NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

فيه حد يجي صوت أو كام ؟
تلى او سناب

انا يوسف ١٩ سنه
موجب بدور علي سالب قريب من سني نكون صحاب
Kik: altair.32

انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
تعال تليجرام وهنتمتع انا زيك مبادل

محتاج سالب من اسكندريه

عاوز موجب صوت سكايب

• عجبني
التفاعلات: فرعون القاهرة و زوبري جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تبادل سالب لسالب او تبادل عادي هارد ويريت يكون عنده مكان واوووف لو املس وفي لبس حريمي كماان هندلع بعض موووت بجد
تعال تليجرام وهنتمتع

بدور علي راجل يكون عاوز ست في حياته مش مجرد نيكه وخلاص
نكون في حياه بعض زي اي ست وجوزها
يكون جوزي وعشيقي ودكري
واكون مراته ونتايته والست بتاعته
انا صوت وشات بس
Kik : bnoty_chat
انا بجد نفسي في كدا لو تحب نتعرف خاص

انا تبادل .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ahmed km و oliver winslow
انا بشير 20 سنة سالب جاد الي يحب تتكلم

• عجبني
التفاعلات: فرعون القاهرة, KiMo0o, بنوتي لدلع و 2 آخرين
انا تبادل .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه
ممكن انا اجى تلعبلى فى التوته 🥺

بدور على سالب ولا تبادل عا تلغرام نحكي شات وصور اتمنى يكون تخين لي مهتم يبعث تلغرام @kamalrealmadrid

مبادل جاد من الجيزه مهندسين او اكتوبر عايز حد نضيف و محترم راقي ابن ناس و يكون جاد قريب مني و عنده مكان ابعتلي علي كيك hassanhassan909

مبادل جاد من الجيزه مهندسين او اكتوبر عايز حد نضيف و محترم راقي ابن ناس و يكون جاد قريب مني و عنده مكان ابعتلي علي كيك hassanhassan909

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%