NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

تبادل هارد جاد للتعارف الجاد يجي نتعرف تليجرام

• عجبني
التفاعلات: oliver winslow
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
ابعت تليجرام بتاعك

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
عاوز سالب تليجرام W200wx

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
عايز ماستر سادي يجي يذلني kik hm.hm151

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

حد فاضي ف المنصورة كمان شويه اعدي نعمل واحد مع بعض

• عجبني
التفاعلات: KiMo0o
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي فاضي @ElSOon8 يبعت تيلجرام

سامي
٣٤ سنه
سالب رجولي
لسه فرجن
بدور علي علاقة طويلة و مستمرة
و يكون في رقي في التعامل
ملييش في الشتيمه و الدياثة و الجو دا