NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

تبادل سوفت راقي.من سموحة و فيرجين مجربتش قبل كده
محتاج تبادل سوفت راقي من اليكس و عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: طموح و cc mak
موجب ٢٠ سنه من المنصوره وعندي مكان عايز سالب سوفت

• حبيته
التفاعلات: Mansoura
مفيش دكر من المنصورة سنه صغير ييجي يريحني ؟
سالب بنوتي وتعبان اوي
تليجرام @labea
دودو انا اللى من توريل فكي البلوك متخافيش يبنتي 😂

عايز بنوتى أو سالب فى المنصورة يكون جاد و مش شرط المكان

• عجبني
التفاعلات: Mode20
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy
انا ببقا ممحون أوى . تيجى ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سالب من حدايق القبه
لموجب ٣٠ سنه

• عجبني
التفاعلات: Body SaLeB و Koko koko89
(يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت
عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️
كيك
Mazo6699

(يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت
عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️
كيك
Mazo6699
تعال

عايز موجب أو مبادل هارد من مصر الجديده او مدينة نصر تجمع اول
كيك Marco12zx

• حبيته
التفاعلات: Mazo6699
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
هاي ممكن نتواصل مع بعض ؟

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
معاك و حاسس بيك . كنت زيك و بقيت توب ..تحب ولا لا ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%