NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

Easym0z0
حد عايز يدردش سالب او تبادل
مش عايز موجب ومفيش مقابلات ولا صور
دردشه بس

• عجبني
التفاعلات: oliver winslow
LordSamo989
انا موجب بدي سالب يجي كيك نتمتع مع بعض وندردش

اي حدا من سوريا الشام يكون سالب او تبادل يحكيني خاص و يضيفني

حد من اليكس عنده مكان نقصي ليله حلوه؟
لو أنت سالب ده التليجرام عندي مكان علي البحر فاضي

عايز حد قريب من حلوان يبقي محترم وكويس وفاهم يعني ايه متعه واهم حاجه محتررم امارس معاه سوفت ويكون عنده مكان نمارس فيه قريب من حلوان ولو طلع محترم وكويس وعارف يعني ايه ان اكون سالب وقت العلاقه وفي العادي انسان طبيعي هخليه يفتحني انا سالب سوفت٢٠سنه من حلوان @Boda152 ده التليجرام بتاعي

• عجبني
التفاعلات: ثقافي مثقف
عايز حد قريب من حلوان يبقي محترم وكويس وفاهم يعني ايه متعه واهم حاجه محتررم امارس معاه سوفت ويكون عنده مكان نمارس فيه قريب من حلوان ولو طلع محترم وكويس وعارف يعني ايه ان اكون سالب وقت العلاقه وفي العادي انسان طبيعي هخليه يفتحني انا سالب سوفت٢٠سنه من حلوان @Boda152 ده التليجرام بتاعي
بص انا معاك تمام بس تعرف تجيلي اليكس

انا موجب اربعينى التليجرام @hfifhfj

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
ابعتلى خاص او كيك hobaa616

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش دعوة ، للاسف أنا موجب ولا حدا عاوزني أنا زهقان كثير من نفسي لو في حدا صاحي يجي خاص

سالب 21 سنة
كيك Hamo173

• عجبني
التفاعلات: Africano
م السنبلاوين الدقهليه 24 عندي مكان بسافر المنصوره حد قريب مني نتمتع سوا يكون مشعر خفيف وياريت لو مليان
تليجرام/erted2
كيك/نفسه
انا من السنبلاوين لو تحب نتعرف

موجب 18سنة
تليجرام @nayk123456
كيكnayk12

• حبيته
التفاعلات: Mido 77
عايز سالب يجي نجيبهم سوا

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89
لو عجبك تعاله كيك أدلعك