NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 10، Modymoony و mlstam
انا سالب بنوتي خاضع من اسكندريه بدور علي موجب محترم اربعيني او اكبر او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد
أنا جاد جدا كلمني

مساء الخير عايز حد من سني او أكبر مني بفرق بسيط يبقا تبادل أنا عندي مكان في اسكندرية من كفر عبده

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Star55
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
بعتتلك واتمنى ترد على

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hany_hasan، magygege و Sexyhoot
سالب بنوتي ٢٣سنه بدور علي فحل ثلاثيني أو أربعيني يخضعني تحته ويعمل فيا اللي عاوزه شات

• عجبني
التفاعلات: Mando elafret و mlstam
سالب بنوتي ٢٣سنه بدور علي فحل ثلاثيني أو أربعيني يخضعني تحته ويعمل فيا اللي عاوزه شات
موجود ياغالي بس ابعت برايفت

موجب هارد 24 سنة عايز سالب هارد لعلاقة ..النهاردة دلوقتي ..عندي في البيت .. يكون في نطاق القاهرة ....اهم حاجة يكون نضيف وصغير في السن واملس ...اللي جاهز يبعتلي خاص
كلمني يقلبي

• عجبني
التفاعلات: Mando elafret و mlstam
يا جماعه يا ريت نفهم بعض تمام انا سالب سوفت من حلوان وعندي مكان بحب المص قوي عوز ابقى هارد بدور على واحد بتاعو صغير يفتحني ياريت نفهم محدش بتاعو كبير يكلمني ويقولي جرب ومش عارف اي

• عجبني
التفاعلات: Samo10, مبادل زبه صغير, mido14 و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جماعه يا ريت نفهم بعض تمام انا سالب سوفت من حلوان وعندي مكان بحب المص قوي عوز ابقى هارد بدور على واحد بتاعو صغير يفتحني ياريت نفهم محدش بتاعو كبير يكلمني ويقولي جرب ومش عارف اي
ابعتلي خاص

مفيش سالب صاحي نتكلم شويه

• عجبني
التفاعلات: Meme meme، Mody503 و ms1234
انا موجب عايز سالب هارد في محيط حلوان

عايز تبادل سوفت من قاهره بمكان مشعر او سالب

بدور عا تبادل ولا سالب تخين انا رفيع من الجزائر

• عجبني
التفاعلات: مبادل الجزائر
عايز تبادل سوفت من قاهره بمكان مشعر

• عجبني
التفاعلات: kamil47