NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

علاء مهندس ٢٨ سنه راقي وبحب العلاقات الطويلة مع البنوتي والليدي بوي
Just talk:engalaa94
Kik:3la2227
Snapchat:alaa_k22988
Telegram:alaa22722
انستا وفيس بوك : private https://iili.io/HD0twLN.png صورة زبي

• عجبني
التفاعلات: انكش
  • عجبني
التفاعلات: walo
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

ميدو 22 المعادى

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
غالباً مش هتلاقي ابذل مجهود في انك تكتم ميولك و هواك جواك.
أنا فاكرك و اتكلمنا قبل كده و مش شكر في نفسي بس مش هتلاقي غالبا حد متفهم زيي
متعلقش نفسك بأمل خسران
اتمنالك السعادة

• عجبني
التفاعلات: hani1 و Banoottaawii
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا من ميت غمر الدقهلية
طولي ١٨٨ وزني 94
تخين شوية بس بحلاوة كدا جسمي شكله حلوو خصوصا طيزي كبيرة و مدروة و عندي صدر صغير شكله حلو
زبي طوله 15 سم و متني لفوق زي الموزة
شعر خفيف جدا جدا في منطقة الصدر و البطن
احب البس كلوتات حريمي
تبادل سوفت فقط ويكون بيلبس كلوتات برضوا
بلاش موجبين
طلبي واحد يكون زيي كدا وقريب من مواصفاتي
اهم حاجه الاحترام طبعا والأمان
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: غمرواي
هاي أنا ميمي
مهتم الاقي حد محترم وبيفهم نتعرف على بعض ونكون صحاب دا الكيك بتاعي
meme7lweat

• عجبني
التفاعلات: عاشق الامتااع
عايز سالب او تبادل اسكندريه

لو سمحتو عايز سالب محترم و يكون ناعم نتكلم شات

هاي أنا ميمي
مهتم الاقي حد محترم وبيفهم نتعرف على بعض ونكون صحاب دا الكيك بتاعي
meme7lweat
ممكن نتعرف

هاي أنا ميمي من الجيزه لو حد حابب نتعرف ويكون جاد وابن ناس😳 فا أنا أحب اتعرف عليه أنا بدور على علاقه حلوه 😳من غير حورات🥺 وعايز صاحب يفهمني🥰 ونتمتع مع بعض 🥳ويا سلام لو يكون عنده مكان😍 بس مش شرط 👍 أنا بدور على صاحب قبل اي حاجه 😁 مش مهم السن👍 مش مهم الشكل😁 المهم يكون بيفهم🤭 نظيف 🙂ومحترم 🙄 دا الكيك... meme7lweat
ابعت خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%