NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

• عجبني
التفاعلات: khaledomare
مفيش سالب ناعم وطري من عين شمس او عزبه النخل او المرج ويكون سنه صغير؟؟

• عجبني
عايز سالب كام لو عجبني نتقابل اهم حاجه يكون نضيف وواثق من امكانياته
تليجرامي Newking66

• عجبني
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

• عجبني
التفاعلات: aly823، khaledomare و Africano
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
ممكن نتكلم وندردش ونشوف

• عجبني
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

بدور على سالب من المنصوره

انا ماجد ٣١ سنة من شبرا مصر سالب مربرب ١٠٠ كيلو و طيزي كبيره و مفتوح

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عاشق لحم الامهات, فحل حريمك ياعرص, موجب و تبادل و 3 آخرين
انا احمد من المحله 30 سنه موجب عنيف بدور علي بنوتي من المحله نعيش قصه حب مع بعض في سريه وامان اللي حابب كده يكلمني عالكيك ده Ahmed_mors

تحب نتكلم خاص

كلميني يا قمري انا علاء مهندس ٢٨ سنه بحب الليدي بوي وبعشق العلاقات الطويلة
Just talk:engalaa94
Kik:3la2227
Snapchat:alaa_k22988
Telegram:alaa22722

J98cwzl.md.jpg J98cXef.md.jpg J98chb4.md.jpg

هتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يحححح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: jjemmy، ميدو مبادل سوفت اليكس و ahmed hassan220
انا مبنـ.ـكش رجاله
عشان انيـ.ـكك لازم اخليك مـ.ـرا
وعشان اخليك مـ.ـرا
الاول لازم اسلــ.ـب منك رجـ.ـولتك ونخـ.ـوتك والبـ.سك قمـ.ـيص نـ.ـوم ميـ.ـراتك
لازم تعرفني انك بقيت مـ.ـرا لبـ.ـوه
بعدها انيـ.ـكك اول زبـ.ـر
هتقعد علي التسـ.ـريحه وترفع رجلـ.ـيك علي كتفي
وتشوف زبـ.ـرى بيدخل في طيـ .ـزك وابص في عيونك القيها مكـ .ـسوره
وانا اقولك كسـ.ـرت عينك يا ابن الزنـ.ـيا
انت تقول
انا بقيت ملك يمـ.ـينك يا سـ.ـيدى
سعتها هتـ.ـجنن وافضل ارز ع في كوسـ.ـمك وانا عمال اشـ.ـخر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور السافل, Banoottaawii, maximus و شخص آخر
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي رياضى بس
نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا
تحب نتعرف

هاي يا جماعه انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه

• عجبني
التفاعلات: osamaamoon, Africano, تبادل هارد اوي و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%