NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

عاوز سالب او بنوتى صوت و لو فى اسكندرية اقابله

• عجبني
التفاعلات: ميدو مبادل سوفت اليكس، سالب مربرب و انوثة سالب اليكس
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميدو مبادل سوفت اليكس و الهووس
انا موجب 23 سنة من القاهرة عايز سالب لعلاقة طويلة الافضل يكون سالب هارد ميفرقش معايا السن اهم حاجة نضيف للاسف معنديش مكان
الكيك : swnhayon

نفسي اتلبون على حد و نجيبهم مع بعض

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب مربرب, انا هايج فشخ, نفسي في راجل كبير في السن و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش حد مبادل سوفت نجيبهم مع بعض
انا هايج جدا

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Space 2000
سالب بنوتي ٢٦ سنة
شات بس