NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

حد يجي تبادل شات؟

• عجبني
التفاعلات: Kh74rob
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احمد 27 سنة من اسكندريه سالب تخين مشعر رجولي مليان عاوز موجب أو تبادل عنده مكان نتقابل
الكيك بتاعي نتفق ahmedamego96

احمد 27 سنة من اسكندريه سالب تخين مشعر رجولي مليان عاوز موجب أو تبادل عنده مكان نتقابل

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
م الخير
متاح سالب نسهر سوا
تليجرام Oo123y

• عجبني
التفاعلات: Joo104767
عايز موجب يجي كيك
Joooalii95

• عجبني
التفاعلات: lofy46 و Bobegy
عايز اتعرف على مبادل سوفت نهيج بعض شات ونجيبهم مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Space 2000, Kh74rob, Bobegy و شخص آخر
مفيش حد من سوهاج ويكون مبادل سوفت نتعرف

• حبيته
التفاعلات: saeid11
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك
دمياط أو الجديده او راس الب
ر

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المتناكه ندى
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك
دمياط أو الجديده او راس البر

• حبيته
دمياط أو الجديده او راس البر

• عجبني

ليه مافيش جايز بجد كله عايز خرم واللى مامارسش أصلا واللى يقولى عايز لبوه ومش عارف ايه نفسى بجد إلاقى موجب ليه فى الولاد بس السوالب مالوش فى البنات او سالب بجد انما كله استهبال وانا بعرفهم من اول كلمه بيقولها ومايكمل معاهم علشان كدا وناس كتير هنا عارفينى وقابلتهم وسيلتهم ومشيت
مستنيك كلمني

مين فاضي ييجي نتكلم

• عجبني
التفاعلات: Space 2000، MidoO2 و Kh74rob

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%