NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

تبادل هارد سهره بالليل متوفر مكان

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Meme 7lweat
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس و عنده مكان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Mero69o و italianoraw
موجب 20 سنه اسكندريه عاوز سالب ديوث انيكه ويوريني صور خطيبته او مراته وانا بنيكو

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني
مساء الفل عليكم بصوا يا جماعه انا ليا طلب معين واللي يلاقي نفسه في المواصفات دي يكلمني غير كدة ارجوكم بلاش
الاسم ماندو
النوع. بنوتي سيلف شوفت فقط غير مفتوح
لوني قمحاوي
طولي 185
وزني 105
جسمي متناسق كيرفي زي ما بيقولوا
سني 40سنه متزوج اوغير متزوج محدش يسالني السؤال دا
انا كلامي دا للمتعه محدش يقول دياثه والكلام العبيط دا
انا محتاج حد يكون فوق سن ال38 بس يكون تخين ولو تخين اوي يبقي جميل بيعرف يتعامل مع بنوتي سوفت وشويه سيلف انا بعمل كل حاجه وبكون مطيع جدا جدا لابعد الحدود والخيال وفيا ميزة تقريبا مش موجودة في أي بن تي سيلف أنا بخليك تتمتع متعه جامدة وتمتعني طبعا وقبل ما تيجي تنزل لبنك هنا ميزتي بنام علي بطني وبحط مخدة تحت بطني علشان ترفع طيزي وتركب علي فخادي وانا افتحلك طيزي وتفضل تحك زوبرك في خرمي وفلقت طيزي ولما تيجي تجيبهم تزنق ظوبرك في خرم طيزي وتنزلهم جوه خرمي وبعدين تنام علي دهرك وانا اقوم انضف زوبرك بشفايفي ولساني وافضل انضف فيه هو وبضانك لحد اخر نقطه وبعدين تقوم تاخدني من شعري وتدخل بيا الحمام وتنيمني بنفس الوضع علي بطني وافتحلك فلقت طيزي وتعمل حمام بول علي طيزي وخرمي وبعدين اقوم انضف زوبرك تاني من البول وبعدين تزنقني في الحيطه وتفضل تحك زبك في فاقت طيزي لحد ما اجيبهم وناخد شاور وتاخدني في حضنك وتنام
يا جماعه من فضلكم اللي مش هتلاقي نفسه في الكلام دا ارجوكم محدش يبعتلي وي
ضيع وقته
أنا موجب جاد لو انت بنوتى ناعم فعلا وعندك مكان كلمنى أنا من القاهرة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ahmaedhamdy
خل يوجد سالب في المانيا

• عجبني
التفاعلات: topmm، سالم احمد و ناقد بناء
سالب ل سالب نتبادل القاهرة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ms1234
بدور على بنوتى ناعم محترم جاد من القاهرة ويكون عنده مكان أنا موجب

• عجبني
موجب جاد 35 سنه سنجل من رشيد بحيره عايز سالب جاد و عندي مكان

• عجبني
عاوز سالب محترم و ابن ناس و نضيف و يكون مليان تخين يعني لعلاقه دايمه
انا موجب ٣٠ سنه من المقطم القاهره
Hi

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fox9090، soska79 و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي يا نسوانجيه
انا سالب بحب اتناك من الفحول الاصغر مني ياريت اكبر من ٢٠ سنه ميكلمنيش انا طيزي بيضاء وكبيره اوي وخرمي بينك ومدمن تعشير ومش مفتوح بتناك سوفت ولسه مروق علي طيزي وحالقها وناقص بس حد يروق عليها بزبه ✨✨

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و nio
حد من المنصوره

• عجبني
انا توب ٢٢ من اليكس بدور علي سالب او بنوتي ناعم من اسكندرية بردو يكون قريب من سني ننزل نشرب قهوة مع بعض ونتعرف علي بعض اكتر

• عجبني
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Meme 7lweat و nio
  • عجبني
هاي يا فحول سالب طيازي كبيره اوي و مليانه في صورة البروفايل محتاج فحل يفشخني خاص اويييي شتيمه و فشخ طيازي اوي اوي يكون عربجي يلم لحمي المولع🥵🥵🥵🥵

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و nio

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%