NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا زهقت بجد مفيش حد جاد ابدا ..كله حوارات كده
انى الاقى موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها بقت حاجة مستحيلة !!!!
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ارجوكم اللى يقرا البوست يكون فاهمه كويس عشان زهقت من الاشتغالات
تعال

• عجبني
التفاعلات: بنوتي لبنوتي، سالب دمنهور و محسن 22

ممكن اتعرف علي صديق فوق 40سنة

انا 56سنة نفسى فى سالب بنوتي. طيزه تجنن عنده مكان لو انت كده ابعتلى رقمك ويبقى الموضوع في سرية تامة تامة تامة

• عجبني
التفاعلات: ChubbyGay و اسكندراني اصيل
هاي ١٨ مبادل

• حبيته
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: f*f****y، المنيوك عاشق الازبار و oliverwinslow3
محتاج سالب
لعلاقه جاده مش شات
يكون متواجد في شرم الشيخ
او حابب يجي يصيف في شرم وانا هستضيفه عندي
ولو عايز يجي يشتغل ويستقر في شرم ممكن اساعده

محتاج سالب
لعلاقه جاده مش شات
يكون متواجد في شرم الشيخ
او حابب يجي يصيف في شرم وانا هستضيفه عندي
ولو عايز يجي يشتغل ويستقر في شرم ممكن اساعده

• عجبني
التفاعلات: Mokksj و سالب دمنهور
نفسي بجد الاقي حد سالب يكون صاحب قبل مايكون ما بينا حاجه ويكون من اسكندرية عشان اعرف أخرج معاه ونبقي مع بعض

• عجبني
التفاعلات: سالب و تبادل
نفسي انييك
زبي نااار

• عجبني
التفاعلات: Pepo salb
انا موجب سوفت مليان بدور علي سالب سوفت يكون فوق ال 35 سنه يكون بيحب المص بيحب ينزل للزبر يحب ريحته يحب اقفشله طيازه و السوعه عليها

لو حد في المواصفات دي يا ريت يتواصل معايا

ملحوظه مش عاوز مازوخي انا مش سادي عاوز سالب بس

انا موجب سوفت مليان بدور علي سالب سوفت يكون فوق ال 35 سنه يكون بيحب المص بيحب ينزل للزبر يحب ريحته يحب اقفشله طيازه و السوعه عليها و يا ريت لو عنده مكان أو يجيلي

ملحوظه مش عاوز مازوخي انا مش سادي عاوز سالب بس

انا موجب سوفت مليان بدور علي سالب سوفت يكون فوق ال 35 سنه يكون بيحب المص بيحب ينزل للزبر يحب ريحته يحب اقفشله طيازه و السوعه عليها و يا ريت لو عنده مكان أو يجيلي

ملحوظه مش عاوز مازوخي انا مش سادي عاوز سالب

انا زهقت بجد مفيش حد جاد ابدا ..كله حوارات كده
انى الاقى موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها بقت حاجة مستحيلة !!!!
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ارجوكم اللى يقرا البوست يكون فاهمه كويس عشان زهقت من الاشتغالات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاى

• عجبني
التفاعلات: Ahmed yaya, اسكندراني اصيل, farop و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%