NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

مساء الخير علي الجميع
محتاج مبادل سوفت مصري بالرياض يكون محترم وراقي وامان وسري والمكان امان جدا

سالب ابيض من القاهرة عاوز دكر زبو حلو وعندو مكان

فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
تعال خاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
تعال خاص عايزك في علاقه هتلاقي كل ال عايزه

مفيش سالب نفسه يشوف لبن بيتنطر عليه

• عجبني
التفاعلات: Toommc
سالب مليان ٢٩ س عايز موجب اربعيني أو خمسيني محترم من المعادي او مدينة نصر يكون عنده مكان لعلاقة جادة

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سافل هيجان0 و First masr
  • عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: امير السرير
موجب هارد 24 سنة عايز سالب هارد لعلاقة ..النهاردة دلوقتي ..عندي في البيت .. يكون في نطاق القاهرة ....اهم حاجة يكون نضيف وصغير في السن واملس ...اللي جاهز يبعتلي خاص

سالب محتاج موجب ادلعة شات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: keshoo11، mido14 و دنچوانalx
موجب 21 من شبرا وجاد للعلاقه للى حابب يبعتلى

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
كلمني عندي مكان

سالب ١٨ سنه من حلوان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%