NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

تانى لعدم الجدية ... انا ٣٥ سنة تبادل اميل للسالب ... مش مفتوح .. ممارستش غير سوفت مرات قليلة جدااا ... محتاج حد ابن ناس يكون تبادل موجب ..عنده مكان سنه فوق التلاتين ..من القاهرة او الاسكندرية و يكون عاوز علاقة جد و دائمة
ممكن نتكلم ي صاحبي

عايز سالب اعشره واملاه بلبني

• عجبني
التفاعلات: سالب جديد للفتح و Toommc
فارس الشرقاوى ٢٩ سنة موجب راقى زيارة القاهرة لحد الضهر بالتحديد صلاح سالم ياريت لو حد حابب عنده مكان يتواصل معايا

محتاجه دكر يكون جوزي وعشيقي وابو عيالي 🍆 واكون مراته ونتايته وعشيقته وام العيال 🍑🤭
عاوزه دكر اشبع رجولته ويشبع انوثتي واحتياجاتي 💋
انا بنوتي شات وصوت بس
مستنياك يا دكري ❤️😍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Memom444, وليد سالب سوفت جيزة, fares_100 و 3 آخرين
حد تبادل مليان و زبه صغير انا تبادل و زبي صغير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدب اليمني, مبادل زبه صغير, oliverwinslow3 و 2 آخرين
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
صباحو لبن انا موجب عاوز سالب ديوث مين حابب نتعرف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 88Khaled Khaled و MidoO2
أنا عندى ٢٧ سنه مليش تجارب سوفت او هارد وقدام ناس حاجه وهنا حاجه تانيه خالص
بقالى فتره طويله جدا نفسى اكون فيها بنوتى لكن مش عارفه اكون بنوتى
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى مثلا احلق شعر جسمي كله وبحلق مناطق ومناطق وبخاف حد يشك فيا جدا
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
هل انا لوحدى لكده ؟ وايه الحل
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله
انا زيك بالضبط ونفس الميول محتاج راجل ف حياتي اوي

• عجبني
التفاعلات: moaskilad، ahmaedhamdy و Volkanoo
سالب هارد من القاهرة عايز اتناك من موجب ثلاثيني زيه كبير خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاجه دكر يكون جوزي وعشيقي وابو عيالي 🍆 واكون مراته ونتايته وعشيقته وام العيال 🍑🤭
عاوزه دكر اشبع رجولته ويشبع انوثتي واحتياجاتي 💋
انا بنوتي شات وصوت بس
مستنياك يا دكري ❤️😍
انت مش طبيعي 😂🖤

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy
هاي 😍🥰

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy
أنا عندى ٢٧ سنه مليش تجارب سوفت او هارد وقدام ناس حاجه وهنا حاجه تانيه خالص
بقالى فتره طويله جدا نفسى اكون فيها بنوتى لكن مش عارفه اكون بنوتى
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى مثلا احلق شعر جسمي كله وبحلق مناطق ومناطق وبخاف حد يشك فيا جدا
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
هل انا لوحدى لكده ؟ وايه الحل
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله
كلمني خاص ياحبيبي انا نفسي ف صاحب مؤدب زيك كده وهنعمل كل حاجة سوا

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: وليد سالب سوفت جيزة و Yara binuti
انا اسمي بوديي 25 سنه من الجيزه عملت علاقات كتيرر جدان مع الستات وبنات حبيت اغير حياتي شوياا وجرب العلاقه مع سلب نفس سني ياكون زي البنت نبقي صحاب
حته لو مكسوف او كده انا اطلع اسلب الي جوه
ويكون لي بس اهم حجه ياكون من الجيزه
هيكون مبنى ما بلت كتيرر وحب وثقه يارت لو في حد ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: Roock
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
ممكن تبعت رسله

• عجبني
التفاعلات: Roock و medo236
بنوتي شات ناااااو 🔥🥺

• حبيته
التفاعلات: انا بوديي
دودي بنوتي جاده للمقابله النهاردهلبوه اوي ٢٤ سنه منصوره بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق يركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: nionio, زير التلاتين, ahmedeltabba3 و 6 آخرين
دودي بنوتي جاده للمقابله النهاردهلبوه اوي ٢٤ سنه منصوره بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق يركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع

اووف لو تجلي الجيزه نفسي اجرب مع زيك كده

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%