها بزبه ✨✨
كلمنى خاص

• عجبني
هاي يا فحول سالب طيازي كبيره اوي و مليانه في صورة البروفايل محتاج فحل يفشخني خاص اويييي شتيمه و فشخ طيازي اوي اوي يكون عربجي يلم لحمي المولع🥵🥵🥵🥵
كلمنى خاص

• عجبني
بدور على سالب من المنصوره

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وعندي مكان و لو عايز النهرده كمان

• عجبني
تبادل من الهرم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Meme 7lweat
عايز سالب هارد من القاهره والمكان موجود

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء و Meme 7lweat
انا كيمو سالب من اسكندريه عاوز موجب عندو مكان وجاد اتمني الاقي حد مهتم للمتعه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و nio
ابحث عن موجب جاد فوق 40 لعلاقة دايئمة مش جنس بس و غير متزوج و يكون قادر يجي ايطاليا للمراسة على الخاص بس

• عجبني
هاي يا نسوانجيه
تعالي خاص انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

• عجبني
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
تعالي خاص انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

• عجبني
تعالي خاص انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة وشوف بايو كلمني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%