NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا اعد في القاهره فتره حد هنا تبادل سوفت من التجمع الخامس او حلميه الزيتون يكلمني خاااص

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
اهلا ياقمر أولا اسمحيلي اعبر عن إعجابي بأحساسك العالي اللي واضح في كل حرف في كلامك 👍🔥👍
إحساس حد بيدور علي المتعه قبل الجنس باختصار شديد مش مجرد تفريغ شهوة وخلاص أتمني نكمل تعارف ياقمر ❤️
ياسر 45 القاهره موجب عاشق للمتعه
كلمنى خاص بدور على السن الكبير

انا 22 سنة بدور علي صديق بغض عن النظر عن ميوله اي
وصداقة تكون مش جنسيه
نخرج مع بعض نكلم وكدا يكون من نفس سني

• عجبني
التفاعلات: Africano, bodyboda96, Cvbzaed و شخص آخر
حد جاي نتعرف؟! تلجرام kin_0900

• عجبني
التفاعلات: bodyboda96
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

عبده 30 سنه من المنصوره
سالب

• عجبني
التفاعلات: sdsd, زوبرى هيشبعك ويرويكي, Mstr gan و شخص آخر
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

• عجبني
التفاعلات: khaledomare
مفيش سالب ناعم وطري من عين شمس او عزبه النخل او المرج ويكون سنه صغير؟؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سالب كام لو عجبني نتقابل اهم حاجه يكون نضيف وواثق من امكانياته
تليجرامي Newking66

• عجبني
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

• عجبني
التفاعلات: aly823، khaledomare و Africano
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
ممكن نتكلم وندردش ونشوف

• عجبني
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%