NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بضور علي سالب في الغردقه فندق هاواي براديس لو في حد هناك يكلمني ضروري

• عجبني
التفاعلات: سالب طري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

موجب هارد ٢٣ سنه من القاهره لو في سالب او بنوتي وحابب نتقابل يكلمني مقابلات فقط مليش في جو الفيديو والشات والصور ولو في حد حابب يجرب اول مره سوفت مفيش مشكله يكلمني واوعدك انك هتتمتع معايا Kik mfb121 Telgram @mouqil

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mido 77
  • عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
موجب هارد ٢٣ سنه من القاهره لو في سالب او بنوتي وحابب نتقابل يكلمني مقابلات فقط مليش في جو الفيديو والشات والصور ولو في حد حابب يجرب اول مره سوفت مفيش مشكله يكلمني واوعدك انك هتتمتع معايا Kik mfb121 Telgram @mouqil
بعتلك تليجرام

• عجبني
التفاعلات: elmodr3a341
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

• عجبني
التفاعلات: احممم
عايز سالب من القاهره يكون اول مره عشان انا موجب منكتش حد قبل كده ويكون ابن ناس ميعديش ٢٥ سنه ويكون عايز علاقه مستمره يكلمني تليجرام

تليجرامي Newking66

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه و احممم

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

• عجبني
التفاعلات: مافيا مصر2023 و بوشو
موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

انا احمد موجب ٢٤ سنه زبري ١٦ سنتي قاعد في اسكندرية عايز لبوه سرير يكون مربرب ويكون مستعد يجي اسكندرية لو بعيد ولو قريب ينور الدنيا ف اي وقت

upload picture
زبرك حلو،
انا توتا، سالب بنوتي من اليكس،
كيك
Totaalex73

مساء المتعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%