NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا مودي ٢٥س سالب عايز فحل بعضلات او رفيع يجيلي حالا حدايق اكتوبر وعندي مكاني جسمك بزبك قبل هاي
التليجرام @mahmoud20232
اختار من البحث mody

انا مودي ٢٥س سالب عايز فحل بعضلات او رفيع يجيلي حالا حدايق اكتوبر وعندي مكاني جسمك بزبك قبل هاي
التليجرام @mahmoud20232
اختار من البحث mody

• عجبني
التفاعلات: karaz
عاوز موجب تلاتيني شات
دا التليجرام بتاعي kaloud4545

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
كلمنى خاص هدلعك يا قلبى😍

محتاج سالب اقل من 20 سنه يكون من القاهرة
الكيك بتاعي اهو Joklimo
موجب هارد من القاهرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش سوالب ولا ايه نتكلم شوية

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

• عجبني
التفاعلات: Asom
فحل معضل 18سنة بزب كبير
تليجرام naykk12

فحل معضل 18سنة بزب كبير
تليجرام naykk12

فحل معضل 18سنة بزب كبير
تليجرام naykk12

• عجبني
التفاعلات: karaz
فحل معضل 18سنة بزب كبير
تليجرام naykk12

انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
انا جاهز ازا حابب

• عجبني
التفاعلات: oliver winslow
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
تعال خاص

فحل معضل 18سنة بزب كبير
تليجرام naykk12

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%