NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

عايز سالب هادر في حدود القاهره او الجيزه اهم حاجه يكون نظيف انا 30 سنه

• عجبني
التفاعلات: محترف تباددل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البيت فاضي ولسه حالق شعر جسمي
ال حابب يجي يكلمني انا تبادل وعاوز حد يفتحني يوكن جد يجي دلوقتي عندي مكان في فيصل
دا الفيس بتتاعيي
ولقيت ؟

عايزة دكر سادى يفشخنى شات او صوت او مقابلة اى حاجة .. هيجانة اوى
البيت فاضي تعالي خاص أو كيك او تليجرام

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا الكيك bh69087

• عجبني
التفاعلات: محتاجك بجنوون
موجب ٤٠ سنه هارد عاوز سالب بنوتي ناعم ومكاني موجود ومش مهم السن المهم يكون نضيف
كيك
Adam.da7070

• عجبني
التفاعلات: ايمي
محترم وابن ناس ومتعلم

تبادل سوفت عايز صديق محترم ناعم

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

• عجبني
التفاعلات: محترف تباددل و Ahmed_g
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
ابعت كيك

انا سالب سوفت و تبادل سوفت و بحب المص المص اوي كلموني كيك kovtbn

• عجبني
التفاعلات: Ahmedmohamed55 و محترف تباددل
عايزه سالب ديوث على حريمه

انا موجب عاوز سالب صغير في السن الكيك بتاعي autolykuss

دا الكيك bh69087

عايز سالب يكون اول مره وياريت اهم حاجه يكون نضيف وبيهتم بنفسه ويكون عايز علاقه مستمره ومش نتقابل غير لما نرتاخ لبعض ونشوف بعض كام اكتر من مره لو موجود ياريت تكلمني تليجرام
تليجرامي Newking66

• عجبني
انا موجب ٣٥ سنه قاعد في الغردقه عند الأحياء لو في سالب ناعم تحت ال ٣٤ احب اتعرف عليه و نتكلم و نتقابل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%