NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

حد هنا في جامعة حلوان حابب يتعرف

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص و kdtb
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

• عجبني
التفاعلات: kdtb
صباح الفل
عاوز ولد بنوتى صغير من الاسكندرية ناعم و يفضل مليان لعلاقة صداقة و حب وجنس رومانسي
ابن ناس و محترم يقدر العلاقة
موجود مكان

انا سالب بدور على موجب للمقابلة ... من القاهرة او الجيزة يكون عنده مكان

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: رجل ثلاثيني، Sayed padro و Ahmed0love
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
لو محتاج تتناك انا موجود

تعاله كيك omrro14

محتاج حد معاه عربيه اقابله ف شيراتون القاهره و امصله دلوقتي زبه انا سالب سوفت لو حد جاد دلوقتي يكلمني خاص و اقابله الكيك بتاعي اتقفل

محتاج حد معاه عربيه اقابله ف شيراتون القاهره و امصله دلوقتي زبه انا سالب سوفت لو حد جاد دلوقتي يكلمني خاص و اقابله الكيك بتاعي اتقفل

موجب من الجيزة ٢٤ سنة وزبي 19 سم طخين
بعشق البنوتي الناعم الابيض زي البنات 🤤🔥

• حبيته
التفاعلات: نسوانجي فرعوني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب مليان بدور على موجب كبير وتخين زبره صغير ورفيع عنده مكان لعلاقة مستمرة قريب مني أنا من المطريه القاهره 30 سنه مفتوح بس خرمي ضيق بدور على موجب كبير وتخين زبره صغير ورفيع اللي فيه المواصفات دى يكلمني ضروري
انا فيا كل ده بس معنديش مكان

• عجبني
التفاعلات: Aol و Sayed padro

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%