NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عمر 26 سنة من اسيوط فحل موجب هارد

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انا سالب 18 سنه من اسكندريه بلعب فى خرمى كتير ف واسع شويه بس مش ل درجه زب محتاج راجل يفتحنى من اسكندريه فوق ال 40 و يكون محترم وانا مش ديوث انا سالب بس

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه, sa3an, دنچوانalx و شخص آخر
بدور علي موجب محترم وحط خط تحت محترم فوق ال٣٠ يكون كويس ويعرف يحتويني ويطلع الانوثة اللي جوايا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: طيزي حلوه, زOبـRــياR👑, سبارتاكوس و 3 آخرين
موجب هارد 24 سنة عايز سالب هارد لعلاقة ..النهاردة ..عندي في البيت .. يكون في نطاق القاهرة ....اهم حاجة يكون نضيف وصغير في السن واملس وابن ناس طبعا ...اللي جاهز يبعتلي خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عاوزه واحد من طنطا يكون بيفهم في الجنس عاوزه يوسعني بمعنى كلمه يوسعني يعني بالتدريج
مش اول لما يشوفني يقولي لف احط زبي في طيزك هو اكيد مش هيدخل كدا هو حته لو دخله بالعافيه أنت كدا اذتني ممكن اتعور انزل ددمم
كدا
وكمان يحسسني بأني مره شرموطه يعني يقولي يالبوه ويقعد يشتم الشتايم الأنثوية دي عشان نحب بعض اتمنى الاقي واحد كدا لو موجود ياريت يبعتلي

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
موجب فحل مولع دايمآ عايز
ديوث متحرر مش بتاع كلام
او سالب بنوتي ناعم
شات

نفسي بموجب جاد للزواج الرسمي في ايطاليا يكون سادي دكر عنيف اكبر مني انا 45
الي عايز نتعرف يقراء ملفي اولا
ما برسل صور الا للجاد بس

اللي ما يرسل على الخاص ما يكتب على العام حتجاهله
جاهز

انا سالب 18 سنه من اسكندريه بلعب فى خرمى كتير ف واسع شويه بس مش ل درجه زب محتاج راجل يفتحنى من اسكندريه فوق ال 40 و يكون محترم وانا مش ديوث انا سالب بس
تعالي نتعرف

اي المشكله يعني

موجب قاهره السالب يكلمني

• عجبني
التفاعلات: Mokksj، Toommc و سكسي،
ابعتلي انا موجب 20 سنة من الاسكندريه

انا تبادل عايز تبادل أو سالب تخين بيحب السكس شات كتابه وصور لاجسامنا

• عجبني
التفاعلات: hani1 و ManEgy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%