NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب من م نصر فى موجب قريب

• عجبني
التفاعلات: arim top، عاشق الجمال احب النيك و Sayed padro
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
ممكن نتعرف؟

انا محمد موجب 25 سنه من القاهره وعندي مكان اللي حابب نتقابل ونعمل علاقه كامله ومش جنس بس نتعرف ونكون اصحاب وتبقا علاقه دايما بس يا ريت اللي يدخل يكون جاد كيك mohamedsamier123

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

انا سالب هارد من البحيرة وادي النطرون ٢٤ سنه

• عجبني
التفاعلات: arim top
فيه واحد كنا راكبين مكروباص و كان من ام الزين و كان بيكتب علي الموبايل موجود هنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف علي حد تبادل من اسكندرية يكون عنده مكان
انا جاد جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: arim top، ADAM_NOUR و kamil47
بدور علي مبادل او سالب من المعادي نبقي أصحاب قبل اي حاجة

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
مين فاضي نهارده يجى يمصلي من اسكندرية 🔥🥰

انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
تعالا

مفيش مبادل من الهرم نريح بعض سوفت؟ يكون ابن ناس و نضيف ٣٣ سنة متجوز و عندي مكان بس مش فاضي دايما يا ريت يكون مبادل بس او سالب انا جسمي بنوتي و نضيف و ابن ناس
تليجرام
@ahmedmadeye

• عجبني
التفاعلات: arim top, Mosmeo93, unknownmaged و شخص آخر
عاوز بنوتي خول من شارع فيصل سوفت ولو عجبني هنيكه واجبهم في طيزه الجد يكلمني نتواصل ونتفق
ده الكيك mohmedahmed666

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بلاعة الأزبار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%