NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

عاوز سالب طري من القاهرة او جيزة جنس بس

كلميني ع اي برنامج من دول

Just talk:engalaa94
Kik:3la2227
Snapchat:alaa_k22988
Telegram:alaa22722

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

• عجبني
التفاعلات: Mmaroo و abdo7890
انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
يا فندم تعال خاص

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

"
ابعتلى تلجرام

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فلفل 🌶
انت ممكن انت اللي تبعتلي على الخاص.

• عجبني
التفاعلات: abdo7890
انا موجب عاوز اتعرف علي سالب او بنوتي نتكلم صوت تليجرام وندلع بعض مش عاوز شات لو في حد حابب يبعتلي تليجرام @Mando113355

مبادل ٢٠ سنه اكتوبر معنديش مكان
تليجرام: @no0one03

• عجبني
التفاعلات: Omar elmsry
عايز اتعرف على موجب افضل الكبار بالست و المليانين و افضل الموجب الاسمر و المشعر
الجاد بس يراسلني خاص بس

• عجبني
التفاعلات: GEKA0 و tito07
عاوز خول من الجيزه او القاهره جااااااد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدور علي سالب كبير لعلاقة مستمرة ياريت يكلمني يبقي سالب كبير

سالب سكس شات عايز موجب يدلعني و يفشخني دلوقتي ينكني و يشرمطني شات