NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204, secret mekky, زOبـRــياR👑 و شخص آخر
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
بص
معظم اللى هنا بينيكوا رجالة عشان مش عارف يظبط ست
نادر اوى انك تلاقى حد يعيش العيشة دى فمصر
نصيحتي ليك .. اتناك وخلاص

• معجبنيش
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Banoottaawii، HUNTER A و Pepo salb

"
تواصل إزاي

أنا فحل عايز سالب جااد الي جاد يكلمني

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
انا سالب 18سنه من الهرم عايز موجب جاد ويكون عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و mohamedalex99
  • عجبني
التفاعلات: afsha 19
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب ١٩ بدور علي سالب صغير شات

• عجبني