NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

مين يجي نمص ازبار بعض وندلع بعض
كلمني كيك kovtbn

• عجبني
التفاعلات: Space 2000 و Bobegy
انا موجب سنجل في شرم الشيخ وعندي مكان عايز سالب بنوتي عايز يتمتع ويتمعني فشخ وكله بالحب مستنيكم تليجرام @DIABTOP ومش لوحدي انا وهو 🥒

شيميل ابحث عن موجب جاد فوق 37 لو سادي و عنيف افضل للجادين بس
للتعارف على الخاص بس لاني مش حرد على العام
تعال انا عايش لوحدى

شيميل ابحث عن موجب جاد فوق 37 لو سادي و عنيف افضل للجادين بس
للتعارف على الخاص بس لاني مش حرد على العام
تعال عندى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره ويفشخ حريمي يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @mtnaka111

• عجبني
التفاعلات: saeid11
سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره ويفشخ حريمي يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @mtnaka111
تعالي خاص يا قلبي

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: Mazo6699
انا زيد موجب من الجيزة بدور على سالب

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
ابعت

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
انا موجب سني 18 عاوز سالب نتكلم كام

انا موجب ٣١ من المنصوره بدور علي شخص محترم جاد بنوتي مش مهم السن يكون حببتي ومراتي نعيش قصه حب مش جنس وخلاص
ابعتلى

• عجبني
التفاعلات: saeid11
انا مبادل هارد مربرب
عايز مبادل زي و يكون من اكتوبر
كيك: erek_james
انا شغال في اكتوبر بس معندييش كيك

عندي شقتي في اكتوبر❤️❤️ عاوز حد يجيي
نفرتك الدنيا💋💋💋😘
تلجرامي
z8887777
تعال تليجرام keroloss2003