NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

الدكر
هو الطرف الذي يبادر دوماً في السرير سواء كان ذلك عن طريق الغزل أو المداعبة، في حين أن دور المرأة يقتصر فقط على التلقي وإيصال شريكها إلى النشوة الجنسية، يعني بتمتع وينزل فيها ويقوم، ولو تابعت افلام جنس الحيوان هتتأكد أنه فكر ذكوري في جميع الحيوانات مش البشر بس، بعنب اللي اتركبت دي وصلت للمتعه ولا لأ مش في فكره اصلا ، بس بنسيبهم يستخدمونا يمكن نوصل
الاحساس بالشريك شرط اساسى لاى علاقه
لان الانانية هى اللى بتوصل الشريك للنفور وانهاء العلاقة

انا موجب هارد من الشيخ زايد
بدةر على سالب هارد نضيف نتعرف و نتقابل و يكون عنده مكان

انا كوكو ٢٠ سنة سالب بدور علي علاقة تدوم نبقي أصحاب بنحب بعض نشارك بعض يومنا مش شرط كل حاجة سكس...نخاف علي بعضينا مناكلش فبعض
ميكونش اكبر من ٣٠
مش هتفرق ميوله ايه
يكون مصري بس طبعا
ماليش ماليش ماليش ف الدياثة
ويعرف ييجي كول صوت
انستا

يلا مستنيكم

• عجبني
التفاعلات: Jordn
بدور علي صديق اولا و شريك ثانيا انا تبادل سوفت من المنصوره و بدور علي حد برضه من المنصوره (يكون تبادل برضه) يفضل يكون عنده مكان لأن مش عندي كل اللي عندي عربيه فقط يعني ممكن نتقابل فيها
للتواصل للجادين فقط لو سمحتم
Kik : ahmed01168
Telegram: @King6608

انا كوكو ٢٠ سنة سالب بدور علي علاقة تدوم نبقي أصحاب بنحب بعض نشارك بعض يومنا مش شرط كل حاجة سكس...نخاف علي بعضينا مناكلش فبعض
ميكونش اكبر من ٣٠
مش هتفرق ميوله ايه
يكون مصري بس طبعا
ماليش ماليش ماليش ف الدياثة
ويعرف ييجي كول صوت
انستا

يلا مستنيكم
Snap

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي أنا ماندو بنوتي فيرجن سوفت وبفكر اتفتح بحلم اكون سيلف لماستر قوي أنا مطيع ونفسي تتفتح بس خايف عايز حد يشيل رهبة الخوف مني ويفتحني بس الاول اطمن علشان أنا بجد خايف وشكرا ليكم ومحدش يكلمني أقل من ٤٠سنه
كيك mogaman20000

بدور علي صديق اولا و شريك ثانيا انا تبادل سوفت من المنصوره و بدور علي حد برضه من المنصوره (يكون تبادل برضه) يفضل يكون عنده مكان لأن مش عندي كل اللي عندي عربيه فقط يعني ممكن نتقابل فيها
للتواصل للجادين فقط لو سمحتم
Kik : ahmed01168
Telegram: @King6608
متيحي انستا

انا موجب فحل من القاهره الكيك بتاعى اهو للجادين فقط Biko9999

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
عاوز تبادل تليجرام صوت

عاوز سالب قريب من سيدى أو سموحة يجيلى انهارده

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا الكيك bh69087

جيمي بنوتي فيم من القاهرة 22 سنة ابيض و نضيف
قابلت ناس من المنتدي و مارست سوفت معاهم و عايز اجرب هارد مع حد محترم من القاهرة و عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: tameroctober, lonely_man, Manbisexual و شخص آخر
دا الكيك bh69087

• عجبني
التفاعلات: hady love
مين بنوتي صغنونه من اليكس انا موجب ٢٨ سنه من جليم عايز بنوتي ناعم صغنون نكون اصحاب و فوسح و تفريش و معايه عربيه

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

انا موجب 24 سنة هارد من القاهرة طولي 175 وزني 83 عايز سالب نضيف لعلاقة طويلة ميفرقش معايا سنه للاسف معنديش مكان صور زبي موجودة في المشاركات
الكيك : swnhayon

عاوز تبادل تليجرام صوت

• عجبني
التفاعلات: Manbisexual

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%