NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز موجب محترم عنده مكان في اسكندرية بس نتكلم شوية الاول ونتعرف

• عجبني
التفاعلات: Samy_
موجود كل الي طلبته انا موجب وهدفي الاول اوصل لعلاقة مريحة ومستقرة وفيها تفاهم ثانيا ندور عالمتعة ونقضي ايام ممتعة مع بعض بدون اي قيود
كلمنى خاص

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مختلف التفكير
بدور علي سالب جاد من اليكس اهم حاجه نكون صحاب قبل اي حاجة
في سرية تامة وعندي مكان وجاد
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
لو انت موجب او تبادل مش اكبر من ٢١ سنه جسمك حلو ورياضي وابيضاني ونضيف ووسيم ابعتلي خاص بسرعه وتعالى ادلعك

• عجبني
التفاعلات: سكسي،
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
كل اللى انت طلبه موجود ما عادا اسكندرية لو من القاهرة انا معاك يا حبى

كل اللى انت طلبه موجود ما عادا اسكندرية لو من القاهرة انا معاك يا حبى
ممكن اجيلك لو عندك مكان ..كلمنى خاص

اي موجب صاحي يجي شات

بعتلك خاص وكل اللي طلبوا موجود

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب عاوز سالب شات او كام التواصل عالخاص

• عجبني
التفاعلات: Samy_
سالب ٢١ سنة من القاهرة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: moaskilad و فقي
لو انت موجب او تبادل مش اكبر من ٢١ سنه جسمك حلو ورياضي وابيضاني ونضيف ووسيم ابعتلي خاص بسرعه وتعالى ادلعك

عايز سالب من المنصوره و يكون عندو مكان و مش اكبر من ٢٥ سنه لعلاقه دايمه فى سريه تامه

مطلوب كلبه مطيعه تيجي شات كيك

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان و Saleb_virgen

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%