NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب مربرب من القاهرة بز و طياز و بحب العنف عاوز دكر زبه كبير بكرة

• عجبني
التفاعلات: العنتيل ٢٢ و عاشق لحم الامهات
انا سالب و تبادل من اليكس ١٦ سنه تعالوا تليجرام @Hamooooooood2007

• عجبني
التفاعلات: العنتيل ٢٢, kamil47, Yellow و شخص آخر
عايز حد يجبهم معايا

• عجبني
التفاعلات: بوشو و Madoooooooo
انا سالب و تبادل من اليكس ١٦ سنه تعالوا تليجرام @Hamooooooood2007
انا موجب 41 سنة لو حابب نتكلم ده اليوزر بتاع التليجرام @Mohame1982

انا سالب ١٨ سنه اللي حابب يكلمني يبعت

• عجبني
التفاعلات: العنتيل ٢٢, The_ghost2000, mestar memo و شخص آخر
عوز بنوتي جاد للمقابلات بنوتي لبنوتي

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب و nader.maha
عاوز سالب او مبادل ديوث تليجرام

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
انا سالب ١٨ سنه اللي حابب يكلمني يبعت
هتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يححححايه يا لبوتي تعرف لو انا معاك هنخش نفضل اقطع شفايفك نص ساعه وبعدين نخلع تمصلي زبي وتنام علي بطنك وادخله براحه وبعدين الحس خرمك وبعدها اجيبهم جوا خرمك وننام انا وانت وزبي في طيزك نصحي الصبح ناخد دش ونعمل واحد في الحمامازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك
انا ولله بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض مش شهوه وخلاص انا عارف ان السوالب بيتهددو كتير بسبب شخصيات مرضى نفسيه مفيش حاجه اسمها موجب وسالب بينا انا وانت اخوات قبل اي حاجه واللي مضايقك فضفضلي وانا جمبك وفي ضهرك وسندك انا موجب

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: f*f****y و Joo104767
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب اسمر عندي 41 سنة، بدور على سالب صغير يكون املس مصري او سوري او يمني من زهراء المعادي
ده اليوزر بتاع التليجرام @Mohame1982

موجب 20 سنه لاعب فنون قتالية جسمي مشدود
زبي 19 سم طول وعرض 5 سم عاوز سالب او بنوتي جاد بالجيزة

• عجبني
التفاعلات: Joo104767
سالب سوفت من القاهره محتاج سالب زيي او مبادل عشان نبقا فاهمين بعض انا ٢٣ سنه مربرب خالص بس معنديش مكان
الكيك
banda220
تعال خاص انا بموت في المربرب

انا على 30 س تبادل بدور على شيميل حقيقى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%