NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب 21 سنة من الهرم عايز سالب لعلاقة طويلة ميفرقش معايا السن للاسف معنديش مكان تليجرام : @Elfud20

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شو رائيكم

• عجبني
التفاعلات: Mo oh و Oldman
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: قيصر*, Bobegy, Savoy و شخص آخر
انا عندي 20 عايز حد يكون قدي في السن أو أصغر يبعتلي يكون سالب او مبادل
كيك Maxx186
تليجرام https://t.me/Zzz_6664

• عجبني
التفاعلات: ahmed#mo7
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا
تعاله تلجرام @figo_design_1

اليي حابب يتمتع في ليلة الخميس ييجي تليجرام figo_design_1 مستنيكوو

ملبن اوى

بعد غياب عن حبيبي زبي هايج وشديد عوز طيز طريه ده الكيك alnagy333

احمد 27 سنة من اسكندريه سالب تخين مشعر رجولي مليان عاوز موجب أو تبادل عنده مكان نتقابل
الكيك بتاعي نتفق ahmedamego9
6

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
احمد 27 سنة من اسكندريه سالب تخين مشعر رجولي مليان عاوز موجب أو تبادل عنده مكان نتقابل
الكيك بتاعي نتفق ahmedamego96

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: زبي اسمر
الكيك بتاعي نتفق ahmedamego96

• عجبني
التفاعلات: Space 2000

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%