NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
تعالي حبيبي انا من اسكندريه و عندي مكان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في سالب من اسكندريه للتعارف نكون اصدقاء يكون عنده مكان

أنا نكـ😍ـت كذا نوع من السـ 🍑ـوالب
بس بصراحه اكتر نوع عجبني هو ال بيبقي موجـ🥒ـب و يحب يتـ😉ـناك سخونتهم بتبقي زياده
أنا نكـ🍆ـت كذا حد كانوا موجـ🥒ـب و فتحـ😉ـتهم بز🍆بري صراحه هيجـ🥵ـانهم عالي اوي و سخونتهم🔥 نار و بيبقوا فاهمين اي ال يـ😋ـمتع الدكـ🤭ـر ال فوق منهم
و يا سلام لما تديـ🤡ـث خـ🍑ـول منهم و تهـ🍆😉ـتك شرفـ😉ـه و تعـ🤭ـرص أمه و لا أخته و انت بتنـ🍆🍑ـيكه بيبقي ممتع اوي

بس دا ميمنعش أن السـ🍑ـوالب فيهم شويه شرامـ😉ـيط عايزين يتعـ😉🍆🍑ـشروا و تعشـ🍾ـيرهم متعه
بقالي فتره منكـ.ـتش و عايز خـ.ـول🍑 ديـ.ـوث🤡 عايز يتمـ.ـتع😉 و يتكـ.ـيف و يعيش متعه من غير حدود

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mokksj, Meme meme, fear.evil.halim و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: zango zango
عغوز سالب من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor
انا ميولي بوتوم 28 سنه من طنطا و ساعات بنزل القاهره، ممارستش قبل كده و عاوز توب راقي محترم لعلاقة نبقي فيها صحاب واخوات قبل اي حاجه و نفضل مع بعض و يكون صادق في كلامه عشان يبقي في ثقة بينا و ارتياح نفسي
أنا جنبك من المنصورة ياحبي كلمني وهتلاقي الي انت عاوزه

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor و mero.mero
  • عجبني
التفاعلات: lion56 و mezo5
انا سالب من القاهرة عندي ٢٤ سنة نفسي في دكر موجب نبقى صحاب و على السرير يغتصبني و يتمتع بيا و بلحمي
ساعات بحس اني نفسي اجرب اكون وسط اتنين دكرين يتمتعوا بلحمي الطري🤤🤤❤️
صحوبية ونيك والي انت عاوزه ياصاحبي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mokksj, Meme meme, bottom🍑 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor
سالب بنوتي مربرب عاوز اتعشر
اللي حابب نقضي السهره سوا يبعت خاص

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sayed padro, أبوك, Mody21mogab 20 و 2 آخرين