NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

احمد موجب من شبرا 21 سنه وجاد للي حابب يجرب

• عجبني
التفاعلات: Body SaLeB و Mokksj
ازيكم .. مفيش سالب بنوتي من اسكندرية يكون فاضي دلوقتي نتفق و نتقابل

انا تبادل ٣٠ سنة شات بحب اللي زيي نتلبون على بعض
يلا يا قلبي
ابعتلي
بس مش عارف الخاص بيتجاب منين

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Cr7 10، mido14 و Kime
ابحث عن موجب جاد فوق 40 بس لعلاقة دايمة و العيش في ايطاليا كزوج مسيطر
للتعارف خاص بس

يعنى مفيش سالب بنوتى ف المنصوره لعلاقه جاده ف سريه تامه

• عجبني
التفاعلات: النار جامده
هاي انا بجد عندي طلب انا سالب ٣٣سنه من سوهاج فعلا محتاج موجب يفهمني ويكون حنين انا نفس احس الاحساس ده نفسي يبقى ليه دكر يريحني بس متكنش علاقه جنس وخلاص لا تكون علاقه ناضجه زي مكيون متجوز بس في السر يعني يكون دكري

• عجبني
التفاعلات: وائل م
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
ياريتك في سوهاج

• عجبني
التفاعلات: وائل م
ياجماعه بجد ال يكلمنى يكون شخص جاد جدا أنا بدور ع سالب بنوتى من طنطا عندى المكان وبدور ع علاقه كامله ودايمه ع طول ال جاد ونفسه ف علاقه حقيقيه ودايمه مش مجرد شات يبعتلى

• عجبني
التفاعلات: Mero69o و مبادل زبه صغير
انا موجب عاوز سالب سوفت او كام التواصل عالخاص

محتاج توب صغير رياضى يفهم يعنى ايه بطايه عايزه احتواس وبالمناسبه انا لسه فيرجن بس بجد تعبت وعاوز ده جدا وشقتى موجوده فى فيصل Jh1tu1f.md.jpg

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mido top hard, motaiam, فحل جاد1 و شخص آخر

"

اللي مهتم يبعتلي خاص
ابعثلي خاص

انا ٢٧ سالب بدور على ارتباط صادق و حد يحبنى و احبه
انا مش مفتوح
بدور على حد محترم رومنسى و هادئ يكون من القاهره فقط اكبر من ٤٠ موجب عنده مكان
بدون كذب و لا حوارات عاوز حب و رومنسيه

• عجبني
التفاعلات: Samo10
زياد من القاهره سالب عاوز سالب زيي نبقا في علاقه سوا

• حبيته
التفاعلات: سالب تعبان
حبيبي و اخويا السالب الجدع والرجولة كلها لو بدور على الحب والرومانسيه والتقدير وانك تتمتع وتتبسط و تحس انك بنت شرموطه ع السرير وبره السرير اجدع راجل وعايز تتمتع وواحد يحتويك ويخاف عليك ويدلعك نيك ولو لسه فيرجن يفتحك من غير ما يوجعك ويخليك مبسوط ويحنو عليك ويحبك يبقى تعال وانا اساعدك بس ضروري جدا جدا جدا جدا تكون جاد ومش بتاع شات بس
ابعتلي خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%