NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عاوز موجب اصغر من 20 سنه امصله زوبره

• عجبني
التفاعلات: مجهول ١٢٣ و Mody21mogab 20
انا اسمي مصطفي من الصعيد عندي 22 حابب اتعرف ع سالب بنوتي جاد لعلاقة مستمرة علاقة جواز. مش نيكة وخلاص يكون عايز يعيش بنت ومرا من جواة قبل ما يمص زبري يكون عايز يعيش شرموطة ع سرير دكرو يلبس حريمي ويتناك كتير وياخد لبني جواة اصلي اعش التنزيل جوا الي جاد يجي وحتا لو بعيد نكون اصدقاء

عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب وبلاش اللى داخل يكتشف وعنده فضول وخلاص
تعاله

عايز سالب ناعم جاهز للعب ومص كتير ويريل علي زبي وهيتناك كتير يكون بيستحمل يجي خاص دلوقتي هدلعو اوي

عاوز سالب ناعم دلوع فوق ال 35 بيحب المص و الدلع

• عجبني
التفاعلات: saleh hussin
عاوز سالب ناعم دلوع فوق ال 35 بيحب المص و الدلع

• عجبني
التفاعلات: Toommc و saleh hussin
موجب 25 سنه عاوز حد ميكونش اتناك قبل كدا ونفسه يجرب امتعه
لو نفسك تعالا خاص او ابعتلي تلجرام في سريه تامه متقلقش
انا ياحبيبى نفسى اجرب اول مرة

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و saleh hussin
محتاجه موجب عاوز علاقه مستمره زي اي راجل ومراته
ابقي بتاعته هو وبس نتكلم كتير نحب بعض علي طول عارفه هو فين وهو عارف انا فين ومخرجش الا باذنه
واكيد هينام معايا يعني هبقي مراته
انا شات وصوت بس لو حد مهتم لعلاقه زي دي يبعتلي خاص
تعالي وانا جاد معاكي

سالب ٢٢ سنة من القاهرة عايز موجب

• عجبني
التفاعلات: secret mekky, موجب و تبادل, الزبير الكبير2292 و 2 آخرين
انا موجب فحل 25 سنه من فيصل
عايز سالب دلوع

• عجبني
التفاعلات: نفسي فيك ٦٦
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Egyptian Cuckold Married Bottom 36yo From Cairo Looking For Experience Bull dom master

• عجبني
التفاعلات: Shylad91 و موجب و تبادل
مين عايز يحضر لايف زوم

• عجبني
التفاعلات: عرابى الكبير, موجب و تبادل, مجهول ١٢٣ و شخص آخر
انا فحل موجب هارد حابب اتعرف ع بنوتي جاد لعلاقة جواز دايما مش نيكة وخلاص الي جاد يبعتلي انا زبري نااااار وحتا لو بعيد نكون اصدقاء
انا عايزة اتجوز وبنوتي .معاك مودي سالب بنوتي23سنة ياريت نتعرف

انا موجب فحل 25 سنه من فيصل
عايز سالب دلوع
انا من الطوابق.معاك مودي سالب بنوتي23سنة لوجاد نتكلم بس المهم اتفتح واتناك بجد

• عجبني
التفاعلات: secret mekky، Sherf Kamel و مجهول ١٢٣
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
كلمني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%